Pagina 19 van 330 EersteEerste ... 91516171819202122232969119 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 8243 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    Bedankt voor jullie reacties van de afgelopen weken, ik waardeer het zeer !

    Ik ben alweer een stuk opgeknapt dus ik heb de lijst weer een paar keer geupdate.
    Alleen snap ik niet zo goed waarom de lijst nu ineens bold weergegeven word aangezien ik bij het wijzigen ervan alles normaal zie vermeld totdat ik update aanklik.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #452

    Standaard

    Je moet de eerste [ B ] en laatste [ /B ] weghalen. Dan is alles weer zoals het moet.

  3. #453

    Standaard

    De lijst is opnieuw ingevoerd door mij en ziet er nu weer uit zoals het hoort !

    Nieuwe update :

    18-11-2009 Harry Potter And The Halfblood Prince
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #454

    Standaard

    Harry Potter And The Philosopher's Stone : Ultimate Edition, is hier al meer over bekend?

    Edit: elders al gemeld, meer film ofwel extended edition.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 15-08-2009 om 14:40
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #455

    Standaard

    Weet iemand hoeveel de lost delen gaan kosten?
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  6. #456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hellboy Bekijk bericht
    Weet iemand hoeveel de lost delen gaan kosten?

    Zie Pricewatch!
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #457
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heel mooi dat de lijst weer up to date is...
    Begon het al te missen.

    Alleen zag ik dat Stripes van de lijst is verdwenen.
    Maar daar tegenover staan weer een paar mooie nieuwe release data's.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #458

    Standaard

    Weet iemand wanneer de 4e blueray box van James Bond uitkomt? Ik had deze al verwacht.

  9. #459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tangerine dream Bekijk bericht
    Weet iemand wanneer de 4e blueray box van James Bond uitkomt? Ik had deze al verwacht.
    Waarschijnlijk pas volgend jaar
    Naar verluid vielen de inkomsten wat tegen, en gingen de blu ray's te snel in de aanbieding (in de UK en US altans).
    Net als bij DVD zijn vooral de eerste maanden na release belangrijk voor de studios omdat er dan maximaal kan worden verdiend.
    Na verloop van tijd dalen de prijzen, en daarmee ook de inkomsten sterk.

    Men wil nu wachten tot Blu-Ray wat meer is aangelagen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  10. #460

    Standaard

    Als films in de aanbieding gaan, komt dit volgens mij gewoon voor de rekening van de winkel, niet voor de distributeur. De winkel betaalt gewoon de inkoopsprijs en die mag vervolgens bepalen of hij een film in de aanbieding doet of niet. De maatschappijen merken hier dus niks van en het lijkt me dan ook geen sterk argument.

  11. #461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Als films in de aanbieding gaan, komt dit volgens mij gewoon voor de rekening van de winkel, niet voor de distributeur. De winkel betaalt gewoon de inkoopsprijs en die mag vervolgens bepalen of hij een film in de aanbieding doet of niet. De maatschappijen merken hier dus niks van en het lijkt me dan ook geen sterk argument.
    Hoe zit dat dan met disney's die bijna in geen enkele winkel afgeprijsd worden?
    Volgens mij heeft Disney daarover afspraken OF de inkoopsprijs is zo hoog dat winkels ze nooit lager kunnen prijzen, omdat ze er dan verlies op maken.

  12. #462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Als films in de aanbieding gaan, komt dit volgens mij gewoon voor de rekening van de winkel, niet voor de distributeur. De winkel betaalt gewoon de inkoopsprijs en die mag vervolgens bepalen of hij een film in de aanbieding doet of niet. De maatschappijen merken hier dus niks van en het lijkt me dan ook geen sterk argument.

    Het lijkt mij dat de distributeur ook zijn verkoopprijzen naar beneden zal aanpassen als de verkopen aan de winkels en ketens tegen vallen of sterk terugvallen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  13. #463

    Standaard

    Zat net op Blu-ray.com te kijken in een soort gelijk topic. En daar staat The Crow tussen voor op 23 September, weet iemand hier meer van af ?

  14. #464

    Standaard

    The Crow stond eerst op de lijst maar de distributeur heeft hem uitgesteld voor onbepaalde tijd.
    Ik verwacht deze titel niet meer in 2009.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  15. #465

    Standaard

    Hmmm... Das wel erg jammer, keek erg uit naar de film, heb de Workprint en de DVD release

  16. #466

    Standaard

    Weet iemand of er ook een historylijst is van de al gereleasde NL Blu-Ray releases?
    Voor de USA Blu-Ray's kan ik het wel vinden.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  17. #467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Weet iemand of er ook een historylijst is van de al gereleasde NL Blu-Ray releases?
    Voor de USA Blu-Ray's kan ik het wel vinden.
    dvd-home.nl heeft een lijst.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    dvd-home.nl heeft een lijst.
    Ja, die had ik gechecked, maar ik twijfel of die wel compleet is.
    In iedergeval bedankt.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  19. #469

    Standaard

    20-10-2009 CSI : Seizoen 9 Deel 1 (INDIES Blu-Ray)


    Klopt dit wel? Ik dacht eerder gelezen te hebben dat Indies CSI alleen maar in blu-ray seizoensboxen uitbrengen, en dus niet gesplitst zoals wel met de dvd-boxen. Iemand citeerde een e-mail van indies.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #470

    Standaard

    Voor zover nu bekend brengt Indies het 9e seizoen in 2 delen uit waarvan het eerste deel op 20 Oktober a.s.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  21. #471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Voor zover nu bekend brengt Indies het 9e seizoen in 2 delen uit waarvan het eerste deel op 20 Oktober a.s.
    Dan zijn ze wel perperduur, bij bol.com dezelfde prijs voor een half seizoen als voor een heel seizoen. Maar we wachten maar even af.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #472

    Standaard

    komt nord wand (north face) nog eens uit hier in nederland, overal waar ik kijk vinden ze die film goed en in duitsland en engeland is die er allang op blu-ray.

    hebben we zo'n tekort aan duitse film ondertitelaars ofzo

  23. #473

    Standaard

    Een tekort aan ondertitelaars zal geen oorzaak zijn waarom een bepaalde film niet in Nederland is uitgebracht. Je moet meer denken aan een rechtenkwestie of gebrek aan interesse van een distributeur om de film uit te brengen.

  24. #474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    20-10-2009 CSI : Seizoen 9 Deel 1 (INDIES Blu-Ray)


    Klopt dit wel? Ik dacht eerder gelezen te hebben dat Indies CSI alleen maar in blu-ray seizoensboxen uitbrengen, en dus niet gesplitst zoals wel met de dvd-boxen. Iemand citeerde een e-mail van indies.
    Klopt die staat in het aparte CSI topic van Blu-ray. Jammer dat ze toch gaan splitsen. Zo waren zo goedkoop en mooi die BD releases.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  25. #475

    Standaard

    Weet iemand iets over de aankomende uitgaves van SEVEN en BLADE ?

    Ze kosten maar € 14,99 maar als de transfers niet veel beter zijn dan de DVD versies zijn ze het aanschaffen niet waard.

Pagina 19 van 330 EersteEerste ... 91516171819202122232969119 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •