Pagina 54 van 330 EersteEerste ... 44450515253545556575864104154 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.326 tot 1.350 van 8243 worden weergegeven.
  1. #1326

    Standaard

    Is er al bekend wanneer de blu-ray Alle Tijd (met Paul de Leeuw) uitkomt?

  2. #1327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Is er al bekend wanneer de blu-ray Alle Tijd (met Paul de Leeuw) uitkomt?
    Volgens mij is deze alleen op DVD uit.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #1328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Volgens mij is deze alleen op DVD uit.
    Klopt, en alleen bij Blokker te verkrijgen. Maar volgens mij zou er ook een blu-ray van uitkomen. Wachten het maar af.

  4. #1329
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Volgens DVD-home.nl kunnen we op 6 december Panic Room verwachten.

  5. #1330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Klopt, en alleen bij Blokker te verkrijgen. Maar volgens mij zou er ook een blu-ray van uitkomen. Wachten het maar af.
    In de videotheek hebben wij wel een DVD van deze film. In de bestellijst stond toen wel een BD, maar die werd later gecancelled.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #1331

    Standaard

    Ik zie her en der The Lion King 3d met ook een 2d schijf. Ik heb inmiddels een pre-order op de 3d versie bij de FRS, maar dat zou een 1 disc editie zijn. Komt er inderdaad in Nederland een 1 disc 3 d editie?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #1332
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Bij Bol.com en Wehkamp staat gewoon deze versie met de vermelding 2D + 3D. Na wat googlen kun je dit nummer vinden 8717418335045. De FRS heeft overigens een ander EAN nummer 1005000000446. Deze verwijst overigens alleen maar naar de FRS. Wat nu de juiste versie is???? Misschien wederom meerdere versies.... De Artwork van de FRS is iig niet de juiste. Echter zal dit de cover van de vs versie zijn, want de meeste sites hebben nog geen artwork.



    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 23-09-2011 om 12:12
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #1333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Bij Bol.com en Wehkamp staat gewoon deze versie met de vermelding 2D + 3D. Na wat googlen kun je dit nummer vinden 8717418335045. De FRS heeft overigens een ander EAN nummer 1005000000446. Deze verwijst overigens alleen maar naar de FRS. Wat nu de juiste versie is???? Misschien wederom meerdere versies.... De Artwork van de FRS is iig niet de juiste. Echter zal dit de cover van de vs versie zijn, want de meeste sites hebben nog geen artwork.





    Veel winkels gebruiken bij pre-orders zelf gemaakte EAN codes om hem als pre-order online te kunnen zetten(omdat bv disney het nog niet heeft aangeleverd). Dus het wil op dit moment nog niks zeggen dat er verschillende EAN codes de ronde doen.

    Later als de goede EAN code bekend is wordt die aangepast.

  9. #1334
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Waaruit dus enigzins misschien blijkt dat de uitgave zoals bij de FRS staat niet de juiste omschrijving heeft.. Sowieso vreemd want pre-orders van binnen een maand staan vaak niet vermeld. Maar men verwacht misschien veel van de titel om hem dus op deze manier te "verkopen
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #1335

    Standaard

    Ik heb hierover inmiddels gemaild met de frs. Voorlopige antwoord: men een verkoopt een 1 disc 3d versie. Heb hierover weer navraag gedaan. Antwoord volgt mogelijk spoedig.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #1336

    Standaard

    Hallo,

    op Wehkamp staat nu dat Pulp Fiction, From Dusk Till Down & Cold Mountain op 31 december op blu-ray verschijnen.

    Hebben jullie hier meer informatie over? Heb namelijk ge-preordered en dit is niet leuk.

  12. #1337

    Standaard

    Er zijn blijkbaar problemen met de rechten van deze films. 31 december is een fictieve datum. Dat betekent dat het momenteel nog onbekend is wanneer en of de titels zullen verschijnen. Heel vervelend dat je ge-preordered hebt, maar voorlopig kun je niets anders doen dan afwachten.

  13. #1338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Waaruit dus enigzins misschien blijkt dat de uitgave zoals bij de FRS staat niet de juiste omschrijving heeft.. Sowieso vreemd want pre-orders van binnen een maand staan vaak niet vermeld. Maar men verwacht misschien veel van de titel om hem dus op deze manier te "verkopen
    FRS en wehkamp zijn afhankelijk van hun leverancier die (even de naam van het bedrijf kwijt)voert alle info in, in hun database. Vervolgens nemen de FRS en de wehkamp deze info over op hun site. Zolang dit bedrijf niks toevoegd aan nieuwe titels in de database worden ze niet zichtbaar op de site.

    Als je kijk hoe slecht de nieuwste titels op de site van frs en wehkamp te vinden zijn omdat ze er gewoon weg niet op staan en bij bv Bol.com wel... Dit omdat Bol.com de pre-orders gewoon zelf aanmaakt en als het bedrijf(waar ik de naam van kwijt ben) ze eindelijk eens invoerd in de database neemt Bol.com, frs etc etc deze netjes over.

    Dus het is bij iedere webshop mogelijk dat tijdens pre-orders de ean codes en omschrijvingen niet kloppen omdat ze gewoon weg nog niet officieel zijn maar toch pre-orders binnen willen halen. En ja als bedrijf A(FRS) het niet aanbied dan ga je naar bedrijf B(BOL) die dat wel doet.

    Dus mensen bij de klantenservice weten het ook niet dan zou je rechtstreeks info van de PM moeten krijgen maar die beantwoord geen mails dat doet alleen de klantenservice.
    Laatst aangepast door theregiment : 26-09-2011 om 18:14

  14. #1339
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Thanks for the nuttige input.

    Dat is tevens de reden dat ik niet meer ver van te voren pre-order. Wacht gewoon lekker af tot ik zeker weet dat de info, prijs e.d. klopt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #1340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Volgens DVD-home.nl kunnen we op 6 december Panic Room verwachten.
    dat zou mooi zijn!!

  16. #1341
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Thanks for the nuttige input.

    Dat is tevens de reden dat ik niet meer ver van te voren pre-order. Wacht gewoon lekker af tot ik zeker weet dat de info, prijs e.d. klopt.
    Waarom zou je überhaupt eigenlijk nog iets willen pre-orderen in Nederland? Tenzij het hier misschien om speciale uitgaves (of games) gaat. Voor de rest is toch eigenlijk niet nodig?

    Of ze moeten het systeem van Amazon overnemen. Dat wanneer er een prijsdrop plaats vind, de pre-order in de bestelling ook automatisch mee gaat. Maar heel winkels hebben dit gewoon niet.

  17. #1342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Of ze moeten het systeem van Amazon overnemen. Dat wanneer er een prijsdrop plaats vind, de pre-order in de bestelling ook automatisch mee gaat. Maar heel winkels hebben dit gewoon niet.
    Wehkamp laatst bij mij wel met Scarface.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #1343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Wehkamp laatst bij mij wel met Scarface.
    Ik heb een aantal voorbeelden, bij Wehkamp, waar mijn prijs in pre-order niet werd aangepast aan een nieuwe lagere prijs.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #1344

    Standaard

    18 oktober a,s, komt in Frankrijk een Tudors box uit met alle seizoenen, met volgens amazon.fr Nederlandse ondertiteling. Wedlock, is er inmiddels al iets bekend over een Nederlandse release van seizoen 4 van deze serie?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #1345

    Standaard

    Ik heb nog geen bericht van Sony gehad over Tudors Seizoen 4, ik heb de releases t/m november van hun dus misschien komt deze in December nog maar dat weet ik pas in Oktober als Sony nieuwe persberichten stuurt.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  21. #1346

    Standaard

    volgens:

    http://www.zavvi.nl/blu-ray/the-tree.../10532707.html

    komt The Tree of Life op 31 oktober uit op Blu Ray, kan/wil je deze toevoegen?
    Kan geen andere bronnen vinden helaas dan deze..

  22. #1347

    Standaard

    Zavvi.nl verkoopt de Engelse variant, vandaar.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #1348
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Cool. Axel Foley op bd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #1349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Cool. Axel Foley op bd.
    Daar ben ik het helemaal mee eensch
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #1350

    Standaard

    YES Transformers Dark Of The Moon 3D op 7 december!!!

Pagina 54 van 330 EersteEerste ... 44450515253545556575864104154 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •