Pagina 41 van 330 EersteEerste ... 313738394041424344455191141 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.001 tot 1.025 van 8243 worden weergegeven.
  1. #1001

    Standaard

    Het is niet bekend of de remastered versie van Gangs of New York uitgebracht gaat worden en aangezien Entertainment One (voorheen RCV) de rechten van deze film heeft verwacht ik niet dat deze snel zal komen.

  2. #1002
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    08-12-2010 Salt (SPHE Blu-Ray)

    Is inmiddels vervroegd 01-12-2010.

  3. #1003

    Standaard

    The Last Airbender lag gisteren ook al in de winkel i.p.v. volgende week.

  4. #1004

    Standaard

    Is er al iets bekend of Tetro hier uitkomt?

  5. #1005

    Standaard

    Geen informatie over Tetro op dit moment.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #1006

    Standaard

    Bij al die 3D films zit er toch de gewone 2D bij, toch?
    Of moet men nu extra uitkijken wat je koopt?

  7. #1007

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Helliwood Bekijk bericht
    Bij al die 3D films zit er toch de gewone 2D bij, toch?
    Of moet men nu extra uitkijken wat je koopt?
    Nee bij een 3d blu-ray uitgave zit niet altijd standaard een 2d versie bij, dus opletten is wel een pre. Echter zoals bij A chrismas carol gebeurd dit wel steeds vaker. Dus en een 3d Blu-ray, een 2d Blu-ray en een dvd, soms ook nog een digital copy.
    "Back? There is no back! There is only forward!"

  8. #1008

    Standaard

    3D en 2D versies zijn compatibel, dus waarom beide versies op aparte Blu-ray's gezet worden, is mij een raadsel.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  9. #1009

    Standaard

    Hoe zit het nu met Sherlock (BBC)? Release was 1 december bij DFW, maar nergens een spoor van de dvd of blu-ray.

  10. #1010

    Standaard

    Sherlock komt later uit dan eerder gepland.......Sherlock verschijnt nu begin 2011.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  11. #1011

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Sherlock komt later uit dan eerder gepland.......Sherlock verschijnt nu begin 2011.
    Jammer, ging normaal onder de kerstboom belanden.

  12. #1012

    Standaard

    Met een release - met NL subs - reeds in de Scandinavische landen uit (http://www.blu-ray.com/news/?id=5570), en eentje in de VS reeds in het verschiet (15/02/2011)... wanneer zouden wij onze release van Spielberg's Artificial Intelligence krijgen?
    Laatst aangepast door MatrixTom : 09-12-2010 om 14:25

  13. #1013

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Met een release - met NL subs - reeds in de Scandinavische landen uit (http://www.blu-ray.com/news/?id=5570), en eentje in de VS reeds in het verschiet (15/02/2011)... wanneer zouden wij onze release van Spielberg's Artificial Intelligence krijgen?
    Qoute van wedlock uit een ander topic:

    In Januari 2011 krijg je A.I gratis bij de aankoop van 2 Essential blu-ray's bij Warner......
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #1014

    Standaard

    Hoe zit het met de Universal 3D Blu-rays Dolphins And Whales, Sharks en Ocean Wonderland?

    Deze stonden gepland voor 2 december maar nog niets van te vinden, uitgesteld naar de 15e?

  15. #1015

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Qoute van wedlock uit een ander topic:
    Als dat zo is wacht ik wel even

  16. #1016

    Standaard

    is er al iets bekent over wanneer Open Range hier uitkomt.
    Zie dat hij in duitsland en frankrijk te krijgen is maar heb toch liever engelse of nederlandse versie
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  17. #1017

    Standaard

    Er zijn op dit moment geen plannen voor een Nederlandse release van Open Range.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #1018

    Standaard

    Beste lezers,

    vandaag heb ik voor de laatste keer in 2010 de lijst ge-update , tot begin 2011 zullen jullie het zonder mij moeten doen want ik ga genieten van de feestdagen

    Na een jaar vol geweldige blu-ray releases hoop ik jullie in 2011 weer te mogen verblijden met nieuwe aankondigingen met als vooruitzicht Star Wars op blu-ray.
    Tevens is deze topic inmiddels al meer dan 200.000 keer bekeken en ruim 1000 posts zijn geplaatst wat wil zeggen dat deze kleine lijst van mij gewaardeerd word door jullie , daar ook hartelijk dank voor


    Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen en een blu-ray-vol en gezond 2011 toe en tot volgend jaar !!!
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  19. #1019

    Standaard

    Leuke post Wedlock, maar ik denk toch echt dat jij degene bent die zwaar bedankt mag worden. Dus bij deze doe ik het nog maar een keer.

    Bedankt!

    En de beste wensen voor 2011. Geniet van de rust met de feestdagen!
    The future is Blu

  20. #1020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Tevens is deze topic inmiddels al meer dan 200.000 keer bekeken en ruim 1000 posts zijn geplaatst wat wil zeggen dat deze kleine lijst van mij gewaardeerd word door jullie , daar ook hartelijk dank voor
    Das nog zacht uitgedrukt.

  21. #1021

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Links bovenin bij ieder bericht staat een datum wanneer het bericht geplaatst is, misschien heb jij daar wat aan
    whatever dude

  22. #1022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    ......Tevens is deze topic inmiddels al meer dan 200.000 keer bekeken en ruim 1000 posts zijn geplaatst wat wil zeggen dat deze
    kleine lijst van mij gewaardeerd word door jullie , daar ook hartelijk dank voor

    Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen en een blu-ray-vol en gezond 2011 toe en tot volgend jaar !!!
    Jij ook bedankt Wedlock
    en een prettige jaarwisseling

  23. #1023

    Standaard

    Is er eigenlijk sprake van een Nederlands ondertitelde versie van Lost In Space? Zo niet jeukt het wel om de UK-versie te kopen en de Engelse ondertiteling er maar voor lief bij te nemen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #1024

    Standaard

    Geen nederlands ondertitelde versie van Lost In Space voor zover ik weet......Lost In Space was altijd van RCV (nu E1) maar sinds Warner alle New Line titels verspreid kunnen de rechten natuurlijk weer in handen van Warner liggen zoals al met Nightmare on Elmstreet en Last Man Standing is gebeurt.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #1025

    Standaard

    Geen nederlands ondertitelde versie van Lost In Space voor zover ik weet......Lost In Space was altijd van RCV (nu E1) maar sinds Warner alle New Line titels verspreid kunnen de rechten natuurlijk weer in handen van Warner liggen zoals al met Nightmare on Elmstreet en Last Man Standing is gebeurt.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 41 van 330 EersteEerste ... 313738394041424344455191141 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •