Pagina 106 van 330 EersteEerste ... 65696102103104105106107108109110116156206 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.626 tot 2.650 van 8243 worden weergegeven.
  1. #2626
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Blij dat het zoveel reacties opwekt. Een stukje waardering.

  2. #2627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Al weet ik wel niet goed over welke reacties dit eigenlijk gaat.
    Ik denk reacties als "Ik mis:...". Dit kan wat bot overkomen. Maar Wedlock weet natuurlijk het best wat hij zelf bedoelt.
    The future is Blu

  3. #2628

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik denk reacties als "Ik mis:...". Dit kan wat bot overkomen. Maar Wedlock weet natuurlijk het best wat hij zelf bedoelt.
    Komt bij mij eerder over als er moeten nog titels toegevoegd worden. Samen maken we de lijst zo snel mogelijk up to date. Hoe dan ook zorg ik altijd voor m'n persoonlijke lijst. De films die ik wel hebben hou ik on de gaten en mijn lijstje voor augustus en september staat al vast. Oktober is zich aan het vormen.

  4. #2629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Sterker nog als Wedlock besluit te stoppen, zal dat (zeker in mijn persoonlijke visie) een flinke aderlating zijn voor de kwaliteit van het forum. Net zoals Juvefan, TIMMIE en anderen, spreek ik van tijd tot tijd de nodige waardering uit voor deze bijzondere topic, want dat is het! Het viel mij inderdaad op dat de laatste tijd er veel commentaar op het topic was en de tendens zelfs negatief werd. Dit verbaasde mij, maar begreep het wellicht ook enigszins. Er waren nu meerdere leden actief die achtergrond informatie hadden en Wedlock daarop wezen.Toch vond ook ik de toon af en toe best stuitend! Zeker omdat ik dit topic en Wedlock hoog heb zitten. Dan is het niet meer dan logisch dat Wedlock denkt: "Weet je wat, bekijk het maar!". Nota bene houdt hij op verzoek van vele leden recentelijk ook de releases van de aankomende week bij. Dan mag af en toe ook van meerdere die waardering blijken, hoe vanzelfsprekend dat voor sommige ook is...

    Ik weet (stiekem op mijn gevoel afgaande) dat Wedlock dit topic best wil voortzetten, maar dat houdt tevens in dat ik persoonlijk dan ook dit topic in de gaten zal houden en als iets mij (en vooral Wedlock) stoort zal ik daar direct op inspringen. Want net zoals wij als crew, doet Wedlock dit met heel veel inzet, in goede en slechte tijden al meer dan vijf jaar. Dan vind (of liever eis ik) dat iedereen dat met respect voor zijn tomeloze inzet op waarde schat!

    Commentaar is niks mis mee, maar wel met het nodige respect voor degene die zich al jarenlang tomeloos inzet voor de fans van dit topic!
    Maar probleem is dat die personen waarover jij het hebt niet die inside info hebben zoals Wedlock die heeft en denk toch wel dat je op zijn info mag vertrouwen aangezien hij t rechtstreeks van de bron heeft. Mensen die zoiets ook maar durven tegen te spreken zijn uberdom in mijn ogen. Waarschijnlijk baseren zij zich op onbetrouwbare bronnen en zijn ze erop uit hem te overtreffen. Dat kan noooooit de bedoeling zijn. Heb respect voor hem en ga niet zomaar dingen roepen die niet kloppen. Op zich begrijp ik het wel dat hij twijfelt maar laat die personen absoluut niet de winnaar zijn want daar heb je vind ik ook niks aan.
    Zoals je zegt het zou echt absurd zonde zijn aangezien meer mensen zijn werk wel weten te waarderen dan mensen die dat niet waarderen gok ik zo... Ik in ieder geval wel en ik wil nog net niet zover gaan als jij maar t ou zeker een flinke duw in de verkeerde richting zijn denk ik. Zoals ik al eerder zei, ik baser mijn inkopen op zijn lijst, ik zou echt niet meer weten hoe ik dan zo'n makkelijke lijst moet vinden gewoon simpelweg omdat er geen andere is (voor zover ik weet tenminste). Gewoon negeren die mensen met negatieve kritiek. Zoals hij zelf zegt kan kritiek prima maar ik vind dat je hier nooit negatieve kritiek op kan hebben op zulke schitterende initiatieven. Vergeet niet dat hij hier een stuk vrije tijd voor opoffert en zoveel mensen met net zo'n inzet die t ook daadwerkelijk doen zoals hij zijn er niet, toch? Mensen moeten eens blij kunnen zijn vind ik, hij hoeft t niet te doen maar hij doet het ook voor ons als mede-forummers.

    Nogals zou erg jammer zijn als dit stopt en hoop echt dat hij beslist om het door te zetten temeer omdat hij er zovelen blij mee maakt. Respect Wedlock, kan niet vaak genoeg gezegd worden!

  5. #2630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik denk reacties als "Ik mis:...". Dit kan wat bot overkomen. Maar Wedlock weet natuurlijk het best wat hij zelf bedoelt.
    Ik heb dat ook een paar keer gedaan maar wilde hem daarmee helpen en niet dat t als kritiek bedoeld is. Absoluut niet. Als hij dat vind zeg ik absoluut sorry. Maar mijn insteek was juist dat ik iets zag wat nog niet tussen zijn lijst stond. Dat waren wat catalogustitels maar die stonden op zijn lijst er ook tussen. Het is volgens mij best moeilijk om echt elke release die hier uitkomt precies bij te houden. Daarom ook was het meer bedoeld zo van kijk hier eens naar. Maar nogmals als mijn posts als negatieve kritiek op hem zijn overgekomen wil ik hierbij absoluut mijn excuses aanbieden. Denk niet dat het zo is maar ik zeg het toch maar even. Wil absoluut geen slechte naam krijgen hier want zo zit ik absoluut niet in elkaar

  6. #2631

    Standaard

    @Wedlock: Erg jammer, maar ik snap je irritatie en je keuze (wat die ook mag worden). Het was 1 van de weinige topics die ik nog volgde. Erg informatief. Mocht je besluiten te stoppen alhier hoop ik dat je elders je werk wel voortzet.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  7. #2632

    Standaard

    Ik hoop ook dat je niet stopt met de lijst...........kijk er regelmatig naar

  8. #2633

    Standaard

    Ik wil even iets duidelijk maken....

    Mijn opmerking over mensen die negatief doen over mijn werk op deze forum hebben niks te maken met mensen die bijdragen leveren aan de lijst zoals bijvoorbeeld Waymann....
    Zoals al eerder gezegd ik kan nooit alles vermelden hier omdat ik ook niet bij alle distributeurs contacten heb , dus die extra hulp van de forumleden juich ik alleen maar toe want de lijst word er alleen maar beter van.

    Het gaat om hele andere opmerkingen en ik ben niet van plan om die hier nog eens te gaan herhalen, degene die deze opmerkingen maken hoor je nu niet in deze topic maar zwijgen nu.
    Ik heb dit een aantal keren meegemaakt de afgelopen 5 jaren en op gegeven moment is de maat vol , en dat gebeurde deze week gewoon.

    Veel tijd gaat in deze lijst zitten : mailtjes doorspitten , de vermeldingen van forumleden toevoegen, commentaar geven op vragen en ook vragen doorgeven aan distributeurs hoort erbij.....dat doe je niet met een half uurtje per week.
    Ik vind het niet erg om te doen want net zoals alle forumleden hier ben ik een filmliefhebber in hart en nieren maar ik heb ook ander werk en een priveleven en dan valt het niet altijd mee om dat te combineren.

    Ik waardeer alle berichten die nu geplaatst zijn naar aanleiding van mijn verhaal en ga de komende weken nadenken over de toekomst van deze lijst.
    Als ik eruit ben plaats ik een nieuw bericht in de openingspost.

    Stay Tuned !
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  9. #2634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Over welke commentaar gaat het dan ?
    Ik denk o.a. het commentaar in het Disney Classics-topic wordt gegeven.

  10. #2635

    Standaard

    Daarvoor zou ik het jammer vinden te stoppen.
    Er zullen altijd mensen zijn die gaan klagen en daardoor altijd wel iemand de dupe wordt van het gedoe, maar als mensen niet snappen dat deze lijst onder voorbehoud is dan hebben zij een probleem. Zeker bij de Nederlandse markt veranderd er constant iets op gebied van Blu-Ray releases.
    Zoals nu bv. bij De kleine Zeemeermin die volgens Disney eerst wel degelijk ging uitkomen in 3D bij ons en daarna niet meer. Met de info doe Wedlock heeft zou ik deze ook in de lijst opgenomen hebben. Frustraties dan afwerken op iemand die zijn best doet om mede-filmliefhebbers op de hoogte te houden met al dan niet mogelijk komende releases is vrij jammer. Het is op een forum altijd makkelijker aangevallen te worden of toch zo het gevoel te hebben. Ik hoop dan ook dat Wedlock blijft doordoen en zoals ik al zei de zifters gewoon laat doen. Er zijn hier meer dan genoeg leden die begrip hebben voor het harde werk en de moeite die het hem kost om dagelijks updates te verschaffen. En Wedlock als je dit ergens anders voortzet hou je me dan op de hoogte? De lijst bekijk ik dagelijks omdat deze voor mij toch al de meest accurate is die ik tot nu toe gezien heb. Stop je ermee dan wil ik je enorm bedanken voor de voorbije jaren van het verschaffen van de info!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  11. #2636

    Standaard

    Fijn dat de lijst gewoon blijft bestaan. Nu wordt wel weer duidelijk dat er meer mensen zijn die het waarderen dan mensen die er kritiek op hebben. Voor mij is het altijd een goede leidraad geweest.

    Hier nog even een kleine aanvulling.

    Op zowel wehkamp.nl als bol.com wordt nu voor Pain & Gain 8 januari 2014 als releasedatum genoemd.

  12. #2637

    Standaard

    Het zou inderdaad jammer zijn mocht deze lijst verdwijnen, het is een handig overzicht dat ik vaak ter hand neem.

  13. #2638

    Standaard

    Wat is hier gebeurd?

    Ik hoop echt dat de lijst blijft bestaan want dat is het eerste waar ik naar kijk als ik op het forum kom! Sterker nog, ik heb deze thread als aparte bladwijzer aangemaakt zodat ik soms gewoon meteen hier heen kan om even snel te kijken ipv naar het forum te gaan.

    Ik hoop dat je er gewoon mee doorgaat Wedlock, ik heb er persoonlijk heel veel aan.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  14. #2639

    Standaard

    ik heb ook altijd veel aan je lijst, op deze manier stel ik mijn pre order lijst samen en weet ik hoeveel maanden ik heb om voor en bepaalde film te sparen. Keep doing youre good work !!!

  15. #2640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcus1986 Bekijk bericht
    ik heb ook altijd veel aan je lijst, op deze manier stel ik mijn pre order lijst samen en weet ik hoeveel maanden ik heb om voor en bepaalde film te sparen. Keep doing youre good work !!!
    Same here.

    Ook is het handig dat hij vermeldt welke uitgever een bepaalde film hier gaat uitgeven, dat bespaart mij ook weer een hoop zoekwerk.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  16. #2641

    Standaard

    Ik hoop dat de lijst blijft!

  17. #2642

    Standaard

    Door de lijst ben ik hier terecht gekomen en indirect er door blijven kleven. Ik zeg, petitie starten en de azijnzeikers negeren

  18. #2643

    Standaard

    Ik hoop ook dat deze lijst gewoon blijft bestaan hier kijk ik altijd het eerst naar als ik op het forum kom,en waardeer je tijd energie en moeite enorm dat je deze releases met ons wilt delen!

  19. #2644

    Standaard

    Ik ben hier in nog geen 5 dagen op het forum geweest en ik heb hier alweer wat gemist.

    Zelf snuister ik ook veel in dit topic en dank ik Wedlock voor zijn moeite. Dit topic is een van de weinige bestaansredenen van dit forum. Wat ik misschien in de toekomst wel van plan ben is een kopietje maken van dit topic in word of excell. De reden is dat ik op DVD profiler soms vaak releases tegenkom die geen of toch geen correcte releasedatum hebben in de database. Dan kan ik hier op terugvallen.

  20. #2645

    Standaard

    Ik hoop echt dat de lijst blijft bestaan want dat is het eerste waar ik naar kijk. de lijst is ook de reden dat ik hier terecht ben gekomen.ik haal veel info uit de lijst.ik wil wedlock dan ook bedanken voor alle tijd die hij erin steekt.

  21. #2646

    Standaard

    Hoop ook dat de lijst blijft. Al het werk van Wedlock is geapprecieerd.

    Ter info, Carrie komt uit op BD op 16 oktober.

  22. #2647

    Standaard

    Nieuwe blu-ray releases voor week 34 :

    20-08-2013 The Complete Metropolis (AFILM Blu-Ray)
    20-08-2013 Olympus Has Fallen (DFW Blu-Ray)
    21-08-2013 Jungle Boek 1 (WDS Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  23. #2648

    Standaard

    Zou het heel jammer vinden als je er mee op zou houden
    ik snap natuurlijk dat als je ergens zo veel moeite voor doet
    het heel frustrerend is wanneer al je inzet door sommige mensen niet gewaardeerd wordt
    maar weet dat er ook een heleboel mensen zijn die het wel waarderen
    ik in ieder geval wel
    ik snap als je er mee stopt maar wil je toch vragen om voor de mensen die het wel waarderen toch door te gaan
    mocht je uit eindelijk toch besluiten te stoppen wil ik je in ieder geval bedanken voor al je moeite en overzichtelijke lijsten
    heb ik als film liefhebber heel veel aan gehad en nog steeds
    mvg Tom

  24. #2649

    Standaard

    Ik hoop echt dat de lijst blijft. Ik kijk er elke week enkele keren na om te weten of er veranderingen zijn gedaan of welke films gaan uitkomen op BR die ik graag wil hebben of die verwacht staan. Zo kan ik het in mijn telefoon steeds updaten en bij houden en dus mijn persoonlijke lijst overzichtelijk bijhouden.
    Ik zou niet weten waar ik dan moet gaan zoeken wanneer welke datum de BR's uitkomen voor ruim 6 maanden van tevoren.

    Ik waardeer jou werk Wedlock en waardeer ook de lijst.. ik hoop dat je het blijft doen want ben er meer dan tevreden mee, al snap ik jou punt en dus ook jou reactie hierop.
    Jammer dat mensen het vaak ook voor vele andere verpesten.

  25. #2650

    Standaard

    Wedlock, je werk wordt door de meeste mensen hier zeker gewaardeerd.
    De lijst is erg handig om rekening te houden met eventueel komende releases, zo kun je een mooie shortlist maken van de films die je eventueel zou willen hebben.

    Ik denk ook dat de meesten wel doorhebben dat alles onder voorbehoud is; distributeurs kunnen zomaar weer wat veranderen.
    Don't shoot the messenger!

    Bedankt in ieder geval voor je werk de afgelopen 5 jaar!
    Laatst aangepast door hstadman : 22-08-2013 om 00:23

Pagina 106 van 330 EersteEerste ... 65696102103104105106107108109110116156206 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •