Pagina 53 van 330 EersteEerste ... 34349505152535455565763103153 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.301 tot 1.325 van 8243 worden weergegeven.
  1. #1301

    Standaard

    Voor meer details omtrent Ben-Hur, zie deze thread.
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=79055

    Liefhebbers van fraaie boxsets kunnen (of moet ik zeggen "moeten" als in "must have") deze regiovrij box bestellen. Bevat ook NL subtitels.

    Ik heb m binnen al. Zeer de moeite waard (en t geld).
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  2. #1302

    Standaard

    weet iemand of predator (1987) ultimate edition NL versie gaat uitkomen ?

    en three kings in nl versie ?
    Laatst aangepast door lennox-06 : 18-09-2011 om 21:32

  3. #1303

    Standaard

    Weet je zeker dat je Predator the ultimate edition wilt hebben?. Daarvan is namelijk het beeld totaal verpest......... Ga voor de eerste release, nog steeds de beste...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #1304

    Standaard

    ow is dat zo ?, dat wist ik niet, maar wat moest het verschil van de ultimate hunter edition zijn dan ?

  5. #1305

    Standaard

    Ze hebben bij de Ultimate Hunter Edition alle grain weggehaald. Arnold Schwarzenegger lijkt daardoor net een wassen beeld uit Madame Tussaud.

  6. #1306

    Standaard

    http://www.planetaxel.com/productDetails/024543657880

    Komt deze ooit ook nog eens in NL uit?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  7. #1307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    http://www.planetaxel.com/productDetails/024543657880

    Komt deze ooit ook nog eens in NL uit?
    Nog niets over bekend dus afwachten, maar ik had hem eigenlijk al lang verwacht hier in Europa en het uitblijven er van geeft mij geen goede hoop.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  8. #1308
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Da's mooi. Harry krijgt een datum.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #1309

    Standaard

    Three en Four Musketeers zijn uitgesteld tot 6 oktober.

  10. #1310

    Standaard

    Heb Memento en Requiem For A Dream net al bij de FRS op Utrecht Centraal zien liggen. 8 dagen voor de releasedatum.
    The future is Blu

  11. #1311

    Standaard

    Hier in Helmond waren Candyman (zonder extra's), The Frighteners (met waarschijnlijk alleen de bioscoopversie en een paar extra's), U-571, Resident Evil, Requiem for a Dream, Momento, Saw II (allen zonder extra's, U-571 bovendien met een verkeerd beeldformaat), The Blues Brothers (met alleen de bioscoopversie en een aantal extra's) en The Big Lebowski (met een mooie verpakking) ook al te koop.

  12. #1312

    Standaard

    Heb The Blues Brothers en The Big Lebowski in pre-order staan, dus morgen maar eens bellen waarom ze die nog niet opsturen. Candyman zonder extra`s is jammer, zonde de universal alles zo barenbones op de markt brengt.

  13. #1313

    Standaard

    POTVER! Jammer weer van het verkeerde beeldformaat van U571

  14. #1314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Hier in Helmond waren Candyman (zonder extra's), The Frighteners (met waarschijnlijk alleen de bioscoopversie en een paar extra's), U-571, Resident Evil, Requiem for a Dream, Momento, Saw II (allen zonder extra's, U-571 bovendien met een verkeerd beeldformaat), The Blues Brothers (met alleen de bioscoopversie en een aantal extra's) en The Big Lebowski (met een mooie verpakking) ook al te koop.

    Wie heeft ze al effectief in huis? Ik dacht dat ook op de US versies op de cover niet aangegeven werd dat het om de twee cuts ging (bij The Blues Brothers en The Frighteners).

  15. #1315

    Standaard

    De Duitse versie van The Blues Brothers heeft alleen de bioscoopversie en heeft NL subs. helaas krijgen wij die versie hier ook. De Uk versie heeft wel beide cuts maar geen NL subs.

    The Frighteners lijkt alleen in europa uit te komen met de bioscoopversie.

  16. #1316

    Standaard

    Forumlid Werner heeft U-571, The Frighteners en Momento in huis. Op zijn website geeft hij aan dat de speelduur van The Frighteners 1 uur, 49 minuten en 45 seconden is. Als de Director's Cut er ook op zou staan zou hij dat erbij hebben gezet. Bij U-571 staat dat het beeldformaat 1.78:1. Dat heeft hij ook al bevestigd elders op het forum. Memento heeft wel het juiste beeldformaat.

  17. #1317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Forumlid Werner heeft U-571, The Frighteners en Momento in huis. Op zijn website geeft hij aan dat de speelduur van The Frighteners 1 uur, 49 minuten en 45 seconden is. Als de Director's Cut er ook op zou staan zou hij dat erbij hebben gezet. Bij U-571 staat dat het beeldformaat 1.78:1. Dat heeft hij ook al bevestigd elders op het forum. Memento heeft wel het juiste beeldformaat.
    Jups, U-571 heb ik daarom ook gecanceled. Jammer van die andere catalogs die geen extra's hebben, maar geen reden om ze te laten liggen.

    Klopt het ook dat Three en Four Musketeers ook geen of bitter weinig extra's gaan hebben?
    En wat voor Johny English?

  18. #1318

    Standaard

    Three en Four Musketeers heb ik niet zien liggen (ook niet op gelet trouwens). Johnny English bevat alleen een making of en verwijderde scènes (die op de DVD via een spel te benaderen waren). Dit zijn de belangrijkste extra's van de DVD, die naast genoemde extra's ook een paar tekstschermen met achtergrondinformatie van de karakters en wat DVD-ROM materiaal bevatte. Je mist dus niets bijzonders.

  19. #1319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Heb The Blues Brothers en The Big Lebowski in pre-order staan, dus morgen maar eens bellen waarom ze die nog niet opsturen.
    Toch niet de UK variant van The Blues Brothers besteld?

    Ik zie net dat ze als verzonden staan in mijn bestellingen op frs.nl
    Als je dit leest zal je ook al wel het mailtje wat vannacht wordt verstuurd hebben ontvangen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #1320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Toch niet de UK variant van The Blues Brothers besteld?

    Ik zie net dat ze als verzonden staan in mijn bestellingen op frs.nl
    Als je dit leest zal je ook al wel het mailtje wat vannacht wordt verstuurd hebben ontvangen
    Ze zijn onderweg samen met Being John Malkovich. Was nog van plan om de UK versie te gaan bestellen, want ik had niet verwacht dat deze eerder zou uitkomen. Misschien bestel ik UK versie in de toekomst nog wel. Ben ook wat aan het minderen met kopen ivm de bezuinigingen van de kabinet.
    Laatst aangepast door Wieba : 22-09-2011 om 08:16

  21. #1321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Jups, U-571 heb ik daarom ook gecanceled.
    Ik begrijp het probleem niet.
    Bij de DVD-versie van U-571 is ook gebruik gemaakt van de open matte versie (1.78:1). Bij deze versie verlies je links en rechts geen beeld, m.a.w. de film is niet ingezoomd.
    In plaats van zwarte balken (2.35:1 versie) heb je nu beeld. En ik kijk liever naar "meer beeld" (mits er geen montage-fouten in zitten zoals microfoons e.d.) dan naar zwarte balken ....

  22. #1322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alphabet Bekijk bericht
    Ik begrijp het probleem niet.
    Bij de DVD-versie van U-571 is ook gebruik gemaakt van de open matte versie (1.78:1). Bij deze versie verlies je links en rechts geen beeld, m.a.w. de film is niet ingezoomd.
    In plaats van zwarte balken (2.35:1 versie) heb je nu beeld. En ik kijk liever naar "meer beeld" (mits er geen montage-fouten in zitten zoals microfoons e.d.) dan naar zwarte balken ....
    Ik niet, liever de originele aspect ratio. Ook al krijg je meer beeld, het is niet zoals de makers het bedoeld hebben. + de problemen zoals je leest met de ondertiteling.

  23. #1323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik niet, liever de originele aspect ratio. Ook al krijg je meer beeld, het is niet zoals de makers het bedoeld hebben. + de problemen zoals je leest met de ondertiteling.
    Hoe weet je dat de makers dit niet beoogd hebben? Mogelijk hebben ze de film zo gefilmd dat zij op voorhand rekening hebben gehouden met een 1.78:1 presentatie in de thuis situatie. Het feit dat er in het beeld geen montagefouten zitten suggereert dat ze dus met de thuis situatie wel rekening hebben gehouden.

    Zag kort geleden op tv een voorbeeld waar dit niet geval was, Crossing Jordan, waar dus doodleuk een complete geluidsman in beeld was.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 22-09-2011 om 13:09
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #1324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Hoe weet je dat de makers dit niet beoogd hebben? Mogelijk hebben ze de film zo gefilmd dat zij op voorhand rekening hebben gehouden met een 1.78:1 presentatie in de thuis situatie.
    Had ik ergens gelezen op een forum.

  25. #1325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Had ik ergens gelezen op een forum.
    Elders heb ik een recensie van dvd.nl over de dvd geciteerd. Daar stond ook iets over dat dit niet de intentie van de maker was. Een betere formulering was denk ik, dat het niet het door de maker voor de bioscoop beoogde beeldformaat was. Maar hoe vaak zie je op 'making ofs' niet een regisseur e.d. voor een monitor zitten met verschillende veilige kaders voor verschillende beeldformaten. Hij houdt dan al rekening met een mogelijk 1.78:1 presentatie.

    Persoonlijk prefereer ik een bioscoop een 2.35:1 presentatie boven een 1.85:1, want 'groter' beeld. Maar als ik op mijn tv meer beeld kan zien, zoals bij U-571 heeft dat mijn voorkeur. Ik heb wel een hekel aan 1.78:1 presentaties als dat betekent dat er minder beeld is te zien, dan in de bioscoop.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 53 van 330 EersteEerste ... 34349505152535455565763103153 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •