Pagina 71 van 330 EersteEerste ... 216167686970717273747581121171 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.751 tot 1.775 van 8243 worden weergegeven.
  1. #1751

    Standaard

    ehhmm New Line Cinema is van Warner Mr Hollander
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #1752

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Er is nog geen link voor die info.....het is wel betrouwbaar want ik heb de info rechtstreeks van Warner zelf.
    Oke, we wachten het dan maar even af.

  3. #1753

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    ehhmm New Line Cinema is van Warner Mr Hollander
    Ja? wist ik niet, dat New Line Cinema van warner was. O, dan zullen ze dezelfde versie van de US hier gaan verkopen. want waarom andere transfer uitbrengen, terwijl het al klaar is met NL ondertitels.

    Comparison between Dutch BD van eone and new US BD:
    http://imgc.rauch.co.uk/868
    http://imgc.rauch.co.uk/869
    http://imgc.rauch.co.uk/870
    http://imgc.rauch.co.uk/871
    http://imgc.rauch.co.uk/872

    Image A is the new us BD. Image B the old Dutch Release

    US looks much more natural but contrast is boosted.
    Dutch ist clearly sharpened. It looks sharper than the us but its fake sharpness.
    No EE on the US Release. Better Colors.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 13-06-2012 om 22:39

  4. #1754

    Standaard

    Nog geen nieuws van Warner voor een Friends Bluray Box voor de Benelux? De UK box is inmiddels bevestigd voor release op 31/10/2012.

  5. #1755

    Standaard

    Warner kondigt maar per 2 maanden vooruit dus ik krijg pas in Juli een overzicht van de releases in September en in Augustus pas voor Oktober.
    Tot augustus zou ik niet durven zeggen of wij ook die Friends box krijgen als het al niet september word.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #1756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Tekst uit de Warner persbericht :

    Warner Blu-Line
    In augustus introduceert Warner Bros Entertainment een nieuw niet-te-missen Blu-Ray label. Alle titels binnen deze collectie zullen voorzien worden van een O-card.

    Wave 1 bestaat uit 20 sterke titels (o.a. Hangover I en II, Horrible Bosses, Inception, Gran Torino, etc.)
    Naast sterke titels worden ook new to Blu-Ray titels onmiddellijk in deze lijn geïntroduceerd, waaronder in augustus “Blade” en “The Perfect Murder”.
    Hopelijk gaan ze ook films uitbrengen op dat label die bvb wel al in andere landen uit zijn maar nog niet in de Benelux zoals Gremlins 1+2, Space Jam, Police Academy, Superman Anthology, ...

  7. #1757

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Hopelijk gaan ze ook films uitbrengen op dat label die bvb wel al in andere landen uit zijn maar nog niet in de Benelux zoals Gremlins 1+2, Space Jam, Police Academy, Superman Anthology, ...
    Gremlins 1 is nog mogelijk, want hier is een master van gemaakt met Nederlandse ondertitels. Gremlins 2 is onlangs uitgebracht met een master met tal van talen, maar geen Nederlands. Idem voor Superman. Voor deze twee titels is de kans daarom bijzonder klein of zelfs uitgesloten. Warner gaat echt niet voor één land een aparte master maken.

  8. #1758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Gremlins 1 is nog mogelijk, want hier is een master van gemaakt met Nederlandse ondertitels. Gremlins 2 is onlangs uitgebracht met een master met tal van talen, maar geen Nederlands. Idem voor Superman. Voor deze twee titels is de kans daarom bijzonder klein of zelfs uitgesloten. Warner gaat echt niet voor één land een aparte master maken.
    Je weet nooit met een nieuw label nu. Zijn zo nog films te vinden waar een aparte uitgave van bestaat voor Benelux van bvb Fox of SPHE, wel in mindere mate maarkom. Ik probeer Warner toch eens het voordeel van de twijfel te geven.

  9. #1759
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Warner en O-card. Ben benieuwd hoe de slipcover er uit gaat zien. Hopelijk niet weer van die plastiek troep.

  10. #1760

    Standaard Terminator

    Terminator 1 in augustus? wel met nederlandse ondertiteling toch?
    Is de enigste van de serie die ik nog moet hebben

  11. #1761
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Underworld kan de lijst af. Die is gisteren uitgebracht.

  12. #1762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cees23 Bekijk bericht
    Terminator 1 in augustus? wel met nederlandse ondertiteling toch?
    Is de enigste van de serie die ik nog moet hebben
    3 september in UK, hopelijk met NL subs of een lokale release hier voor ons van die nieuwe master. Wacht ook nog op deze voor ik mijn trilogy verkoop.

  13. #1763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    3 september in UK, hopelijk met NL subs of een lokale release hier voor ons van die nieuwe master. Wacht ook nog op deze voor ik mijn trilogy verkoop.
    Het zal in ieder geval tijd worden want waarom brengen ze alle films uit, behalve de film waar de reeks mee begint.
    Maar bedankt

  14. #1764

    Standaard

    ik heb die steel ervan besteld, hopelijk bevat ie nederlandse subs, of minimaal engelse.

  15. #1765

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Tekst uit de Warner persbericht :

    Warner Blu-Line
    In augustus introduceert Warner Bros Entertainment een nieuw niet-te-missen Blu-Ray label. Alle titels binnen deze collectie zullen voorzien worden van een O-card.

    Wave 1 bestaat uit 20 sterke titels (o.a. Hangover I en II, Horrible Bosses, Inception, Gran Torino, etc.)
    Naast sterke titels worden ook new to Blu-Ray titels onmiddellijk in deze lijn geïntroduceerd, waaronder in augustus “Blade” en “The Perfect Murder”.
    Betekent dit nieuwe / betere uitgaves of alleen een nieuwe line ?

  16. #1766

  17. #1767

    Standaard

    @Cyrus Het zal alleen een nieuwe line zijn dus geen nieuwe transfers of meer/andere extra's.
    Het enigste dat nieuw is zijn nooit eerder uitgebrachte titels.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #1768

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    @Cyrus Het zal alleen een nieuwe line zijn dus geen nieuwe transfers of meer/andere extra's.
    Het enigste dat nieuw is zijn nooit eerder uitgebrachte titels.
    Ok, gelukkig. Dank voor de info!

  19. #1769

    Standaard

    @Wedlock: In september staat: The deep blue sea.
    Is dat die horrorfilm van die haai? dat wil ik even zeker weten: alvast bedankt..

  20. #1770

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cees23 Bekijk bericht
    @Wedlock: In september staat: The deep blue sea.
    Is dat die horrorfilm van die haai? dat wil ik even zeker weten: alvast bedankt..
    Nee, die film heet Deep Blue Sea (zonder 'the' ervoor). Deep Blue Sea is ook al een tijdje te koop op Blu-ray. Het gaat om deze film.

  21. #1771

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Nee, die film heet Deep Blue Sea (zonder 'the' ervoor). Deep Blue Sea is ook al een tijdje te koop op Blu-ray. Het gaat om deze film.
    Oh wacht even dat is waar ook, Deep blue sea is al een poosje uit. bedank

  22. #1772

    Standaard

    Empire of the Sun (20-06-2012) uitgesteld of geschrapt?

  23. #1773
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Empire of the Sun (20-06-2012) uitgesteld of geschrapt?
    Verschoven. Datum onbekend.

  24. #1774

    Standaard

    Jammer dat hij verschoven is naar een onbekende datum (geldt trouwens ook voor de US-uitgave).

  25. #1775

    Standaard

    Is er enig nieuws over een release van Chuck seizoen 4 op blu-ray? De dvd-box is inmiddels uit.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 71 van 330 EersteEerste ... 216167686970717273747581121171 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •