Pagina 59 van 330 EersteEerste ... 94955565758596061626369109159 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.451 tot 1.475 van 8243 worden weergegeven.
  1. #1451

    Standaard

    Eén van de beste films van 2011 wat mij betreft, dus voor de juiste prijs komt hij er wel in.

  2. #1452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Zolang ze niet in de winkels liggen is het nooit 100% zeker.
    Oke dus inprincipe is het dus nooit 100% zeker dat uberhoupt iets uitkomt tot het daadwerkelijk in de winkels ligt? Maar van een hoop films is toch wel vaak maanden van te voren duidelijk dat ze op de verwachte datum ook echt uitkomen? Want 1 voorbeeld (assepoester word eind dit jaar verwacht) maar het is toch ook zo dat ie eind dit jaar uitkomt?

  3. #1453

    Standaard

    Ik denk dat Frank bedoelt te zeggen zonder een officiele persbericht van Disney blijven het geruchten.
    Het enigste wat men nu zeker weet is dat Disney Lady En De Vagebond en Assepoester dit jaar uitbrengt , verder buiten Jan/Feb/Mrt is niks zeker.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #1454
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zoals bijvoorbeeld bij finding Nemo...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #1455

    Standaard

    whahaha ja die blijft leuk Claudio

    Nee ik verwacht Finding Nemo zeker in 2012 op blu-ray , als mijn informatie correct is tenminste
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #1456

    Standaard

    1 box voor de eerste 3 delen en later een tweede box voor 4t/m6.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Dat zal vast wel. Het 5de deel moet nog gemaakt worden.

  7. #1457
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    whahaha ja die blijft leuk Claudio

    Nee ik verwacht Finding Nemo zeker in 2012 op blu-ray , als mijn informatie correct is tenminste
    Zal the running gag missen als hij straks echt uit is. Ben wel erg benieuwd naar deze kleurrijke film op bd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #1458
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    1 box voor de eerste 3 delen en later een tweede box voor 4t/m6.
    4 hebben we natuurlijk al, dus hoop op de OT (of mag ik dat bij deze film niet gebruiken) Maar anders koop ik alsnog blindelings.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #1459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik denk dat Frank bedoelt te zeggen zonder een officiele persbericht van Disney blijven het geruchten.
    Het enigste wat men nu zeker weet is dat Disney Lady En De Vagebond en Assepoester dit jaar uitbrengt , verder buiten Jan/Feb/Mrt is niks zeker.
    Oke op die manier dan snap ik het
    Het lijkt me wel gaaf als alles wat in het rijtje staat ook ehct dit jaar op BD komt, maar geloof er eerlijk gezegt niksvan haha.
    Maar toch bedankt voor het uitleggen Wedlock

  10. #1460

    Standaard

    nog 1 klein vraagje: Is het dus ook al 100% zeker dat titanic in April op blu-ray komt?

  11. #1461

    Standaard

    @Cees23 Titanic zal dit jaar op blu-ray verschijnen....maar het is nog niet zeker of Fox de film in April zal uitbrengen of dat het wacht om gelijk de 3D versie samen met het origineel te releasen.
    Titanic 3D komt namelijk in April in de bioscopen.

    Ik denk ook niet dat alles van het lijstje op blu-ray zal verschijnen in 2012 maar een groot deel toch wel hoor

    @Claudio ja misschien moeten we dan een nieuwe titel verzinnen om mee te spelen in de lijst , wat dacht je van Song Of The South ofzo whahaha....
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  12. #1462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    @Cees23 Titanic zal dit jaar op blu-ray verschijnen....maar het is nog niet zeker of Fox de film in April zal uitbrengen of dat het wacht om gelijk de 3D versie samen met het origineel te releasen.
    Titanic 3D komt namelijk in April in de bioscopen.

    Ik denk ook niet dat alles van het lijstje op blu-ray zal verschijnen in 2012 maar een groot deel toch wel hoor

    @Claudio ja misschien moeten we dan een nieuwe titel verzinnen om mee te spelen in de lijst , wat dacht je van Song Of The South ofzo whahaha....
    Ik hoop wel de normale versie in april want aan 3D heb ik toch niks ondanks dat ik er denk ik wel voor naar de bioscoop gaat, lijkt me echt mooi,
    maar dan wachten we maar af, bedankt allemaal voor de uitleg, we spreken elkaar. groeten Cees

  13. #1463

    Standaard

    Ik zag dat Tae Guk Gi: The Brotherhood of War volgende week uit komt in Duitsland. Is er al iets bekend over Nederland?

  14. #1464

    Standaard James Bond

    Zo rond de herfstperiode komt alle films van James Bond in 1 box op blu-ray: Hier de bijbehorende link..
    http://www.bol.com/nl/p/dvd/james-bo...754/index.html

  15. #1465

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cees23 Bekijk bericht
    Zo rond de herfstperiode komt alle films van James Bond in 1 box op blu-ray: Hier de bijbehorende link..
    http://www.bol.com/nl/p/dvd/james-bo...754/index.html
    Hier wordt ik écht gelukkig van!

  16. #1466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thomas-swa! Bekijk bericht
    Hier wordt ik écht gelukkig van!
    Ben je niet de enige haha

  17. #1467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thomas-swa! Bekijk bericht
    Hier wordt ik écht gelukkig van!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cees23 Bekijk bericht
    Ben je niet de enige haha
    Als de box ergens anders 90€ goedkoper is, kan je hiermee toch niet gelukkig zijn?


  18. #1468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Als de box ergens anders 90€ goedkoper is, kan je hiermee toch niet gelukkig zijn?
    Zie jij het gebeuren? Het zijn 22 films, dat zou als die box 90€ goedkoper is nog geen 5 euro per film zijn
    Misschien dat er wel wat af zal gaan maar 90€ lijk me sterk haha

  19. #1469

    Standaard

    Thomas bedoelt de UK versie van de box. Deze kost op Amazon.co.uk 89.99 pond dit is omgerekend € 108,- dus inderdaad bijna €90,- goedkoper dan de box bij bol.com
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  20. #1470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cees23 Bekijk bericht
    Zie jij het gebeuren? Het zijn 22 films, dat zou als die box 90€ goedkoper is nog geen 5 euro per film zijn
    Misschien dat er wel wat af zal gaan maar 90€ lijk me sterk haha
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Thomas bedoelt de UK versie van de box. Deze kost op Amazon.co.uk 89.99 pond dit is omgerekend € 108,- dus inderdaad bijna €90,- goedkoper dan de box bij bol.com
    Inderdaad. Die bedoel ik! Ik vermoed dat de films in de UK box ook NL ondertiteld zullen zijn, en ik vind het prijsverschil te groot om dan te twijfelen


  21. #1471

    Standaard

    Ghostrider 2 van eOne?!

    Laat dat alsjeblieft een foutje zijn.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  22. #1472

    Standaard

    Ik vrees van niet DJR , Ghost Rider : Spirit Of Vengeance word door EONE uitgebracht in de Benelux.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  23. #1473

    Standaard

    is de l.e. van harry potter 8 disc ofzo beschikbaar in nl versie?, en wordt er nog nieuwe harry potters gemaakt ? zitten alle delen in de limited edition box ?

  24. #1474

    Standaard

    Er worden geen nieuwe Harry Potter films meer gemaakt, de 7 boeken zijn nu verfilmd.

    Er is een limited edition van de volledige collectie in Nederland verkrijgbaar :

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/harry-po...388/index.html

    Hopelijk heb je hier wat aan
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #1475

    Standaard

    @ wedlock,

    Weet jij toevallig wat er gebeurd is met de release van The Crusader (Arn: the Knight Templar) van DFW?

Pagina 59 van 330 EersteEerste ... 94955565758596061626369109159 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •