Pagina 16 van 330 EersteEerste ... 61213141516171819202666116 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 8243 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    @ Fidelio :

    Bedankt voor je complimenten ik zal mijn best blijven doen om deze lijst te onderhouden en voorzien van de nieuwste release-info !

    @ Chev :

    Ik weet dat Universal een box met alle 4 de films in September uitbrengt en misschien dat dan wel NL subs aanwezig zullen zijn alhoewel ik verwacht dat de discs idem zijn aan huidige releases.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #377

    Standaard

    revolutionary road staat twee keer in de lijst. Welke is de juiste?
    En the rock, is dat weer een nieuwe versie? Die is toch al uit....

  3. #378

    Standaard

    The Rock is in Nederland nooit op blu-ray uitgebracht, alleen in Engeland.

    De lijst is aangepast voor Revolutionairy Road.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    The Rock is in Nederland nooit op blu-ray uitgebracht, alleen in Engeland.

    De lijst is aangepast voor Revolutionairy Road.
    Oh, hij stond hier in de kast dus ging er vanuit dat hij al uit was. Bedankt!

  5. #380

    Standaard

    Ik zie net dat American History X gepland staat voor september! Hopelijk eindelijk de widescreen version. Zitten trouwens nog een aantal must have blu-ray's bij (Seven, Resident Evil 3,...)
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  6. #381

    Standaard

    Wanneer komt eigenlijk de R2NL van The Curious Case Of Benjamin Button uit? Bedankt.

  7. #382
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik. Bekijk bericht
    Wanneer komt eigenlijk de R2NL van The Curious Case Of Benjamin Button uit? Bedankt.
    10 juni aanstaande.

  8. #383

    Standaard

    Nice . Bedankt.

  9. #384

    Standaard

    Ik zie dat heel veel rumoured 2009 titels verdwenen zijn. Wat is de reden hiervan?
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  10. #385

    Standaard

    Hoi Tim,

    De reden is simpel, ik wilde het overzicht verbeteren van de lijst en verwachte titels pas plaatsen als er een meer duidelijkere datum bekend is.

    De titels die er nu nog staan zullen op korte termijn een datum toegewezen krijgen, de 2010 lijst wil ik gebruiken als sneak preview voor dat jaar.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  11. #386
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Hoi Tim,

    De reden is simpel, ik wilde het overzicht verbeteren van de lijst en verwachte titels pas plaatsen als er een meer duidelijkere datum bekend is.

    De titels die er nu nog staan zullen op korte termijn een datum toegewezen krijgen, de 2010 lijst wil ik gebruiken als sneak preview voor dat jaar.
    Ik vind dat geen gemis.
    Die waren toch altijd een beetje los-vast, wel hoopvol, dat wel.
    Ik vind het zo wel prima, grappig de sneakpeak
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 02-06-2009 om 12:35
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #387

    Standaard

    Man wat kijk ik uit naar September en Oktober ; X-Men Origins, Snowhite, Monster Inc, A bugs Life, Fast and the Furious box,...


  13. #388

    Standaard

    Wat is het veschil tussen Revolutionary Road die deze week uitkomt en die over een maand?

  14. #389

    Standaard

    Geen verschil, een van de twee vermeldingen in de lijst klopt niet.

  15. #390

    Standaard

    Sorry voor de onduidelijkheid , de lijst is aangepast en de release is 11 Juni 2009.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  16. #391

    Standaard

    Iemand enig idee of 21 Grams nog in Nederland op Blu-ray gaat uitkomen? Aangezien hij er in de UK al is. Bedankt.

  17. #392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik. Bekijk bericht
    Iemand enig idee of 21 Grams nog in Nederland op Blu-ray gaat uitkomen? Aangezien hij er in de UK al is. Bedankt.
    Erik,

    Er is geen release gepland voor 21 Grams in Nederland.
    De rechten liggen bij Paradiso Entertainment en heeft geen plannen voor een release in de nabije toekomst.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #393

    Standaard

    Oké jammer. Dan toch maar uit de UK bestellen.

  19. #394

    Standaard

    Volgens de releaselijst op dvd-home, zou op 17 juni Chuck Season 1 uitgebracht gaan worden. Klopt dat? Ik heb deze nog bij geen enkele (Nederlandse) webshop kunnen vinden.

    Alvast bedankt.

  20. #395

    Standaard

    Chuck: Mediadis.com heeft hem al, maar je kunt hem ook halen bij axelmusic.com. Behoorlijk goedkoper! Ik heb hem hier al liggen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #396

    Standaard

    Hmm die Planet Terror is van Afilm... Is er al iets bekend van beeld/geluid of kan ik maar beter meteen de US versie importeren?

  22. #397

    Standaard

    Is er al iets bekend over een release van Synecdoche new York?

  23. #398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Hmm die Planet Terror is van Afilm... Is er al iets bekend van beeld/geluid of kan ik maar beter meteen de US versie importeren?
    Je praat nou net of ze slechte uitgaven uitbrengen. Met beeld en geluid zat het bij de eerste lading wel goed, alleen qua extra's niet.

  24. #399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel d.H. Bekijk bericht
    Je praat nou net of ze slechte uitgaven uitbrengen. Met beeld en geluid zat het bij de eerste lading wel goed, alleen qua extra's niet.
    Sorry maar ik heb het niet zo op die NL indy distributeurs vandaar maar goed ik vroeg me ook af of de scratch free versie erbij zal zitten...

  25. #400

    Standaard

    Dit zijn de specs voor Planet Terror van A-Film :

    Discformaat : BD-50
    Aspectratio : 1080p HD Anamorphic 16:9 -1.77

    Taal/geluid : Engels DTS-HD MASTER 5.1
    Frans DTS-HD MASTER 5.1

    Extra's : (extra's in 576i/SD)
    • Trailer
    • Commentaartrack van schrijver/regisseur Robert Rodriguez
    • “Audience reaction track”
    • 10-Minute Film School (+/- 12 min)
    • The Badass Babes of Planet Terror (+/- 12 min)
    • The Guys of Planet Terror (+/- 16 min)
    • Casting Rebel (+/- 6 min)
    • Sickos, Bullets and Explosions: The Stunts of Planet Terror (+/- 13 min)
    • The Friend, The Doctor and the Real Estate Agent (+/- 7 min)
    • Comic-Con 2006: Featuring the Directors & Cast of Grindhouse (+/- 24 min)
    • International Poster Gallery


    Ondertiteling : Frans, Nederlands
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 16 van 330 EersteEerste ... 61213141516171819202666116 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •