Pagina 55 van 330 EersteEerste ... 54551525354555657585965105155 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.351 tot 1.375 van 8243 worden weergegeven.
  1. #1351

    Standaard

    YES.....op 5 december BEAUTY AND THE BEAST 3D...word een MUSTHAVE....!!!

  2. #1352

    Standaard

    20th Century Fox brengt volgens Bol.com en andere webwinkels op 5 oktober de volgende titels uit:

    - Alien
    - Aliens
    - Alien 3
    - Alien Resurrection
    - Blue Velvet
    - Don't Say a Word
    - Hide and Seek
    - Sleeping with the Enemy

    Deze staan niet in de lijst.

  3. #1353

    Standaard

    Ik weet dat deze titels uitkomen Frank maar wist dat pas sinds begin vorige week en aangezien ze al komende woensdag uitkomen had ik zoiets van laat maar zitten.

    Fox is echt heel snel met het aankondigen van nieuwe titels (kijk maar naar Rise Of The Planet Of The Apes) maar met catalogus titels heel kort voor release datum.
    Daarom plaats ik die meestal niet maar ik zal ze voor de volledigheid gewoon plaatsen
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #1354

    Standaard

    Ik heb een algemene vraag over de releaselijst. In deze lijst staan Blu-rays vermeld die nog moeten uitkomen. Maar waar kan ik bijv. vinden welke Blu-rays bijv. in september 2011 (of willekeurig welke maand) ook daadwerkelijk zijn uitgebracht? Wordt dat nog ergens bijgehouden, op deze site of wellicht een andere?

  5. #1355
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee, dat zal je hier op de site niet terugvinden. Ook elders wordt dat lastig en dan kun je je nog afvragen hoe accuraat die evt.lijst zal zijn. Bij de diverse online winkels vind je de titels wel uiteraard. Alleen kan je dan nooit de echte release datums meer terug vinden, of welke titels in welke maand uit zijn gekomen. Ook zullen alleen de belangrijke titels vermeld worden.

    Op de manier dat wedlock zijn lijst bijhoudt blijft het wel zo overzichtelijk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #1356

    Standaard

    Kijk eens bij bol.com, die zijn volgens mij het nauwkeurigste hierin. Tevens heeft dvd-home een database op hun site staan: http://www.dvd-home.nl/index.php?opt...pper&Itemid=56
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #1357

    Standaard

    Het lijkt me wel weer tijd om Wedlock te vertellen dat alle tijd en energie die hij steekt in het bijhouden van de lijst bijzonder gewaardeerd wordt!

    Top Wedlock!
    The future is Blu

  8. #1358

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik weet dat deze titels uitkomen Frank maar wist dat pas sinds begin vorige week en aangezien ze al komende woensdag uitkomen had ik zoiets van laat maar zitten.
    Prima. Mijn reactie was niet als verwijt bedoeld of zo, maar ter informatie.

  9. #1359

    Standaard

    Ooh ik reageerde niet op je joh. Ik vond het alleen weer eens tijd. In jouw schoenen zou ik hetzelfde gedaan hebben, al is het alleen al om te helpen.
    The future is Blu

  10. #1360

    Standaard

    Frank ik voelde mij helemaal niet aangevallen hoor
    Ik wilde alleen mijn redenen prijs geven om die titels niet te plaatsen....

    Ik stel het natuurlijk altijd op prijs als mensen hier mij helpen met tips en foutjes in de lijst want ook ik zie die niet altijd
    Ik doe het graag en aangezien er al ruim 1350 berichten zijn gepost en bijna 300.000 x bekeken is denk ik dat het wel gewaardeerd word
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  11. #1361
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Oktober wordt wel weer een leuk maandje: Jurassic Park, X-men First Class en heel misschien Sint.

  12. #1362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Kijk eens bij bol.com, die zijn volgens mij het nauwkeurigste hierin. Tevens heeft dvd-home een database op hun site staan: http://www.dvd-home.nl/index.php?opt...pper&Itemid=56
    Bedankt, Pepijn. Op dvdhome vind ik inderdaad precies de informatie die ik zoek.

  13. #1363

    Standaard

    Jammer, dat SGU seizoenen 1 en 2 zijn afgevoerd.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #1364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Jammer, dat SGU seizoenen 1 en 2 zijn afgevoerd.
    Inderdaad heel jammer, maar al veel eerder aangegeven dat deze invoer niet correct was.

    1 troost de 720p versie ziet er prima uit

  15. #1365

    Standaard

    The Three Musketeers niet uitgekomen? Krijg net alleen The Four Mustekeers van de FRS binnen.

    EDIT: moet wel verzonden zijn, maar nog niet binnen...
    Laatst aangepast door Wieba : 05-10-2011 om 12:59

  16. #1366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    The Three Musketeers niet uitgekomen? Krijg net alleen The Four Mustekeers van de FRS binnen.

    EDIT: moet wel verzonden zijn, maar nog niet binnen...

    Als het goed is ontvang ik beide Musketeers morgen in de bus.

    OT: heeft er iemand ondertussen U-571 al bekeken en problemen met beeld gehad?

  17. #1367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    The Three Musketeers niet uitgekomen? Krijg net alleen The Four Mustekeers van de FRS binnen.

    EDIT: moet wel verzonden zijn, maar nog niet binnen...

    hier ook......

  18. #1368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    hier ook......
    Heb je hem al binnengekregen?

  19. #1369

    Standaard

    ik wel vandaag, extraloos + coverfouten, again. BD25 Ziet er redelijk goed uit

  20. #1370

    Standaard

    Wat houdt die SE box van Mission: Impossible eigenlijk in? Al de drie films geremastered en met HD audio misschien???

  21. #1371

    Standaard

    Ik denk niet dat die box een vernieuwde versie is, eerder een nieuwe verpakking met dezelfde discs erin met misschien een preview voor deel 4.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  22. #1372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik denk niet dat die box een vernieuwde versie is, eerder een nieuwe verpakking met dezelfde discs erin met misschien een preview voor deel 4.

    Heb lang op deze box gewacht, eerste twee films komen nu voor het eerst op blu-ray met nl-ot.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #1373

    Standaard

    heeft er iemand gezien dat de bolletjes voor taalkeuze bij The Three Musketeers ontbreken? Het is echt nu moeilijk te zien welke taal je gekozen hebt. Bij The Four Musketeers zijn er bolletjes aanwezig. Heel vervelend deze slordigheid.

  24. #1374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    heeft er iemand gezien dat de bolletjes voor taalkeuze bij The Three Musketeers ontbreken? Het is echt nu moeilijk te zien welke taal je gekozen hebt. Bij The Four Musketeers zijn er bolletjes aanwezig. Heel vervelend deze slordigheid.
    Inderdaad, ot moet je je nu via de afstandsbediening selecteren.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #1375

Pagina 55 van 330 EersteEerste ... 54551525354555657585965105155 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •