Pagina 62 van 330 EersteEerste ... 125258596061626364656672112162 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.526 tot 1.550 van 8243 worden weergegeven.
  1. #1526

    Standaard

    nog niets bekend over de nl uitgave van tree of life ?

  2. #1527

    Standaard

    Er komt geen uitgave van Tree of Life op Blu-ray in Nederland. Warner Bros. ziet er geen brood in.

  3. #1528

    Standaard

    hij zal wel komen, maar veel later..

  4. #1529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    hij zal wel komen, maar veel later..
    Weet ik zo net nog niet.

    Een topper als Crazy Heart is hier ook onbegrijpelijkerwijs niet uitgebracht, dus kans is aanwezig dat ook deze niet uitgebracht word hier.

  5. #1530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Er komt geen uitgave van Tree of Life op Blu-ray in Nederland. Warner Bros. ziet er geen brood in.
    Ik zit er in ieder geval wel op te wachten.

  6. #1531

    Standaard

    de mensen die tree of life hebben geimportd, heeft deze een nl ondertiteling en ook bij alle extra'?

  7. #1532

    Standaard

    Nee heeft geen NL ondertitels.

  8. #1533

    Standaard

    Heeft iemand misschien wat meer info over de eerste 3 American Pie films?
    Zijn ze Unrated? Hebben ze alle extra's zoals bij de USA uitgaves?
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  9. #1534

    Standaard

    Ik heb een vraag!
    Fright night staat voor 21 maart gepland,
    en voor eind maart staat :Stuart little 1 -2 en Jumanji gepland
    maar is verder nergens nog te bestellen, weet iemand hier meer van?
    alvast bedankt!

  10. #1535

    Standaard

    Die Sony titels zijn inderdaad vervallen van de lijst dus die heb ik aangepast.

    Fright Night heb ik een persbericht van van Disney waarin 21 Maart vermeld staat.
    Disney heeft tot nu toe nog geen enkele wijziging bekend gemaakt over die titel dus even afwachten denk ik.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  11. #1536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Die Sony titels zijn inderdaad vervallen van de lijst dus die heb ik aangepast.

    Fright Night heb ik een persbericht van van Disney waarin 21 Maart vermeld staat.
    Disney heeft tot nu toe nog geen enkele wijziging bekend gemaakt over die titel dus even afwachten denk ik.
    Oke bedankt Wedlock
    we wachten af

  12. #1537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Die Sony titels zijn inderdaad vervallen van de lijst dus die heb ik aangepast.

    Fright Night heb ik een persbericht van van Disney waarin 21 Maart vermeld staat.
    Disney heeft tot nu toe nog geen enkele wijziging bekend gemaakt over die titel dus even afwachten denk ik.
    "Hook" en "Jumanji" wordt dan maar importeren. Ook Bad Boys 2 vind ik meteen niet meer in de lijst voor. Vorig jaar ook al aangekondigd en weer uitgesteld. Afwachten dan maar voor deze titel.
    Home Cinema Gear: Samsung Series 8 50" Plasma - Philips BDP7600 - Sony BDP S350 - Marantz SR5003 AV Receiver - Telenet Digicorder - Sennheiser RS 130 Wireless Headphone - Bang & Olufsen Red Line 140 Front Speakers - Focal SW700 V Subwoofer - 2x Focal 700 V Rear speakers - 1x Focal 700 V Center speaker

  13. #1538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Heeft iemand misschien wat meer info over de eerste 3 American Pie films?
    Zijn ze Unrated? Hebben ze alle extra's zoals bij de USA uitgaves?
    Vraag ik mij ook af. Op de webshops zie ik btw enkel american pie 1 & 2 aangekondigd? Op sommige staat 3 ook maar deze heeft dezelfde EAN als de 1...

  14. #1539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CinéMan Bekijk bericht
    "Hook" en "Jumanji" wordt dan maar importeren.
    Dat zou ik ook maar doen. Van Jumanji heb ik de Amerikaanse versie en die is voorzien van Nederlandse ondertitels (de Blu-ray althans, de bijgevoegde DVD uiteraard niet). En van Hook de Engelse versie. Die is ook voorzien van Nederlandse ondertitels.

    En nu we het toch over familiefilms van Sony Pictures hebben: Stuart Little, Stuart Little 2 en Zathura zijn in het buitenland ook verkrijgbaar met Nederlandse ondertitels. De twee Stuart Little-films in zowel Amerika en Engeland en Zathura in Amerika.

  15. #1540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Vraag ik mij ook af. Op de webshops zie ik btw enkel american pie 1 & 2 aangekondigd? Op sommige staat 3 ook maar deze heeft dezelfde EAN als de 1...
    Ik denk eerder dat alleen American Pie 2 en 3 worden uitgebracht. De rechten van deze twee films liggen namelijk rechtstreeks bij Universal. De rechten van deel 1 liggen via Independent Films bij Universal en dat kan wel eens de reden zijn waarom hij niet uitgebracht wordt en in Engeland bijvoorbeeld is uitgebracht zonder Nederlandse ondertitels, terwijl de andere twee delen wel Nederlandse ondertitels hebben.

    De Amerikaanse uitgaves zijn trouwens de 'beste'. Deze uitgaves hebben namelijk van alle films twee versies (bioscoopversie en unrated) en American Pie 1 bevat daar ook een 3 uur durende documentaire over het maken van de drie films. Deze documentaire ontbreekt op de Engelse uitgave evenals de bioscoopversie van de films.

  16. #1541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik denk eerder dat alleen American Pie 2 en 3 worden uitgebracht. De rechten van deze twee films liggen namelijk rechtstreeks bij Universal. De rechten van deel 1 liggen via Independent Films bij Universal en dat kan wel eens de reden zijn waarom hij niet uitgebracht wordt en in Engeland bijvoorbeeld is uitgebracht zonder Nederlandse ondertitels, terwijl de andere twee delen wel Nederlandse ondertitels hebben.

    De Amerikaanse uitgaves zijn trouwens de 'beste'. Deze uitgaves hebben namelijk van alle films twee versies (bioscoopversie en unrated) en American Pie 1 bevat daar ook een 3 uur durende documentaire over het maken van de drie films. Deze documentaire ontbreekt op de Engelse uitgave evenals de bioscoopversie van de films.
    Dat zijn zo altijd de toffe releases, sequels uitbrengen maar de originele film niet... Hopelijk komt de 1ste film ook nog uit in Benelux met NL subs...

  17. #1542

    Standaard

    Fright Night (1985) zal niet meer op Blu_ray verschijnen. Sony heeft namelijk de rechten van de film verkocht aan Twilight Time. Deze hebben de film voor Screenarchives.com in een beperkte oplage van 3000 eenheden op de markt gebracht. Deze uitgave was inderdaad binnen enkele weken uitverkocht. Gelukkig heb ik een exemplaar weten te bemachtigen. De Blu-ray bevat overigens weinig extra's. Naast de bioscooptrailer bevat het de original moviescore, gecomponeerd door Brad Fiedel. Ben je een Die hard fan van Fright Night en ben je berijdt er diep voor in de buidel te tasten zijn ze te koop via ebay vanaf $99,00. Wat een absurd bedrag is als je bedenkt dat ik er slechts $29,00 bij screenarchives voor betaald heb. De Blu-ray is wel regiovrij dus wel in Nederland op de TV te kijken.

  18. #1543

    Standaard Fright Night 3D

    Als een Fright Night fan kon het me niet snel genoeg gaan dat de 3D versie op blu ray zou verschijnen. Ik zat dan ook regelmatig bluray release lijst in de gaten te houden.
    Zowel de 2D als de 3D versie zouden op 21 maart as op in de schappen liggen. Tot mijn grote verbazing zag ik dat de 3D versie van de lijst was verwijderd en niet op 21 maart te koop zou zijn. Ik heb hierop een mail gestuurd naar Walt disney Home entertainment. Ik kreeg hierop een simpel antwoord dat de 3D versie niet in Nederland zal worden uitgebracht.
    Met de wetenschap dat de film wel in de omliggende landen op Blu-ray 3D zal verschijnen heb ik hun nog een mailtje gestuurd. Hier krijg ik geen reactie op. Klantvriendelijkheid ten top van Walt Disney pictures.
    Is het bekend waarom Walt Disney home Entertainment de blu-ray 3D versie heeft gecancelled?

  19. #1544

    Standaard

    ^^ Even wat nuanceren: Fright Night(1985) zal niet meer binnen 3 jaar in de US op BD worden uitgebracht. Exclusiviteit geldt dus voor 3 jaar en alleen in de US. Van bijvoorbeeld The Egyptian is ook een versie in Denemarken te koop.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #1545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik denk eerder dat alleen American Pie 2 en 3 worden uitgebracht. De rechten van deze twee films liggen namelijk rechtstreeks bij Universal. De rechten van deel 1 liggen via Independent Films bij Universal en dat kan wel eens de reden zijn waarom hij niet uitgebracht wordt en in Engeland bijvoorbeeld is uitgebracht zonder Nederlandse ondertitels, terwijl de andere twee delen wel Nederlandse ondertitels hebben.

    De Amerikaanse uitgaves zijn trouwens de 'beste'. Deze uitgaves hebben namelijk van alle films twee versies (bioscoopversie en unrated) en American Pie 1 bevat daar ook een 3 uur durende documentaire over het maken van de drie films. Deze documentaire ontbreekt op de Engelse uitgave evenals de bioscoopversie van de films.
    Antwoord van Independent Films:

    Universal brengt ook deel 1 voor ons uit op DVD. Ik weet niet of zij deze op Bluray uitbrengen, denk het wel.

    Gr
    Rachel


    Sent from my BlackBerry

    INDEPENDENT FILMS Van Diemenstraat 366, 1013 CR Amsterdam +31 646 266566
    & antwoord van Universal zelf via twitter...

    Universal_NL Universal Pictures
    Hi Kev, American Pie 2 en 3 zijn vanaf 28 maart beschikbaar op Blu-ray.
    Geen 1 dus!
    Laatst aangepast door Kev : 19-03-2012 om 11:51

  21. #1546

    Standaard

    Wedock,

    Kun je eens navragen of er in Nederland nog Chuck seizoen 4 op blu-ray uit komt?

    Pieter
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #1547

    Standaard

    is er wat bekend over malcolm x en munich (2005) ?

  23. #1548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    is er wat bekend over malcolm x en munich (2005) ?
    Ik denk dat Malcom X niet zal worden uitgebracht door Warner in Nederland, want de Amerikaanse release heeft ondertitels in Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Noors, Portugees, Spaans en Zweeds, maar geen Nederlands. Van Munich is nog helemaal niets bekend voor zover ik weet.

  24. #1549

    Standaard

    @Pieter Kleine

    Denk niet dat seizoen 4 snel op blu-ray zal verschijnen aangezien seizoen 3 ook nog niet eens uit is in Nederland maar zal eens navraag doen.

    @lennox-06

    Geen enkele info over beide titels , er komen dit jaar veel Spielberg titels zoals Jaws, Indiana Jones, E.T. , Catch Me If You Can en Schindler's List op blu-ray uit maar nog niks gehoord over Munich of andere titels.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #1550

    Standaard

    Schindler's List staat volgens mij nog lang niet vast voor 2012. Universal heeft alleen gezegd dat ze hem ter ere van het 100-jarig bestaan restaureren. Ik zie nog best gebeuren dat ze hem in 2013 releasen. Over E.T. en Jaws waren ze veel concreter qua release en die komen zelfs pas in het najaar uit.
    The future is Blu

Pagina 62 van 330 EersteEerste ... 125258596061626364656672112162 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •