Pagina 108 van 330 EersteEerste ... 85898104105106107108109110111112118158208 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.676 tot 2.700 van 8243 worden weergegeven.
  1. #2676

    Thumbs up

    Fijn dat de lijst toch blijft bestaan.

  2. #2677

  3. #2678

    Standaard

    Helemaal super ! Bedankt Quint.

  4. #2679

    Standaard

    Ik denk dat iedereen daar vrede mee kan hebben. Titels verschijnen vaak toch al ruim van te voren waardoor het denk ik niet zoveel uitmaakt dat de lijst maar 1 keer per week wordt ververst.

  5. #2680

  6. #2681
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    "De maatschappij verhard en zo ook op de forums is verharding steeds meer te merken". Dat soort kreten hoor je de laatste tijd steeds vaker! Vooral achter de schermen is dat best zo nu en dan een zorg. Des te mooier vind ik alle steunbetuigingen die ik hier heb gelezen. Zo zie je maar, alles is relatief! Top!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #2682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    "De maatschappij verhard en zo ook op de forums is verharding steeds meer te merken". Dat soort kreten hoor je de laatste tijd steeds vaker! Vooral achter de schermen is dat best zo nu en dan een zorg. Des te mooier vind ik alle steunbetuigingen die ik hier heb gelezen. Zo zie je maar, alles is relatief! Top!
    Én een goede motivatie om de enkele zeurpieten die de zaak altijd verbrodden in de toekomst alleen nog maar met de nek aan te kijken!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #2683

    Standaard

    Super dat je ermee doorgaat,

    nog een keer bedankt voor de grote hoeveelheid tijd je aan dit topic besteed!

  9. #2684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Als antwoord op Claudio zijn post kan ik het volgende zeggen.

    Ik was vast besloten om te stoppen met de lijst aangezien mijn partner vond dat ik teveel tijd aan onder andere deze lijst spendeerde.
    Dat ik hier moest vermelden dat ik stopte met de lijst deed mij veel verdriet, het is toch een beetje mijn kindje

    Ik heb toch besloten de lijst aan te houden maar de tijd die ik erin steek zal drastisch minder zijn.
    De lijst word vanaf nu nog maar 1 keer per week geupdate en wel op maandag avond.
    Bijzonder nieuws zal door iemand anders worden gepost om zo de werkdruk voor mij te verlichten.

    Ik weet het is een waterval van informatie die voorbij kwam de afgelopen paar weken waarvoor mijn excuses maar
    het belangrijkste is dat de lijst kan voortbestaan

    Ik wil iedereen dan ook zeggen om vooral de lijst te blijven steunen met info en jullie verzoekjes.

    Groeten,

    Quint
    aka Wedlock
    Goed nieuws, Wedlock, ik weet zeker dat je hier een heleboel mensen blij mee maakt!

  10. #2685

    Standaard

    Daar ben ik behoorlijk blij mee.
    En 1 keer per week op de maandag avond de update is eigelijk best wel goed.
    Nu weet je waneer de update (als die er is) komt.
    Hoop allen niet dat door de drukte op maandag avond de site crashed
    Echt top dat je doorgaat wedlock
    tv philips cinema 21:9 platnium,reciever onkyo tx-sr806,blu ray player oppo bdp-103 multiregio-philips bdp-9700-Epson TW6100 beamer

  11. #2686
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Had het hier nog niet gemeld, maar sluit me volmondig bij de meerderheid aan, en ben dus gelukkig dat deze lijst gewoon blijft bestaan.

    Quint nogmaals dank voor het vele en vele werk die je hier in gestopt hebt. Topwerk
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #2687

    Standaard

    Perfect die update op maandag, ik weet al waar ik dinsdagmorgen direct naar ga kijken.
    Hopelijk op deze manier minder werk voor jou en eigenlijk beter voor mij zodat ik zeker geen update mis.
    Prima regeling.

  13. #2688

    Standaard

    Dat is inderdaad wel fijn, nu het ook een vaste avond gaat gebeuren kun je ( ik in ieder geval ) elke week 1x de lijst door kijken en that's it.

  14. #2689

    Standaard

    Yoepijee! {{{Dansje}}} Héél fijn...daar ben ik nu gelukkige mee zeg Quint
    Home Cinema Gear: Samsung Series 8 50" Plasma - Philips BDP7600 - Sony BDP S350 - Marantz SR5003 AV Receiver - Telenet Digicorder - Sennheiser RS 130 Wireless Headphone - Bang & Olufsen Red Line 140 Front Speakers - Focal SW700 V Subwoofer - 2x Focal 700 V Rear speakers - 1x Focal 700 V Center speaker

  15. #2690

    Standaard

    Wedlock is the best!

    Ter info, Gremlins 1 + 2 box (met pluche) is verplaatst naar 2 oktober.

  16. #2691

    Standaard

    Helemaal fnatastisch. Dan wordt dat telkens uitkijken naar de maandagavond!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  17. #2692

    Standaard

    Heel mooi dat de lijst blijft bestaan!!

    Weet iemand toevallig of de Star Trek box ook de 3D versie van Into Darkness bevat en of we hier een Jurassic Park trilogy box krijgen met de 3D versie van deel 1?
    Laatst aangepast door DJR : 31-08-2013 om 21:21
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  18. #2693

    Standaard

    Wedlock, ook van deze kant mijn complimenten voor je werk en ga zo door!

  19. #2694

    Standaard

    Opvallend is dat is de bijna volledige afwezigheid van Warner tot het einde van het jaar!!!

    Wat mij nu ook opvalt is dat het voormalige HD-DVD kamp nu feitelijk de leiders in BD uitgaven zijn, en dat de maatschappijen die exclusief voor BD hadden gekozen onderaan de top 10 van uitgaven bungelen...

  20. #2695

    Standaard

    Gelukkig dat de forum voort blijft bestaan, bedankt Quint!

    Ik hoop dat de disney dilms die er nog staan voor dit jaar ook nog echt komt. Laat maar komen

  21. #2696

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Opvallend is dat is de bijna volledige afwezigheid van Warner tot het einde van het jaar!!!
    De communicatie van Warner is nog maar een schijntje van wat het vroeger was. Vroeger kregen we maanden op voorhand uitgebreide releaselijsten, nu af en toe eens een los persberichtje, meestal van een eerste seizoen van een TV-reeks of zo.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #2697

    Standaard

    De communicatie van Warner met de pers is inderdaad echt triest geworden......moet echt moeite doen om iets van info te krijgen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  23. #2698

    Standaard

    Releases van Week 36 :

    04-09-2013 Jurassic Park 3D (UNI Blu-Ray)
    04-09-2013 Stoker (FOX Blu-Ray)
    04-09-2013 Falling Skies Seizoen 1 (WB Blu-Ray)
    04-09-2013 Mad Max Trilogy (WB Blu-Ray)
    04-09-2013 The Last Exorcism : God Asks The Devil Commands (EONE Blu-Ray)
    04-09-2013 Fire With Fire (BELGA Blu-Ray)
    04-09-2013 Upside Down (BELGA Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  24. #2699
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tell me why I do like Mondays?

    Thanks for the update!
    Zoals altijd deel ik hem weer op de Facebook pagina van DVD.nl.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #2700

    Standaard

    Kan wel kijken of ik de releaselijst van mijn werk kan krijgen. Die ontvangen we iedere x weken.. Kan alleen niks beloven

Pagina 108 van 330 EersteEerste ... 85898104105106107108109110111112118158208 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •