Pagina 49 van 330 EersteEerste ... 394546474849505152535999149 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.201 tot 1.225 van 8243 worden weergegeven.
  1. #1201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thomas-swa! Bekijk bericht
    Yes! From Dusk Till Dawn en Pulp Fiction!

    Door E1... Ik hoop dat ze echt even hun best op deze schijfjes!
    Het is te hopen dat ze de Canadese Master voor From Dusk Till Dawn gebruiken. Die heeft een goede beeldkwaliteit, de US master schijnt een slechte beeldkwaliteit te hebben. Maar het goede nieuws is dat er een 24p master is, waarop E1 op terug kan vallen.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 26-07-2011 om 00:28
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #1202

    Standaard

    Is er al iets bekend over Tudors, seizoen 4???
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #1203

    Standaard

    Heb nog niks gehoord over een 4e seizoen van The Tudors op blu-ray in Nederland......mocht dat veranderen vind je dat terug op de lijst.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #1204

    Standaard

    Zie Somewhere niet bij de maand augustus staan.

    Iig voor komende maand;

    Somewhere
    A.I. artificial intelligence
    Sucker Punch

    Kijk zelf een stuk meer uit naar september.

  5. #1205
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Zou er nog wat bijzonders aan die nieuwe de Da Vinci Code zijn? Nieuw audiospoor misschien?

  6. #1206

    Standaard

    Ik heb The Da Vinci Code voor een goedkopere prijs in de winkel zien liggen, maar de uitgave is hetzelfde. Ik verwacht dat het een heruitgave is van de reeds bestaande uitgave. Dus geen nieuw audiospoor, jammer genoeg.

  7. #1207

    Standaard

    Volgens bol.com brengt E1 Entertainment op 26 oktober 2011 Dune van David Lynch uit.

  8. #1208

    Standaard

    Ik heb Dune toegevoegd aan de lijst, bedankt voor de bijdrage MatrixTom.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  9. #1209

    Standaard

    Aanvulling:
    Children of Dune is er al sinds 16-11-2010, zij het in een sterk ingekorte versie.

  10. #1210

    Standaard

    Crybaby zou uitgekomen moeten zijn, maar ik zag hem nog nergens in de stad liggen, zijn er wellicht problemen bekent met leveren of misschien uitgesteld ?

  11. #1211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Crybaby zou uitgekomen moeten zijn, maar ik zag hem nog nergens in de stad liggen, zijn er wellicht problemen bekent met leveren of misschien uitgesteld ?
    Ik heb 'm in Eindhoven en hier in Helmond gewoon in de winkel zien liggen, alleen niet op grote schaal.

  12. #1212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Crybaby zou uitgekomen moeten zijn, maar ik zag hem nog nergens in de stad liggen, zijn er wellicht problemen bekent met leveren of misschien uitgesteld ?
    Ik heb hem ook al bij de MM in Ede zien staan.

  13. #1213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Crybaby zou uitgekomen moeten zijn, maar ik zag hem nog nergens in de stad liggen, zijn er wellicht problemen bekent met leveren of misschien uitgesteld ?

    Ik heb hem sinds dinsdag al binnen. Besteld via de website van FRS.
    Uitgave (extra's) is dezelfde als de 1-disc dvd.

    Ook graag een titelcorrectie aub. Er staat Momento, maar het is Memento.

    Verder, ziet het er naar uit dat 2012 ook een goed releasejaar wordt, met lawrence of Arabia en Shindlers' List al 2 verplichte aankopen voor mij
    Laatst aangepast door jurgen42u : 05-08-2011 om 22:48

  14. #1214

    Standaard

    Hier in Dordrecht nergens te zien, niet bij de V&D en niet bij de FRS, toevallig van de week in Emmen geweest en ook daar hadden ze hem nog niet binnen.
    En ik zie op de site van de FRS nu staan dat hij tijdelijk niet leverbaar is.
    Ach ja, heb nu bij Amazon besteld en hij is onderweg als het goed is

  15. #1215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Heb nog niks gehoord over een 4e seizoen van The Tudors op blu-ray in Nederland......mocht dat veranderen vind je dat terug op de lijst.
    Zal wel moeten want op 't einde van het jaar verschijnt er in Frankrijk een box met de 4 seizoenen... en Nederlandse ondertiteling.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #1216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Zal wel moeten want op 't einde van het jaar verschijnt er in Frankrijk een box met de 4 seizoenen... en Nederlandse ondertiteling.
    Ik ga over een tijdje sowieso voor de Fr versie die hebben in de loop van de tijd altijd super prijzen op al hun boxen zeg euro of 40/50 voor 4seizoenen!

  17. #1217
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    De Smurfen 3D is aardig vlot. Na 3 maanden al meteen op Blu-ray. En de Duitsers krijgen 'm pas in januari 2012.

  18. #1218

    Standaard

    Tja De Smurfen is natuurlijk wel een film die het goed zou kunnen doen op blu-ray en dvd tijdens het kado seizoen.

    Vind het bijzonder dat het niemand is opgevallen dat Warner in Oktober een heuse Nightmare On Elmstreet box uitbrengt op blu-ray
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  19. #1219

    Standaard

    Ik zie dat E1 wederom weer veel titels heeft weten te bemachtigen, dat wordt dus weer volop importeren!

    Ter info/voor wie niet wil wachten tot oktober: de US versie van The Final Destination 3D is natuurlijk regiovrij en heeft NL ondertiteling, heb hem net gekeken.
    Laatst aangepast door DJR : 13-08-2011 om 00:24

  20. #1220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Vind het bijzonder dat het niemand is opgevallen dat Warner in Oktober een heuse Nightmare On Elmstreet box uitbrengt op blu-ray
    Komt ie daadwerkelijk ook in Nederland uit? Weet wel dat ie in de UK komt, maar kan echt nergens iets vinden over een NL release. Zit er met smacht op te wachten, jeugdsentiment

  21. #1221

    Standaard

    Weet iemand wanneer The Troll Hunter (Trolljegeren) uitkomt op blu-ray ???

  22. #1222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PatrickV Bekijk bericht
    Komt ie daadwerkelijk ook in Nederland uit? Weet wel dat ie in de UK komt, maar kan echt nergens iets vinden over een NL release. Zit er met smacht op te wachten, jeugdsentiment
    Hij komt in Nederland ook daadwerkelijk uit via Warner Bros.

    Special features zijn :

    Nieuwe Korte Film : Fear Himself - The Life And Crimes Of Freddy Kruger

    2 Afleveringen van Freddy's Nightmares TV Series

    Totaal 3 uur aan bonusmateriaal
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  23. #1223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Hij komt in Nederland ook daadwerkelijk uit via Warner Bros.

    Special features zijn :

    Nieuwe Korte Film : Fear Himself - The Life And Crimes Of Freddy Kruger

    2 Afleveringen van Freddy's Nightmares TV Series

    Totaal 3 uur aan bonusmateriaal
    Ook al vind ik niet alle films goed, deze box komt er denk ik toch wel in.

    Nu alleen nog alle Friday The 13th films, kom op Paramount/New Line!!!

  24. #1224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Hij komt in Nederland ook daadwerkelijk uit via Warner Bros.

    Special features zijn :

    Nieuwe Korte Film : Fear Himself - The Life And Crimes Of Freddy Kruger

    2 Afleveringen van Freddy's Nightmares TV Series

    Totaal 3 uur aan bonusmateriaal
    Vreemd dat ie nog nergens te pre-orderen is. Waar heb je deze info gevonden Wedlock?

  25. #1225

    Standaard

    De box is wel degelijk te pre-orderen via bol :

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/nightmar...098/index.html

    De info heb ik gekregen van Warner zelf, krijg daar alle info van hun releases.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 49 van 330 EersteEerste ... 394546474849505152535999149 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •