Pagina 158 van 330 EersteEerste ... 58108148154155156157158159160161162168208258 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.926 tot 3.950 van 8243 worden weergegeven.
  1. #3926

    Standaard

    Om toe te voegen: (cosmox)

    Gotham - seizoen 1 02/09 (release van The Flash en Arrow zullen precies voor later dit jaar zijn...)
    The Knick - seizoen 1 16/09

  2. #3927

    Standaard

    Miljaar, juli wordt weer een dure maand
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3928

    Standaard

    Weet er iemand wanneer Falling Skies seizoen 4 op BR uitkomt??
    Gr,Martco.

  4. #3929

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martco Bekijk bericht
    Weet er iemand wanneer Falling Skies seizoen 4 op BR uitkomt??
    Gr,Martco.
    Je kan hem al kopen in de uk met nederlandse subs dacht ik. Ik gok dat dit vierde seizoen in het najaar zal verschijnen rond november/december. Nog even wachten op de najaar releases van WB.

  5. #3930

    Standaard

    In de Uk met Nl subs??
    Ik heb al een paar webwinkels bekeken van de uk.
    Is van eergisteren uit maar nergens vermelding van dutch subs (wel regio 2 dvd of regio B BR).
    Welke winkels kijk jij voor BR in uk WaymanDirector??(desnoods via pm).
    Gr,Martco.

  6. #3931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martco Bekijk bericht
    In de Uk met Nl subs??
    Ik heb al een paar webwinkels bekeken van de uk.
    Is van eergisteren uit maar nergens vermelding van dutch subs (wel regio 2 dvd of regio B BR).
    Welke winkels kijk jij voor BR in uk WaymanDirector??(desnoods via pm).
    Gr,Martco.
    Ik heb het seizoen besteld bij Amazon en zal binnenkort bezorgd worden. Het is de ene keer wel (seizoen 2) en de andere niet (seizoen 1 en 3) met NL subs.
    Geen pijl op te trekken bij WB.

  7. #3932

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martco Bekijk bericht
    In de Uk met Nl subs??
    Ik heb al een paar webwinkels bekeken van de uk.
    Is van eergisteren uit maar nergens vermelding van dutch subs (wel regio 2 dvd of regio B BR).
    Welke winkels kijk jij voor BR in uk WaymanDirector??(desnoods via pm).
    Gr,Martco.
    Ik koop altijd bij amazon.co.uk en ik dacht ik daar nederlandse subs had zien staan maar ik had me vergist. Dit wordt wel vermeld bij de duitse versie die vanaf morgen uit is http://www.amazon.de/Falling-Skies-S...kies+staffel+4 ook andere duiste webwinkels vermelden nederlandse subs. Let wel hier zit wss geen slipcase rond.

    Natuurlijk best afwachten tot iemand hem zelf in zijn bezit heeft. Timvde bijvoorbeeld
    blu-raydisc.de geeft wel aan dat er géén ned subs op staan op de uk versie. Wel scandinavische talen.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 08-07-2015 om 14:38

  8. #3933

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ben aangenaam verbaasd dat Small Soldiers uiteindelijk toch nog uitkomt...
    Ik wil deze kopen in mediamarkt, nergens te vinden. En ook Bol heeft em niet voorradig. Was nochtans voorzien voor juni.

  9. #3934

    Standaard

    Small Soldiers is blijkbaar toch niet uitgebracht. Een alternatief is de Duitse Blu-ray.

  10. #3935

    Standaard

    Ik vind het sowieso vreemd dat de DVD vaak eerder uitkomt dan de BD. Schijnbaar is daar nog steeds veel vraag naar.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  11. #3936

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Small Soldiers is blijkbaar toch niet uitgebracht. Een alternatief is de Duitse Blu-ray.
    Bij mij in de MM zeiden ze nochtans dat 'ie in bestelling was... de Duitse heeft geen Nederlandse ondertitels.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #3937

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Bij mij in de MM zeiden ze nochtans dat 'ie in bestelling was... de Duitse heeft geen Nederlandse ondertitels.
    Dat kan dat ze dat bij MM gezegd hebben, maar ik denk niet dat het klopt. De Blu-ray is immers nergens te bestellen.

  13. #3938

    Standaard

    Om toe te voegen: (cosmox)

    Ex Machina - 23/09
    Outcast - 30/09
    Sword of Vengeance - 30/09
    Cooties - 30/09

  14. #3939

    Standaard

    Jammer dat de BeNeLux door veel maatschappijen niet echt serieus genomen worden voor Blu-ray uitgaves!

    De serie "The 100" bv: in de UK wordt deze WEL uitgebracht op BD (met een hele lading ondertitels, geen NL helaas); is het dan zoveel moeite om hier ook NL-subs bij te plaatsen?
    Big Hero 6: is in de UK WEL leverbaard op 3D, in de BeNeLux weer niet...

    Kan hier niks aan gedaan worden?

  15. #3940
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Big Hero 6 is gewoon in 3D uitgebracht in de Benelux.
    Maar inderdaad komen we er steeds karig vanaf.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #3941

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door henklbr Bekijk bericht
    Jammer dat de BeNeLux door veel maatschappijen niet echt serieus genomen worden voor Blu-ray uitgaves!

    De serie "The 100" bv: in de UK wordt deze WEL uitgebracht op BD (met een hele lading ondertitels, geen NL helaas); is het dan zoveel moeite om hier ook NL-subs bij te plaatsen?
    Big Hero 6: is in de UK WEL leverbaard op 3D, in de BeNeLux weer niet...

    Kan hier niks aan gedaan worden?
    Dit heb ik nooit begrepen. Blu-rays met ondertitels in alle europese talen, maar geen NL... Begrijpe wie kan. De UK Superman box bijvoorbeeld.
    Laatst aangepast door DarkElf : 09-07-2015 om 18:46

  17. #3942

    Standaard

    Waarom geen NL-subs meer op veel Blu-ray's maar ook dvd's, begrijp ik ook niet. Was een paar weken geleden nog in Duitsland op zoek naar Blu-ray en dvd met NL-sub maar helaas niets meer.
    Op veel films uitgebracht in Duitsland,Frankrijk, Engeland USA etc.uit de jaren 20, 30, 40, 50, 60 etc. staan soms wel 15 tot 20 verschillende ondertitels maar bijna nooit meer Nederlands, waarom mag joost weten. Volgens mij is het definitief afgelopen om films van Nederlandse ondertitels te voorzien vooral de oudere. Kocht tot 3 jaar geleden nog zo'n 50 tot 100 films per jaar in Nederland (films van jaren 20 tot begin 70) maar dit jaar nog niet een. Koop nu bijna uitsluitend nog in het buitenland met Engelse subs.

  18. #3943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Big Hero 6 is gewoon in 3D uitgebracht in de Benelux.
    Big Hero 6 3D is zelfs een titel die hier wel is uitgebracht, maar in Amerika niet.

  19. #3944

    Standaard

    Ik zag ze daarstraks liggen in de MM en Fnac te Brussel (Franse import):

    - Airport '75
    - Airport '77
    - Airport '80 Concorde.

    Die gaan we waarschijnlijk nooit met NL subs kunnen vinden in de Benelux.

  20. #3945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik koop altijd bij amazon.co.uk en ik dacht ik daar nederlandse subs had zien staan maar ik had me vergist. Dit wordt wel vermeld bij de duitse versie die vanaf morgen uit is http://www.amazon.de/Falling-Skies-S...kies+staffel+4 ook andere duiste webwinkels vermelden nederlandse subs. Let wel hier zit wss geen slipcase rond.

    Natuurlijk best afwachten tot iemand hem zelf in zijn bezit heeft. Timvde bijvoorbeeld
    blu-raydisc.de geeft wel aan dat er géén ned subs op staan op de uk versie. Wel scandinavische talen.
    Gisteren ontvangen en inderdaad geen NL subs.

  21. #3946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Gisteren ontvangen en inderdaad geen NL subs.
    Dan waarschijnlijk meer hoop op de duitse versie. Ofwel wachten tot december.

  22. #3947

    Standaard

    De nieuwe blu-ray releases van week 29 :


    15-07-2015 The Boy Next Door (UNI Blu-Ray)
    15-07-2015 Selma (EONE Blu-Ray)
    15-07-2015 Hell On Wheels : Seizoen 4 (EONE Blu-Ray)
    15-07-2015 The Lazarus Effect (BELGA Blu-Ray)
    17-07-2015 Chappie (SPHE Blu-Ray)
    Laatst aangepast door Wedlock : 14-07-2015 om 15:05
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  23. #3948

    Standaard

    Heeft er iemand misschien iets gehoord over een nederlandse release van McFarland USA ???

  24. #3949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    De nieuwe blu-ray releases van week 29 :

    17-07-2015 Song One (SPHE Blu-Ray)
    Ik ben toch wel aangenaam verrast dat deze hier uitkomt, terwijl de film (nog?) niet in Engeland of Duitsland is verschenen. Is dit wel zeker? Bij bol zie ik alleen de dvd voor 19-8-2015 staan.

  25. #3950

    Standaard

    Song One zal niet verschijnen op blu-ray, alleen dvd.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 158 van 330 EersteEerste ... 58108148154155156157158159160161162168208258 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •