Pagina 21 van 330 EersteEerste ... 111718192021222324253171121 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 8243 worden weergegeven.
  1. #501
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Eindelijk gaat seizoen 2 van Prison Break uitkomen en wel op 18 november dit jaar.

    Zou The Final Break nu bij seizoen 4 zitten of komt die nu nog een keer apart uit?

  2. #502

    Standaard

    Hmm volgens mij hebben wij de primeur met Elektra op Blu-ray, weet iemand hier de specs al van?

  3. #503

    Standaard

    Ik durf op dit moment niet te zeggen of The Final Break bij Seizoen 4 inbegrepen is , daar zijn nog geen uitgebreide specs voor bekend gemaakt.
    Ik hoor in ieder geval van mijn bronnen dat deze apart uitgebracht zal worden maar dat blijft een gerucht voor nu.

    Ik denk dat Elektra de gebruikelijke AVC 1080P en DTS-HD MA behandeling zal krijgen maar vooralsnog geen officiele specs.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #504

    Standaard

    Ben ook benieuwd of Drag Me To Hell unrated is...

  5. #505

    Standaard

    De eerste hoesafbeeldingen van Drag Me To Hell zeggen van niet maar het zal niet de eerste keer zijn dat een distributeur iets niet of niet juist op een hoes plaatst.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #506

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen of A Christmas Carol (1951), met Alastair Sim als Ebenezer Scrooge, ook in Nederland uitkomt? De Amerikaanse release staat voor 3 November, maar deze is Regio A. In het begin van dit topic staat wel een Christmas Carol genoemd voor 2010, maar die is van Disney.

    Ik zag deze film lang geleden een keer bij kennissen van mijn ouders toen ik een jaar of 9 a 10 was en ik weet nog goed, dat ik 's avonds niet kon slapen. Sterker nog, ik had zelfs moeite om in het donker (uurtje of 5-6 's avonds in december) naar huis te lopen. Ik vond deze film toentertijd zó ontzettend eng.

    Scroooooooooooooge , ik krijg er nog steeds rillingen van. Subliem gewoon.

    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  7. #507

    Standaard

    Jeroen, er is geen datum voor deze titel gepland.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    De eerste hoesafbeeldingen van Drag Me To Hell zeggen van niet maar het zal niet de eerste keer zijn dat een distributeur iets niet of niet juist op een hoes plaatst.
    Helaas wel ja, bedankt voor je antwoorden.

  9. #509

    Standaard

    Sorry maar het lijkt me wel heel sterk dat Up 2 maanden na de bioscooprelease al op Blu-ray uitkomt. Tegen die tijd draait ie waarschijnlijk zelfs nog gewoon in de bios.

    Maarja, dit is onder voorbehoud he.
    The future is Blu

  10. #510

    Standaard

    Ohhhhhhhhh wat komen er prachtige films aan.... *verkneukel verkneukel*
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  11. #511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Sorry maar het lijkt me wel heel sterk dat Up 2 maanden na de bioscooprelease al op Blu-ray uitkomt. Tegen die tijd draait ie waarschijnlijk zelfs nog gewoon in de bios.

    Maarja, dit is onder voorbehoud he.

    Ben ik met je eens Juvefan dat het erg snel is maar er zijn ook al pre-order links voor de dvd en blu-ray releases :

    Blu-Ray : http://www.bol.com/nl/p/dvd/up/10020...918/index.html

    Blu-Ray 4-disc set : http://www.bol.com/nl/p/dvd/up-super...919/index.html

    DVD : http://www.bol.com/nl/p/dvd/up/10020...916/index.html


    Het is misschien nog wel de enigste webwinkel die ze heeft staan maar dat wil niet zeggen dat het foute informatie is.
    Tot dat ik iets anders hoor van Disney blijft de datum van 16 December 2009 staan voor UP
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  12. #512

    Standaard

    Weer goed nieuws. Naast Braveheart, nu ook Rob Roy (Liam Neeson) eindelijk op BD (vanaf 04-11) .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  13. #513

    Standaard

    Hallo,

    Ik zit net te kijken naar de Star Trek Movie box 1-6. Op diverse sites staat deze nu weer als pre-release op 1-11-2009. Is dit gewoon een heruitgaven van de versie van begin 2009 of een hele andere. Iemand iets hierover gehoord?

    Edwin

  14. #514

    Standaard

    Waarschijnlijk een heruitgave, omdat er een box verschijnt met de overige films.

  15. #515

    Standaard

    Volgens frs.be komt Millennium "The Movie" ook in november uit op BR?

  16. #516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    nmbs,

    Fox zal Prison Break Seizoen 4 naar verwachting in November op blu-ray uitbrengen in Nederland, als het goed is zal seizoen 2 daar bij zitten.>

    Houd de lijst in de gaten voor een datum voor beide releases
    Op verschillende sites (DVD-Outlet, Wehkamp, ECI) staat dat er op 2 december aanstaande Prison Break seizoen 1-4 uitkomt. Of dit betrouwbaar is weet ik niet, dat wordt nog even afwachten dus. Bij BOL.com is de box het goedkoopste, de prijs is daar 189,99 euro.

    Als het een mooie box is ga ik die zeker kopen!
    Laatst aangepast door wimv : 17-10-2009 om 06:27

  17. #517

    Standaard

    Is dat niet een beetje duur hier in NL. Als je bij amazon.fr kijkt dan kost diezelfde box maar 89 euro.

    http://www.amazon.fr/Prison-break-sa...5864588&sr=8-1

    Ik hoop dat deze NL subs heeft.

  18. #518

    Standaard

    Wat is eigenlijk de bron van de Jurrasic Parc films en de UE van Harry Potter ?


  19. #519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Wat is eigenlijk de bron van de Jurrasic Parc films en de UE van Harry Potter ?
    Warner Bros heeft aangekondigd dat ALLE Harry Potter films een Ultimate Edition uitgave zullen krijgen, daar kan je ook genoeg materiaal van vinden op het internet.

    Jurassic Park is in productie maar meer is daar niet over bekend.

    Hier nog een link naar een teaser voor de Ultimate Editions van 3 t/m 7 :

    http://forum.blu-ray.com/showpost.ph...&postcount=129
    Laatst aangepast door Wedlock : 18-10-2009 om 20:19
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  20. #520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Warner Bros heeft aangekondigd dat ALLE Harry Potter films een Ultimate Edition uitgave zullen krijgen, daar kan je ook genoeg materiaal van vinden op het internet.

    Jurassic Park is in productie maar meer is daar niet over bekend.

    Hier nog een link naar een teaser voor de Ultimate Editions van 3 t/m 7 :

    http://forum.blu-ray.com/showpost.ph...&postcount=129
    Hmm, daar ga ik sowieso mijn geld aan uitgeven. Ik kan al niet wachten dat ze hier bij mij thuis naast elkaar staan...


  21. #521

    Standaard

    hallo,

    ik was gister bij de frs.. daar stond crank 2 in de schappen op bluray.. hier op de site staat pas de 22ste van november..

    hoe kan dat dan?

    Groeten Robin

  22. #522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rene28 Bekijk bericht
    Is dat niet een beetje duur hier in NL. Als je bij amazon.fr kijkt dan kost diezelfde box maar 89 euro.

    http://www.amazon.fr/Prison-break-sa...5864588&sr=8-1

    Ik hoop dat deze NL subs heeft.
    Klopt, die ben ik ook tegengekomen via het forum op blu-ray.com. Daar was de verklaring van het prijsverschil het feit dat de Fransen tv-series op blu-ray niet massaal kopen. De losse seizoenen zijn daar ook maar 36 euro.

    Of de box nl-subs heeft weet ik niet, ik ga hem in ieder geval de komende week in de pre-order zetten.

  23. #523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Row Bekijk bericht
    hallo,

    ik was gister bij de frs.. daar stond crank 2 in de schappen op bluray.. hier op de site staat pas de 22ste van november..

    hoe kan dat dan?

    Groeten Robin
    Crank 2 komt de 22e van oktober uit En winkels hebben wel vaker films eerder in de winkel liggen dat de officiele releasedatum.


  24. #524

    Standaard

    Pulp Fiction (WDS Blu-Ray) staat op 2-12-2009 maar ook bij verwacht in 2010.

  25. #525

    Standaard

    De box van Prison Break 1-4 bevat ook The Final Break.

    Bron: http://www.filmbestel.nl/asp/default...rp=&id=1415143
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

Pagina 21 van 330 EersteEerste ... 111718192021222324253171121 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •