Pagina 105 van 330 EersteEerste ... 55595101102103104105106107108109115155205 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.601 tot 2.625 van 8243 worden weergegeven.
  1. #2601
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Yep...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #2602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik heb hem vandaag zien liggen bij Media Markt Breda maar die hebben denk ik een exclusieve voorrang op de rest van de winkels want DFW geeft 20-08-2013 aan als datum
    In België in Media Markt liggen altijd alle DFW de vrijdag voor de week van de release in de rekken...

  3. #2603

    Standaard

    16 oktober The Addams Family (1991) volgens bol.com. Nice!

  4. #2604

    Standaard

    Releases week 33 :

    13-08-2013 All Superheroes Must Die (DFW Blu-Ray)
    13-08-2013 Borgia Seizoen 2 (DFW Blu-Ray)
    14-08-2013 Oblivion (UNI Blu-Ray)
    14-08-2013 Identity Thief (UNI Blu-Ray)
    14-08-2013 Babe (UNI Blu-Ray)
    14-08-2013 Babe : Pig In The City (UNI Blu-Ray)
    14-08-2013 The Guilt Trip (PAR Blu-Ray)
    14-08-2013 Dead Man Down (EONE Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #2605
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoi Wedlock.

    Ik deel deze release berichtjes steeds op de Facebook pagina van DVD.nl. Hoop dat je dat goed vind?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #2606

    Standaard

    Tuurlijk Claudio , no problem
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  7. #2607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    14-08-2013 Babe (UNI Blu-Ray)
    14-08-2013 Babe : Pig In The City (UNI Blu-Ray)
    Deze waren al lang in het buitenland te krijgen, met exact dezelfde set ondertitels.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #2608

    Standaard

    De lijst is verdwenen?

    Jurassic Park 3D had ik bij Wehkamp voor € 17,- in pre-order staan. Krijg net de mail dat die 'uitverkocht' is. Bij BOL.com staan er twee, waarvan van een slechts tweedehands exemplaar beschikbaar is en de andere flink in prijs is gestegen. Bovendien is de release nu opeens in september, terwijl ik meende augustus. (kan het niet niet in dit topic checken). Wie weet daar meer van?

  9. #2609

    Standaard

    Lijst is weg....
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  10. #2610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    De lijst is verdwenen?

    Jurassic Park 3D had ik bij Wehkamp voor € 17,- in pre-order staan. Krijg net de mail dat die 'uitverkocht' is. Bij BOL.com staan er twee, waarvan van een slechts tweedehands exemplaar beschikbaar is en de andere flink in prijs is gestegen. Bovendien is de release nu opeens in september, terwijl ik meende augustus. (kan het niet niet in dit topic checken). Wie weet daar meer van?
    Jurrasic Park 3D verschijnt 4 september
    Inmiddels weer bestelbaar bij o.a bol.
    tv philips cinema 21:9 platnium,reciever onkyo tx-sr806,blu ray player oppo bdp-103 multiregio-philips bdp-9700-Epson TW6100 beamer

  11. #2611

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Lijst is weg....
    Ja, in ieder geval tot het weekend, maar misschien wel voor altijd (zie openingspost van Wedlock). Ik zou het erg jammer vinden als Wedlock ermee stopt. Ik kan begrijpen dat kritiek krijgen niet prettig is (vooral als deze niet opbouwend is), maar er zullen helaas altijd mensen zijn die niet in staat zijn op een fatsoenlijke wijze te reageren. Veel mensen denken niet na voordat ze hun mening geven of conclusies trekken.

  12. #2612

    Standaard

    De kritiek die soms op botte wijze word neergezet op deze forum is een bron van irritatie voor mij , ik kan best wel opbouwende kritiek hebben graag zelfs maar de manier waarop vind ik soms wel erg kort door de bocht.

    Ik ben daarom aan het nadenken of ik de lijst wel wil voort zetten op dit forum.
    De beslissing zal ik eind deze maand nemen
    Zou echt jammer zijn als deze verdwijnt. Dat soort gasten weet kennelijk niet hoeveel tijd en moeite het kost om wat jij doet te realiseren en denken dat hem maar even het intypen/wijzigen van wat tekst is. Ik snap je punt maar het zou maar weer bewijzen dat de slechten het weer verpesten voor de goeden. Ik hoop dus echt dat je doorgaat en ik weet dat velen dat hier met me eens zijn.

    Ik kan je lijst zeer waarderen, ook al post ik in dit topic bijna niets, en ik gebruik het serieus bij het aankopen van releases. Nergens anders is zo'n complete release lijst te vinden dus ik weet gewoon niet meer hoe ik het moet doen als die lijst niet terugkomt.

    Ik zou voorstellen die sukkels (zo noem ik ze maar even voor het gemak) gewoon massaal te negeren. Ik zou zelfs zover willen gaan om hen geen filmfreaks zoals wij te noemen want dan heb je gewoon geen respect voor het medium film.

    In de hoop dat ik hiermee kan bijdragen om te laten zien hoeveel nood er is aan jouw werk post ik dit. Ik hoop dat mijn post niet voor niets is geweest. Want voor dit doeleinde offer ik graag tijd en een lap tekst op. Ik vind het grandioos wat je doet gast en ik hoop dat ik veel bijval krijg zodat jij ziet dat er wel degelijk veel mensen op je werk zitten te wachten. Je doet het echt niet voor niets hoor!

  13. #2613

    Standaard

    zou inderdaad heel erg zonde zijn
    als wedlock ermee stopt
    kijk er met grote regelmaat naar
    ga aub door

  14. #2614

    Standaard

    Wedlock ik hoop van harte dat je besluit door te gaan, gezien het aantal mensen dat er baat bij heeft. Ik ben degene die vijf jaar geleden om een deze lijst vroeg, waarop jij je aanbood om het bij te houden. Daarvoor ben ik je nog altijd bijzonder dankbaar en ik vind dat je het altijd voortreffelijk bijhoudt. Ik ben dan ook niet één van de mensen die zeuren, maar één van de mensen die eens in de zoveel tijd hun dankbaarheid kenbaar maken.

    Ik begrijp wel je frustratie en erger me ook aan mensen die niet helemaal goed snappen dat dit geheel en enkel uit goede bedoelingen gedaan wordt. Ik hoop dat dat ophoudt en je lijst doorgaat. Ik zal elke keuze van je accepteren, maar heb natuurlijk wel een duidelijke voorkeur.

    Nu wil ik heel graag vol hoop zeggen bedankt voor je werk en keep up the good work!
    The future is Blu

  15. #2615

    Standaard

    Quint, zoals je weet waardeer ik je lijst enorm. Mocht ik je kunnrn helpen, dan doe ik dat graag. Vergeet niet dat de ongenuanceerde klagende neanderthalers (ik zeg wat ik denk, maar bedenk niet wat ik zeg IQ verlagende medemens) eerder diens gedachte uit, zonder enige vorm van onderbouwing en nuance, dan de mensen die jouw lijst enorm waarderen. Ik begrijp als je ermee zou stoppen, maar ik en vele anderen zouden de lijst missen.

    Sterkte kerel. Je weet me te bereiken.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  16. #2616
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Sterker nog als Wedlock besluit te stoppen, zal dat (zeker in mijn persoonlijke visie) een flinke aderlating zijn voor de kwaliteit van het forum. Net zoals Juvefan, TIMMIE en anderen, spreek ik van tijd tot tijd de nodige waardering uit voor deze bijzondere topic, want dat is het! Het viel mij inderdaad op dat de laatste tijd er veel commentaar op het topic was en de tendens zelfs negatief werd. Dit verbaasde mij, maar begreep het wellicht ook enigszins. Er waren nu meerdere leden actief die achtergrond informatie hadden en Wedlock daarop wezen.Toch vond ook ik de toon af en toe best stuitend! Zeker omdat ik dit topic en Wedlock hoog heb zitten. Dan is het niet meer dan logisch dat Wedlock denkt: "Weet je wat, bekijk het maar!". Nota bene houdt hij op verzoek van vele leden recentelijk ook de releases van de aankomende week bij. Dan mag af en toe ook van meerdere die waardering blijken, hoe vanzelfsprekend dat voor sommige ook is...

    Ik weet (stiekem op mijn gevoel afgaande) dat Wedlock dit topic best wil voortzetten, maar dat houdt tevens in dat ik persoonlijk dan ook dit topic in de gaten zal houden en als iets mij (en vooral Wedlock) stoort zal ik daar direct op inspringen. Want net zoals wij als crew, doet Wedlock dit met heel veel inzet, in goede en slechte tijden al meer dan vijf jaar. Dan vind (of liever eis ik) dat iedereen dat met respect voor zijn tomeloze inzet op waarde schat!

    Commentaar is niks mis mee, maar wel met het nodige respect voor degene die zich al jarenlang tomeloos inzet voor de fans van dit topic!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #2617

    Standaard

    Quint, dat zou bijzonder jammer zijn als je ermee stopt. Ik was juist altijd erg blij met deze lijst.
    Bovendien leek hij mij altijd erg betrouwbaar. Mijn waardering en support heb je in ieder geval.
    Ik hoop dat je je nog bedenkt.
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

  18. #2618

    Standaard

    De lijst is weer online......
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  19. #2619

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    De lijst is weer online......
    Toppie! Kijk er vaak in, dus zou zeggen ga zo door en laat die zeurders maar lekker links liggen.

  20. #2620

    Standaard

    Quint
    Zou inderdaad heel jammer zijn als je stopt.
    Er zijn wel meerdere releaselijsten te vinden maar absoluut niet zo uitgebreid als die van jou.
    Kijk de lijst minimaal 1x per dag na voor updates en vaak als geheugen steuntje van wat er die week uitkomt.
    Helaas mensen die wat te zeuren hebben zal je altijd houden maar zelf voegen ze niets toe.
    Uiteindelijk doe je het voor de genen die het wel waarderen en dat zijn er volgens mij een heleboel.
    tv philips cinema 21:9 platnium,reciever onkyo tx-sr806,blu ray player oppo bdp-103 multiregio-philips bdp-9700-Epson TW6100 beamer

  21. #2621

    Standaard

    Over welke commentaar gaat het dan ?

  22. #2622

    Standaard

    Keep up the good work!!!

    Als andere het veel beter weten, dan maken ze maar hun eigen lijst, en niet te veel zeiken op het goede werk van Wedlock!
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  23. #2623

    Standaard

    Ook ik ben een fan van jouw goede release lijst.
    Zou het ook jammer vinden als je ermee stopt.
    Dit geeft zoveel meerwaarde aan het forum,hoop dat je besluit om door te gaan.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  24. #2624

    Standaard

    Helemaal eens Tranceguy & Claudio! Keep up the good work Wedlock. Mijn dank voor je méér dan uitstekende bijdrage aan dit forum!
    Home Cinema Gear: Samsung Series 8 50" Plasma - Philips BDP7600 - Sony BDP S350 - Marantz SR5003 AV Receiver - Telenet Digicorder - Sennheiser RS 130 Wireless Headphone - Bang & Olufsen Red Line 140 Front Speakers - Focal SW700 V Subwoofer - 2x Focal 700 V Rear speakers - 1x Focal 700 V Center speaker

  25. #2625

    Standaard

    Ik zou het ook erg jammer vinden. Deze lijst houd me op de hoogte van al dat komen zal en dit soms voor er ergens anders al een datum vastligt.
    Ik hoop dan ook dat je zal doordoen Wedlock en de zifters links laat liggen. Je doet topwerk!
    Al weet ik wel niet goed over welke reacties dit eigenlijk gaat.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

Pagina 105 van 330 EersteEerste ... 55595101102103104105106107108109115155205 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •