Pagina 56 van 330 EersteEerste ... 64652535455565758596066106156 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.376 tot 1.400 van 8243 worden weergegeven.
  1. #1376

    Standaard

    Balen Kung Fu Panda 2 3D wordt weer eens een Samsung exclusive...

  2. #1377

    Standaard

    Hahah de merken halen hun eigen product onderuit. Die overdaad aan exclusives zorgt ervoor dat er weinig in de handel is, waardoor de stap naar 3D niet interessant is voor de gemiddelde klant. Kijk maar naar hét 3D succes, Avatar. Dat staat onder de massa bekend als dé 3D ervaring, en die is nieteens te koop! Door zo'n ***deal met panasonic. Het feit dat 3D beneden verwachting verkoopt is een logisch gevolg daarop.
    The future is Blu

  3. #1378

    Standaard

    Ze moeten ergens beginnen....anders word de hardware nooit verkocht...!!!

  4. #1379

    Standaard

    3d is gewoon niet goed genoeg om het merendeel van de consumenten en zeker de puristen over de streep te trekken. Voor gamen kan het geinig zijn, maar bij films geen toegevoegde waarde vooralsnog.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  5. #1380
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dan móet dé game ook niet te snel zijn. Heb dé laatste cod even in 3D gespeeld. Dat trek je bijna niet. Maar als ik een 3D scherm had zou ik ook wel balen van dit soort berichten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #1381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Dan móet dé game ook niet te snel zijn. Heb dé laatste cod even in 3D gespeeld. Dat trek je bijna niet. Maar als ik een 3D scherm had zou ik ook wel balen van dit soort berichten.
    Balen, niet helemaal. Gewoon even langer wachten, narnia 3 was ook zo'n titel, nu komt die gewoon op de markt.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #1382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    3d is gewoon niet goed genoeg om het merendeel van de consumenten en zeker de puristen over de streep te trekken. Voor gamen kan het geinig zijn, maar bij films geen toegevoegde waarde vooralsnog.
    Het 3D gamen (op de PS3) laat juist nog te wensen over. Het merendeel zoals Killzone 3, Motorstorm en Resistance 3 hebben ontzettend veel last van crosstalk, slechts een enkeling ziet er echt goed uit (laatste Mortal Kombat en Stardust HD bijvoorbeeld).

    En dat eeuwige argument dat 3D bij films geen toegevoegde waarde zou hebben ben ik het absoluut niet mee eens. Het ligt er namelijk aan bij wat voor een soort film het wordt toegepast, ik vind het fantastisch om bijvoorbeeld The Final Destination en elke willekeurige 3D animatie film op die manier te bekijken. Een film zoals Gulliver's Travels heeft dat dan weer niet nodig.

    Maar idd die exclusives blijven irritant en doen imo het 3D gebeuren meer kwaad dan goed. Dat Avatar 3D nou nog niet gewoon in de winkel ligt is een slechte zaak. Heb hem zelf gesealed en wel op de kop getikt voor 50 Euri maar niet iedereen zal dat er voor over hebben. Ben trouwens benieuwd voor hoeveel die Kung Fu Panda 2 straks op eBay te vinden valt...

  8. #1383

    Standaard

    Wanneer komt game of thrones hier uit.

  9. #1384

    Standaard

    Iemand The Caine Mutiny al ergers in de winkel zien liggen?

  10. #1385

    Standaard

    Ik zag net op DVD-home.nl de E1 releases van november. Staat geen Pulp Fiction of From Dusk Till Dawn tussen. Hopelijk komen ze dan nog wel. Wou het ff delen met de rest.

    http://www.dvd-home.nl/index.php?opt...ment&Itemid=54

  11. #1386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deftones Bekijk bericht
    Ik zag net op DVD-home.nl de E1 releases van november. Staat geen Pulp Fiction of From Dusk Till Dawn tussen. Hopelijk komen ze dan nog wel. Wou het ff delen met de rest.

    http://www.dvd-home.nl/index.php?opt...ment&Itemid=54
    Ik ben ze wel tegengekomen op de bestellijst in de videotheek bij de titels bestemd voor verkoop.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #1387
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Bol.com meld nu ook november, de 23e voor Pulp Fiction.

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/pulp-fic...775/index.html

  13. #1388

    Standaard

    Ja, zag ook op bol.com nog steeds de 23ste staan, maar dan nog vind ik het vreemd dat E1 dat gewoon niet bekend maakt met de rest.

  14. #1389

    Standaard

    Gaan wij hier in België/Nederland ook een release krijgen van Batman: Year One?

  15. #1390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deftones Bekijk bericht
    Ja, zag ook op bol.com nog steeds de 23ste staan, maar dan nog vind ik het vreemd dat E1 dat gewoon niet bekend maakt met de rest.
    Volgens mij klopt er weer eens iets niet hahaha E1!
    Gaan we toch lekker geen 2-discer krijgen zoals in de UK of US.

  16. #1391

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen of de NL uitgave van Brotherhood of The Wolf de Director's Cut (International Cut) is? of de US Theatrical Cut.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  17. #1392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Kan iemand mij vertellen of de NL uitgave van Brotherhood of The Wolf de Director's Cut (International Cut) is? of de US Theatrical Cut.
    wij hebben de theatrical (ca 140 minuten), de DC is 152 minuten.

  18. #1393

    Standaard

    Bedankt voor de reactie!
    Jammer om te horen, dat we niet de DC hebben gekregen.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  19. #1394

    Standaard

    De Franse uitgave is ook de DC.

  20. #1395

    Standaard

    Ik zie dat Transformers Dark Side Of The Moon 3D nog steeds in de lijst staat, was toch nog naar volgend jaar verschoven of misschien toch niet...

    En ik zie Clone Wars Season 3 niet erbij staan of is die al uit? Hopelijk dat het DTS HD MA audispoor ook op de NL uitgave staat anders importeer ik liever de US versie.

  21. #1396

    Standaard

    Transformers 3D komt half januari 2012 uit in Nederland.

    Clone Wars heeft nog geen releasedatum maar ik denk dat deze in januari of februari uitkomt.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  22. #1397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Transformers 3D komt half januari 2012 uit in Nederland.

    Clone Wars heeft nog geen releasedatum maar ik denk dat deze in januari of februari uitkomt.
    Thanks.

    Denk dat ik Clone Wars maar importeer duurt mij te lang, zelfde geldt voor Fright Night 3D in de US in december en hier pas volgend jaar maart?!

  23. #1398

    Standaard

    Die Fright Night kan ook heel goed eerder komen hoor.....Disney staat nu niet bepaald bekend om vaste releasedatums, pas een maand of twee van te voren staan ze pas echt vast en maakt disney ze middels een persbericht officieel bekend.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  24. #1399

    Standaard

    Is er al iets bekend over de releasedate van Horrible Bosses?

    Gezien de bioscoopdatum zou hij toch eind november begin december uit moeten komen. Rond Super 8 enzo.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  25. #1400

    Standaard

    Is er iets bekend over een Nederlandse release van Super (met Ellen Page)?

Pagina 56 van 330 EersteEerste ... 64652535455565758596066106156 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •