Pagina 73 van 330 EersteEerste ... 236369707172737475767783123173 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.801 tot 1.825 van 8243 worden weergegeven.
  1. #1801

    Standaard

    Ik zie nu pas dat Lawrence of Arabië in September uitkomt!

    Goed nieuws!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  2. #1802

    Standaard

    Ik zou nog niet te blij worden Bettina, want in de rest v/d wereld is er nog geen datum bekend en hij is al eens eerder aangekondigd geweest.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #1803

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik zou nog niet te blij worden Bettina, want in de rest v/d wereld is er nog geen datum bekend en hij is al eens eerder aangekondigd geweest.
    Lees ik net dat in de UK 10 september genoemd wordt en in DE november: http://www.bluray-disc.de/blu-ray-ne...f-blu-ray-disc
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #1804

    Standaard

    Aangezien WB in september Big Bang Theory uitbrengt op blu-ray in de UK, zou er een kans bestaan dat deze ook naar de Benelux komen?

  5. #1805

    Standaard

    Die kans is er altijd maar voorlopig heeft Warner voor Nederland geen enkel seizoen op blu-ray uitgebracht.
    Ik hoop over September in de loop van deze maand meer duidelijkheid te geven wat er uit komt van Warner dus houd de lijst in de gaten
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #1806

    Standaard

    Thedigitalbits heeft bevestiging gekregen van Universal dat Schindler's List niet dit jaar uitkomt, maar volgend jaar als 20th anniversary edition. Zoals ik al verwachtte dus
    The future is Blu

  7. #1807

    Standaard Titanic 3d limited

    Hey allemaal.

    Na lange tijd alleen maar lezen en blij zijn met de info .. toch maar eens besloten om zelf een postje te maken.

    Ik zie op amazon.co.uk/.fr/.de al geruime tijd deze coole box van titanic staan :
    http://www.amazon.de/gp/product/B008EKGGYW

    Het probleem is ... op geen van die sites staat of deze box nl subs heeft.

    Mijn vraag is daarom : word deze box ook in nederland uitgebracht? Anders bestel ik em snel in het buitenland voor dat hij op is.

    bedankt alvast

  8. #1808

    Standaard

    Welkom op het forum Basket

    Ik heb nog nergens gezien dat Titanic al te pre-orderen valt in de Nederlandse webshops maar ik verwacht niet dat er een box zal komen maar helemaal zeker durf ik dat niet te zeggen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  9. #1809

    Standaard

    @ Wedlock: is de uitgave van Lawrence of Arabia een speciale uitgave (digibook/steelbook) of een gewone (keepcase) en krijgt deze extra's?

  10. #1810

    Standaard

    Volgens frs.nl en proxisazur.be verschijnt op 11/09/2012 Driving Miss Daisy (8715664099353) op Blu-ray, door DFW.

  11. #1811

    Standaard

    @jurgen42u ik durf eerlijk gezegd niet aan te geven wat er precies op staat of hoe hij uitgebracht word.
    Ik hoop daar in de loop van deze maand meer over te kunnen zeggen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  12. #1812

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Basket Bekijk bericht
    Hey allemaal.

    Na lange tijd alleen maar lezen en blij zijn met de info .. toch maar eens besloten om zelf een postje te maken.

    Ik zie op amazon.co.uk/.fr/.de al geruime tijd deze coole box van titanic staan :
    http://www.amazon.de/gp/product/B008EKGGYW

    Het probleem is ... op geen van die sites staat of deze box nl subs heeft.

    Mijn vraag is daarom : word deze box ook in nederland uitgebracht? Anders bestel ik em snel in het buitenland voor dat hij op is.

    bedankt alvast
    Ik moet wel eerlijk zeggen, het is wel een mooie box het is te hopen dat deze (misschien niet in september) dan wel een andere keer in Nederland uitkomt

  13. #1813

    Standaard

    Liefst niet te snel nog te verschijnen titels van de lijst verwijderen. Ook die van morgen (!) werden al weggehaald. Het is fijn en handig te kunnen kijken wat een komende week verschijnt. Een titel heeft namelijk al vaak enkele dagen vertraging (en ook verschijnen ze vaak in die periode pas in webshops).

    We appreciëren allemaal je inspanning enorm, het is dan ook handig hier optimaal gebruik van te kunnen maken. Is het daarom mogelijk om titels pas minimaal een week na verschijnen weg te halen?

  14. #1814

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Basket Bekijk bericht
    Hey allemaal.

    Na lange tijd alleen maar lezen en blij zijn met de info .. toch maar eens besloten om zelf een postje te maken.

    Ik zie op amazon.co.uk/.fr/.de al geruime tijd deze coole box van titanic staan :
    http://www.amazon.de/gp/product/B008EKGGYW

    Het probleem is ... op geen van die sites staat of deze box nl subs heeft.

    Mijn vraag is daarom : word deze box ook in nederland uitgebracht? Anders bestel ik em snel in het buitenland voor dat hij op is.

    bedankt alvast
    Waarschijnlijk word het deze box Basket
    http://www.bol.com/nl/p/titanic-coll...2004012393855/

  15. #1815

    Standaard

    @MatrixTom :

    De titels gaan weg omdat de lijst al lang genoeg is en het een lijst is bedoeld om nog niet uitgebrachte titels te melden.
    Als de titels uit zijn hebben ze geen toegevoegde waarde meer voor deze lijst.

    Mocht je titels willen zien die al uit zijn dan adviseer ik op bol.com te kijken voor recent uitgebrachte titels :

    http://www.bol.com/nl/l/dvd/nieuw-ve...um1/index.html
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  16. #1816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cees23 Bekijk bericht
    Waarschijnlijk word het deze box Basket
    http://www.bol.com/nl/p/titanic-coll...2004012393855/
    Oh cool !!!!

    Dat zou wel eens kunnen ja. Ik heb em voor de zekerheid maar meteen gepre-ordered zodat ik in ieder geval kan kiezen welke ik houd later lol.

    De amazon.fr/amazon.de of bol.com versie

  17. #1817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Basket Bekijk bericht
    Oh cool !!!!

    Dat zou wel eens kunnen ja. Ik heb em voor de zekerheid maar meteen gepre-ordered zodat ik in ieder geval kan kiezen welke ik houd later lol.

    De amazon.fr/amazon.de of bol.com versie
    Ik denk haast wel dat het dezelfde box is en daarom heb ik hem ook ge-preörderd

  18. #1818

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cees23 Bekijk bericht
    Ik denk haast wel dat het dezelfde box is en daarom heb ik hem ook ge-preörderd
    Zeker dat die box zoveel kost ? Vind 64EUR nogal weinig het het geen je krijgt... 4 disc's, Boek, Die blauw Diamant en nog wat spullen...

  19. #1819

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Zeker dat die box zoveel kost ? Vind 64EUR nogal weinig het het geen je krijgt... 4 disc's, Boek, Die blauw Diamant en nog wat spullen...
    Welke blauwe diamant?
    Op bol staat er alleszins nog geen omschrijving van wat er in die box zit.

  20. #1820

    Standaard

    Iemand enig idee wanneer en of de volgende films op blu-ray zouden kunnen gaan uitkomen ?

    - Black Out ( NL versie ) ;
    - Shottas ;
    - De Dominee ;
    - The Strangers.

    Bedankt alvast..

  21. #1821

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Welke blauwe diamant?
    Op bol staat er alleszins nog geen omschrijving van wat er in die box zit.
    Vergeet wat ik zei... Ik had een Fan-made pagina gezien...

  22. #1822

    Standaard

    @Robintje Ik denk niet dat een van de genoemde films op blu-ray zal verschijnen op korte termijn.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  23. #1823

    Standaard

    Boardwalk Empire Seizoen 2 komt dus uit op blu-ray. Gaan ze seizoen 1 ook nog releasen in Nederland?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #1824

    Standaard

    Ik zou er niet op rekenen dat die op korte termijn zal uitgebracht worden....
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #1825

    Standaard

    Heeft iemand enig idee of
    'The towering inferno' uit 74 met Paul Newman
    en
    'Volcano' uit 97 met Tommy Lee Jones
    op blu-ray gaan verschijnen in Nederland?

Pagina 73 van 330 EersteEerste ... 236369707172737475767783123173 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •