Pagina 121 van 330 EersteEerste ... 2171111117118119120121122123124125131171221 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.001 tot 3.025 van 8243 worden weergegeven.
  1. #3001

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    @Wedlock: weet jij toevallig of de film "FC De Kampioenen: Kampioen zijn blijft plezant" een blu-ray release krijgt?
    Ik heb hier ergens gelezen dat de uitgever van plan is om in beperkte oplage een blu-ray uit te brengen. Eind april begin mei.

  2. #3002

    Standaard

    Ik heb ook begrepen dat er een kleine release van de blu-ray verschijnt maar wanneer durf ik niet te zeggen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #3003

    Standaard

    Nog eentje om toe te voegen:

    Vikings - Seizoen 1 (Fox) 23/04 - Volgens de fox.be wesbite.

  4. #3004

    Standaard

    De nieuwe blu-ray releases voor week 7 :


    11-02-2014 Escape Plan (DFW Blu-Ray)
    12-02-2014 Runner Runner (FOX Blu-Ray)
    12-02-2014 2 Guns (SPHE Blu-Ray)
    12-02-2014 Prisoners (BELGA Blu-Ray)
    12-02-2014 Metallica : Through The Never 2D + 3D (EONE Blu-Ray)
    12-02-2014 Chez Nous (EONE Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #3005

    Standaard

    Deze week is er niets voor me bij, maar volgende week (de 19de) vrees ik dat ik ineens mijn budget voor de rest van de maand er ga doordraaien.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #3006
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Volgens mij valt dat budget na donderdag wat te compenseren...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #3007

    Standaard

    Werner is dus ook een Waterman...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #3008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Werner is dus ook een Waterman...
    Inderdaad!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #3009

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Inderdaad!
    Ik heb wel even snel bij je profiel gekeken hoor
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #3010

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Deze week is er niets voor me bij, maar volgende week (de 19de) vrees ik dat ik ineens mijn budget voor de rest van de maand er ga doordraaien.
    Geen prisoners ?

  11. #3011

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Geen prisoners ?
    Zegt me niet dadelijk iets.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #3012

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Zegt me niet dadelijk iets.

  13. #3013

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Zegt me niet dadelijk iets.
    Topfilm met sterke cast en vooral een Roger Deakings die weer het beste van zichzelf laat zien met z'n camerawerk.

  14. #3014

    Standaard

    Weet iemand of dit jaar "Agents of S.H.I.E.L.D." van Marvel op Blu-ray uitkomt ? Ik heb het hele Internet al afgezocht maar kan er niets over vinden.

  15. #3015

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maurice1982 Bekijk bericht
    Weet iemand of dit jaar "Agents of S.H.I.E.L.D." van Marvel op Blu-ray uitkomt ? Ik heb het hele Internet al afgezocht maar kan er niets over vinden.
    Buena Vista/Disney is in Nederland niet heel erg van het uitbrengen van TV series op Blu-ray (op Lost na dan). Zal sowieso pas najaar zijn, maar ik verwacht in ieder geval wel een UK Blu-ray release.

  16. #3016

    Standaard

    Ook geen nieuws voor Grimm en Once Upon A Time op blu-ray bij ons zeker?

  17. #3017

    Standaard

    geen info over deze titels.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #3018

    Standaard

    Had graag geweten wanneer the hobbit the desolation of smaug uit zou komen op blu ray, vind dat ze lang geheimzinnig blijven doen over de cover en ook over de releasedatum

  19. #3019

    Standaard

    Ik heb officieus gehoord dat het april word maar dat word eind deze maand duidelijk.
    Ze wachten eerst op de bioscooprelease in China en die wordt pas op 21 Februari uitgebracht.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  20. #3020

    Standaard

    Zover ik weet is het ook in april. Ik zag gisteren op de site www.theonering.net een mooie giftset waar ook nog eens twee beeldjes van dwergen bij zaten. De beeldjes zijn de twee stenen dwergen die voor the Lonely Mountain staan. Op de Blu-ray 3D cover stond alleen maar Thorin Oakenshield en het geheel was mooi ingepakt in zo'n soort gelijke doos die je ook bij alle "The Lord of the Rings" Extended Editions giftsets kreeg. Het zag er echt mooi uit maar ik vond het wel raar dat ze nu al met zo'n giftset kwamen, terwijl het gepaster was bij the extended edition van The Hobbit; DOS. Wat tevens ook raar is, is dat het desbetreffende artikel vandaag ook niet meer op de site staat. Na lang zoeken ben ik het plaatje hiervan tegengekomen.

  21. #3021

    Standaard

    De release datum van de bovengenoemde giftset is 8 april en kost 99,99 US Dollar. Kijk voor meer info op de site www.thelandofshadow.com

  22. #3022

    Standaard

    Bedankt voor de vlugge reactie, had al verwacht dat het april ging worden.

    Dit was ook het geval met an unexpected journey vorig jaar. Ik vraag me nu wel af of deze collectors edition ook bij ons zou uitkomen (als deze al uitkomt) en niet word verschoven naar november voor de extended edition.

  23. #3023

    Standaard

    Aanpassing: http://www.dvdinfo.be/nieuws.php?id=4905
    In tegenstelling tot eerdere berichten zal Paradiso Home Entertainment de film Mandela: A Long Walk to Freedom enkel op DVD uitbrengen en niet op Blu-Ray.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #3024

    Standaard

    Als ik heel eerlijk ben denk ik niet dat deze collector's edition bij ons uitkomt. Zowel niet voor de normale Blu-ray als voor de extended edition. Vorig jaar kwam namelijk ook de collector's edition van the extended edition van AUJ niet bij ons uit terwijl het in omliggende landen wel uit kwam. Ik vind dat raar, want bij alle 3 de LOTR delen kwamen wel elke keer de collector's editions uit.

    @wedlock; weet jij misschien of de collector's edition van DOS bij ons uit komt en wat is eigenlijk de rede dat de collector's edition van AUJ niet bij ons uit kwam ?

  25. #3025

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik heb ook begrepen dat er een kleine release van de blu-ray verschijnt maar wanneer durf ik niet te zeggen.
    Hopelijk dan ook een release in Nederland, en dat van die kleine release snap ik trouwens niet.

    Breng hem gewoon normaal uit op BD en DVD, Er zijn zat liefhebbers voor zowel BD of DVD lijkt me.

    Ze zullen wel weer gesponsord worden door een krant

Pagina 121 van 330 EersteEerste ... 2171111117118119120121122123124125131171221 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •