Pagina 12 van 330 EersteEerste ... 289101112131415162262112 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 8243 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Mijn kritiek was niet op jouw persoon gericht, maar op de opmerkingen richting dvd-home wat bij mij een beetje overkwam als onterechte dvd-home bashing. Maar je geeft zelf al aan dat distribiteurs soms anders handelen, dan tevoren gemeld. Ik heb veel respect voor jouw inspanningen hier, maar miste een klein beetje dat respect voor dvd-home (dat ook niet-professioneel van aard is).
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #277

    Standaard

    Ik zie het ook helemaal niet als kritiek, als mensen aangeven dat er iets fout in staat of hun mening geven over iets dan vind ik dat fijn want dat gebruik ik weer om de lijst beter mee te maken.

    Wat betreft dvd-home moeten ze zelf maar kijken wat ze doen, ik heb er mijn mening over gegeven en daar laat ik het bij.

    Overigens heb ik wat specs voor de Die Hard 3 blu-ray die in Maart uitkomt :


    DIE HARD 3 : With A Vengence

    Widescreen 1080P

    Engels DTS-HD Master Audio 5.1
    Duits DTS 5.1
    Frans DTS 5.1
    Spaans DTS 5.1

    Franse, Duitse, Nederlandse, Zweedse, Noorse, Finse en IJslandse ondertiteling.

    Making Of
    Featurette : Mcclane is terug , het verhaal over John Mcclane.
    Visual Effects
    Alternatief Einde
    Bioscooptrailer
    Storyboards : Terreur In De Metro , Central Park Scene
    Interview met Bruce Willis
    Achtergrond informatie hoofdrolspelers
    Easter Egg
    Laatst aangepast door Wedlock : 22-12-2008 om 14:36
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Dit klinkt een beetje ongenuanceerd alsof dvd-home de verkeerde informatie zelf brengt. Mogelijk heb jij een betere, informele ingang bij de distribiteur dan dvd-home. Dvd-home heeft dan weer een andere ingang, officieel via kantoor, en krijgt zodoende andere info. Meer we zien het wel in januari a.s.Ik vind de lijst hier, net als die van dvd-home goed. Enige nadeel van de lijst hier is dat de oude info verdwijnt, dan heeft dvd-home wel een voordeel.
    Ik heb vandaag een persbericht van WHV ontvangen. En volgens dat persbericht komen de 4 Batmans wel op 21 januari uit.


    Op Blu-ray disc redt een gemaskerde held Gotham City eens te meer van de ondergang in Batman (1989), Batman Returns (1992), Batman Forever (1995) en Batman & Robin (1997).

  4. #279

    Standaard

    8 Mile staat voor 2 datums vermeld 19/3 en 16/4.
    Sony KDL-40X3500 LCD, Sony BDP-S480 Blu-Ray speler, Popcorn C-200, Denon AVR-2809 Receiver, Kef IQ7SE Front Speakers, Kef IQ5SE Surround Speakers, Kef HTS2001.2 Center Speaker + Surround Back Speakers, Kef PSW2010 Subwoofer
    Blu-Rays: 397 Collectie

  5. #280

    Standaard

    iemand deze al bemachtigd:

    the french connection 1 en 2 blu ray???

    hoe is het beeld?
    geluid?

  6. #281

  7. #282

  8. #283

    Standaard

    Laat maar komen die Alien cyclus op bd !
    Ben je weer mooi klaar mee: als ik die Matrix 10-years editie zie staan, ik hou het nog wel even vol met mijn hd-dvd versie.

  9. #284

    Standaard

    Die 10th Anniversary edition van The Matrix is precies dezelfde uitgave als die nu op blu-ray verkrijgbaar is alleen met een nieuwe verpakking.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #285

    Standaard

    1/ The Da Vinci Code in mei 2009? Ik hoop de langere versie.

    2/ The Terminator 3 . Die ga ik zekers kopen. Nu nog wachten op Terminator 2 die volgens StudioCanal terug gaat uitkomen in de loop van 2009 met betere beeld. De eerste editie was een ramp.

    3/ De 3 Lords of the Rings in 2009? Volgens wat ik op verschillende amerikaanse sites gelezen heb, komt maar de eerste op blu-ray in 2009. De 2 andere komen later (2010 en 2011 voor de twee anderen). En het zijn maar de kortere versies die nu uitkomen.

  11. #286

    Standaard

    De plannen kunnen ook gewijzigd zijn nu Warner Bros. de titels effectief bezit.
    Ze zullen idd denk ik wel eerst de bioscoopversies uitbrengen en die laat ik dan mooi aan me voorbijgaan. Ik wil de Extended Edities!!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  12. #287

    Standaard

    And if that weren't even enough, he also hinted that we may see the entire Lord of the Rings series sooner than later. Press material has already indicated that 'The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring' will be coming in 2009; now it appears that the other two films in the series may also see release next year as well. Stay tuned.
    There's good reason for it: Word is that director Peter Jackson wants to save the Extended Editions for an elaborate and ultimate Blu-ray box set release closer to the debut of the new Hobbit films in theatres.


    Inderdaad de kans bestaat dat de 3 in 2009 uitkomen. En aangezien "The Hobbit" maar in 2012 uitkomt, zullen we nog 3 of 4 jaar op de Extended Editions moeten wachten.

  13. #288

    Standaard

    Dit is een quote van The Digital Bits :

    "Finally, our industry sources have hinted to us that when Warner delivers The Lord Of The Rings films on Blu-Ray Disc, some time late next year, they will very likely be the original theatrical versions."

    Er zijn plannen voor alle drie de films maar dan wel de bioscoop versie's en niet de extended cuts.
    Blijkbaar wil Peter Jackson deze bewaren voor een Ultimate Edition box release tegen de tijd dat The Hobbit uit gaat komen in de bioscopen.

    Voor The Da Vinci Code zijn er nog geen specificaties , de verwachting is wel dat de standaard AVC 1080P transfer en Dolby True-HD soundtrack aanwezig zullen zijn.
    Overigens zal dit ook voor Terminator 3 gelden en dat betekent dat de Europese release, in tegenstelling tot de US release van Warner, lossless audio zal hebben.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  14. #289

    Standaard

    22-04-2009 Monsters Inc. (WDS Blu-Ray)


    is dit zeker?

  15. #290

    Standaard

    Weet iemand al wanneer Crank hier uitkomt dus met NL ondertiteling.
    Wacht er al een tijd op.

  16. #291

    Standaard

    Geen idee. Paradiso heeft pas één blu-ray uitgebracht (Sex and the City: The Movie) en er zijn nog geen andere titels aangekondigd.

  17. #292

    Standaard

    Dat Monsters Inc op 22-04-2009 uitkomt staat nog niet vast, het is een datum die een tijdje geleden is doorgegeven aan mij maar ondertussen veranderd kan zijn.
    Als ik meer info krijg word het hier vermeld.

    Crank is idd een titel van Paradiso.
    Ik heb onlangs contact gehad met hun en in 2009 zullen ze een aantal titels uitbrengen maar welke titels precies is nog onbekend.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #293

    Standaard

    Iemand enig idee of Mr. Brooks ook op blu-ray komt binnenkort?

  19. #294

    Standaard

    Het is niet bekend wanneer deze titel op blu-ray verschijnt. RCV beschikt over de rechten en die hebben nog maar drie blu-ray's uitgebracht (Kill Bill 1 en 2 en Sin City) en andere titels zijn nog niet bekend gemaakt.

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het is niet bekend wanneer deze titel op blu-ray verschijnt. RCV beschikt over de rechten en die hebben nog maar drie blu-ray's uitgebracht (Kill Bill 1 en 2 en Sin City) en andere titels zijn nog niet bekend gemaakt.
    Wedlock heeft er al wel in paar in zijn lijst staan in de beginpost.
    The future is Blu

  21. #296

  22. #297

    Standaard

    RCV strategie is dat men wel gaat beginnen met het gelijk uitbrengen van nieuwe titels zowel op blu-ray als dvd.
    Catalogus-titels worden voorlopig zeer beperkt uitgebracht.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  23. #298

    Standaard

    Voor de musical liefhebbers:



    Ik weet niet waarom maar vind dit echt een machtig mooie hoes. Misschien juist door de kitcherigheid.. Komt in het eerste kwartaal ook in NL uit..

  24. #299

    Standaard

    David Gilmour - Remember That Night zou 5 jan. opnieuw gereleased zijn. EMI heeft telefonisch aangegeven dat dat niet het geval is geweest, maar dat het wel deze maand zou zijn.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  25. #300

    Standaard

    Ai, dit is nou jammer, had een mailtje naar A-film gestuurd omtrent de release van Der Untergang...

    Geachte heer/mevrouw,


    Ik ben zeer benieuwd naar de aangekondigde releases op Blu Ray van A-Film, en vooral m.b.t. Der Untergang. Kunt u mij vertellen of de uitgave de extended edition wordt of de kortere bioscoopversie? Ben zelf in het bezit van de 3 Disc editie en hoop dus uiteraard dat als ik mijn DVD-set vervang door de Blu Ray, dat ik er in speelduur niet op achteruit ga.


    Met vriendelijke groet,



    ------------

    Beste ,


    Helaas is alleen de bioscoopversie beschikbaar voor blu-ray. We zouden zelf ook liever de extended versie uitbrengen op blu-ray, maar helaas is deze (voorlopig) nog niet beschikbaar.

    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Bedankt en groeten,

Pagina 12 van 330 EersteEerste ... 289101112131415162262112 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •