Pagina 17 van 330 EersteEerste ... 71314151617181920212767117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 8243 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Chuck : Seizoen 1 komt overigens volgens de gegevens van Warner gewoon op 17 Juni 2009 uit.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Dit zijn de specs voor Planet Terror van A-Film :

    Discformaat : BD-50
    Aspectratio : 1080p HD Anamorphic 16:9 -1.77

    Taal/geluid : Engels DTS-HD MASTER 5.1
    Frans DTS-HD MASTER 5.1

    Extra's : (extra's in 576i/SD)
    • Trailer
    • Commentaartrack van schrijver/regisseur Robert Rodriguez
    • “Audience reaction track”
    • 10-Minute Film School (+/- 12 min)
    • The Badass Babes of Planet Terror (+/- 12 min)
    • The Guys of Planet Terror (+/- 16 min)
    • Casting Rebel (+/- 6 min)
    • Sickos, Bullets and Explosions: The Stunts of Planet Terror (+/- 13 min)
    • The Friend, The Doctor and the Real Estate Agent (+/- 7 min)
    • Comic-Con 2006: Featuring the Directors & Cast of Grindhouse (+/- 24 min)
    • International Poster Gallery

    Ondertiteling : Frans, Nederlands
    Bedankt.

    Wat is nou echt de originele aspect ratio van deze film 1.85:1 of 2.35:1? De regiovrije Canadese BD heeft namelijke de laatste...

  3. #403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Chuck: Mediadis.com heeft hem al, maar je kunt hem ook halen bij axelmusic.com. Behoorlijk goedkoper! Ik heb hem hier al liggen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Chuck : Seizoen 1 komt overigens volgens de gegevens van Warner gewoon op 17 Juni 2009 uit.
    Bedankt voor de tip/info! De US release scheelt inderdaad aanzienlijk in prijs en heeft tevens ook NL subs. Keuze hierdoor wordt niet zo moeilijk

  4. #404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Bedankt.

    Wat is nou echt de originele aspect ratio van deze film 1.85:1 of 2.35:1? De regiovrije Canadese BD heeft namelijke de laatste...

    Als ik het goed begrijp zit het zo:

    De ratio is 1.85:1 aldus imdb, maar in bioscopen waar deze film te zien was in combinatie met Death Proof was de aspectratio 2.35:1. Omdat de laatste deze aspect ratio ook had. Maar aan de andere kant zie ik overal bij de specs van de blu ray 2.35:1. Lijkt me goed punt voor dvd.nl om eens bij A-film na te vragen hoe en wat.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Als ik het goed begrijp zit het zo:

    De ratio is 1.85:1 aldus imdb, maar in bioscopen waar deze film te zien was in combinatie met Death Proof was de aspectratio 2.35:1. Omdat de laatste deze aspect ratio ook had. Maar aan de andere kant zie ik overal bij de specs van de blu ray 2.35:1. Lijkt me goed punt voor dvd.nl om eens bij A-film na te vragen hoe en wat.
    Ik denk dat ik de Canadese maar importeer ik zie dat de UK versie ook 1.78:1 is. Las in een review dat het Rodriguez zelf was die een vol scherm wou voor de home versies wtf... Het zou gewoon wereldwijd wettelijk moeten worden vast gesteld dat alle BDs de juiste en de meest optimale beeld en geluidsformaten bevatten, word soms een beetje moe van al dat gezoek en vergelijken.

  6. #406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Ik denk dat ik de Canadese maar importeer ik zie dat de UK versie ook 1.78:1 is. Las in een review dat het Rodriguez zelf was die een vol scherm wou voor de home versies wtf... Het zou gewoon wereldwijd wettelijk moeten worden vast gesteld dat alle BDs de juiste en de meest optimale beeld en geluidsformaten bevatten, word soms een beetje moe van al dat gezoek en vergelijken.
    In dit geval is er reden voor twijfel. Je moet je niet blindstaren op de ratio van het beeld. Mogelijk is het 2.35:1 juist een verknipt beeld, en laat het 1.85:1 beeld meer zien. We zouden voor een goed vergelijk de beelden moeten van de verschillende versies moeten vergelijken.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    In dit geval is er reden voor twijfel. Je moet je niet blindstaren op de ratio van het beeld. Mogelijk is het 2.35:1 juist een verknipt beeld, en laat het 1.85:1 beeld meer zien. We zouden voor een goed vergelijk de beelden moeten van de verschillende versies moeten vergelijken.

    http://www.dvdbeaver.com/film2/DVDRe...net_terror.htm

    Volgens deze site is 1.85:1 toch de originele aspect ratio, doordat Death Proof in 2.35:1 was moest Planet Terror dit in de Amerikaanse bioscopen ook zijn vanwege het feit dat beide films als 1 geheel werden vertoond.

    Pff misschien toch maar de NL release dan...

  8. #408

    Standaard

    Klopt!
    Planet Terror heeft hier in Nederland gewoon in 1:85:1 in de bios gedraaid, omdat ze hier apart uitgebracht zijn, zoals in de meeste landen.

  9. #409

    Standaard

    Opgelost morgen mooi gewoon de NL versie halen dus.

  10. #410

    Standaard

    Heb ik er over heen gelezen?
    Waneer komt The Terminator op R2NL Blu-ray???

  11. #411

    Standaard

    Daarover is geen informatie bekend voor zover ik weet.

  12. #412

    Standaard

    ok,bedankt!
    Dan afwachten maar..............

  13. #413

    Standaard

    [quote=Wedlock;1366296]A-Film distributeerd de nieuwste Astrix film en die doen nog geen blu-ray.

    3:10 To Yuma heeft nog geen distributeur hier in Nederland en Pan's Labyrinth is eigendom van Paradiso die ook nog geen blu-ray doen.

    Al iets bekend over Pan's Labyrinth

  14. #414

  15. #415

    Standaard

    Weet iemand wanneer Gomorrah uit komt op Blu-Ray?

  16. #416

    Standaard

    Daarover is geen informatie bekend. De rechten liggen bij Homescreen en die hebben tot op heden nog geen enkele blu-ray uitgebracht en er staan ook nog geen blu-ray's in de planning. Het zal daarom nog wel even duren, denk ik.

  17. #417
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik. Bekijk bericht
    Weet iemand wanneer Gomorrah uit komt op Blu-Ray?
    Ik heb wel de engelse import versie voor 29,95 bij de mediamarkt Arena zien liggen.
    Heb niet naar de ondertiteling gekeken, maar voor mij is het mijn moer taal en dialect
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #418

    Standaard

    Da's de UK versie, die heeft Engelse subs:
    http://uk.blu-ray.com/movies/movies....71&show=review

    Prima release, zo te lezen!

    Wel een idiote prijs zeg bij de MM, kijk maar eens wat-ie wat Amazon.co.uk e.d. kost!

  19. #419
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Toch weer een paar mooie nieuwe release datums erbij
    Wordt weer een mooi najaar.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #420

    Standaard

    Kreeg een mail van Play over de PAL release van HEAT

    Deze komt op 9 november uit in de UK ...................... YES !!

    Nu maar hopen dat er nederlandse subs op zitten of dat de NL release snel volgt

  21. #421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse Bekijk bericht
    Kreeg een mail van Play over de PAL release van HEAT
    PAL bestaat niet bij blu-ray!

  22. #422

    Standaard

    Waarom staat Surveillance niet op de lijst? komt als het goed is 21-07 uit.

    http://www.freerecordshop.nl/films/s...-8714025515204

  23. #423

    Standaard

    Wanneer komt er weer een update?

  24. #424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arriejj Bekijk bericht
    Wanneer komt er weer een update?
    Ja, lang geleden. Ik hoop dat Wedlock op vakantie is of iets dergelijks. Als er maar niets met hem aan de hand is.
    The future is Blu

  25. #425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ja, lang geleden. Ik hoop dat Wedlock op vakantie is of iets dergelijks. Als er maar niets met hem aan de hand is.
    Ja, zat al ook te denken dat hij misschien op vakantie is!
    En hopelijk is er niks, want dan weet ik niet wanneer er weer
    nieuw blu-ray's uit komen! XD

Pagina 17 van 330 EersteEerste ... 71314151617181920212767117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •