Pagina 10 van 330 EersteEerste ... 678910111213142060110 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 8243 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Voorlopig zijn er geen plannen voor Saw 2 op blu-ray in Nederland.
    geef mij een goeie reden..

    waarom komt Prison break sezioen 2 niet uit? en Die Hard 3, Lost Seizoen 1 en 2?

  2. #227

    Standaard

    Saw II verschijnt wel in Frankrijk eind deze maand, met Engelse soundtrack. De subs zijn wel in het Frans. Je kan de blu ray bestellen op Mediadis.

  3. #228

    Standaard

    Misschien duurt het nog wel ff een tijdje voordat ze uitkomen.
    Ik hoop wel dat ze snel uitkomen! Want er zijn een paar titels die ik moet hebben!

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mr_style Bekijk bericht
    geef mij een goeie reden..
    Andere uitgever dan de andere delen (Universal als ik me niet vergis). Universal zat volop in HD-DVD, dus die productie komt wat langzaam op gang.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mr_style Bekijk bericht
    geef mij een goeie reden..

    waarom komt Prison break sezioen 2 niet uit? en Die Hard 3, Lost Seizoen 1 en 2?
    Even ter info Saw 2 werd niet door Universal maar door Independent Films uitgebracht welke op hun beurt Universal als distributeur hadden , nu gebruiken ze daar Warner voor.

    Wat de tv-series betreft stellen ze dat er te weinig ruimte is op dit moment om de discs te produceren bij de fabriek.
    Er zijn nu zoveel titels die komen dat de nieuwe seizoenen (Prison Break 3 en Lost 4) voorgaan om ze tegelijk met dvd uit te kunnen brengen.
    Ik heb wel begrepen dat oudere seizoenen van deze series wel zullen verschijnen maar op zijn vroegst pas in 2009.

    Die Hard 3 is een apart verhaal, Fox bezit de rechten niet van deze film in Europa maar Walt Disney.
    Overigens is het wel zo dat Fox in Engeland een box gaat uitbrengen met alle 4 de films welke op 01 December 2008 uitkomt.
    Laatst aangepast door Wedlock : 13-10-2008 om 18:27
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #231

    Standaard

    Een korte aanvulling over Die Hard with a Vengeance: deze is al een tijd te koop op blu-ray in Australië.

  7. #232

    Standaard

    29-10-2008 James Bond Essentials 3-Pack Vol.1 (Dr. No, Die Another Day, Live & Let Die)
    29-10-2008 James Bond Essentials 3-Pack Vol.2 (For Your Eyes Only, From Russia With Love, Thunderball)
    06-11-2008 Action Collection (Ghost Rider, Swat, xXx)
    06-11-2008 Dating Collection (Hitch, 50 First Dates, Catch & Release)
    06-11-2008 Drama Collection (Memoirs Of A Geisha, Pursuit Of Happyness, Erin Brockovich)
    06-11-2008 Sci-Fi Collection (Hellboy, Ultraviolet, Underworld Evolution)
    06-11-2008 Thriller Collection (Gothika, Perfect Stranger, The Bone Collector)
    06-11-2008 War Collection (Black Hawk Down, The Patriot, Tears Of The Sun)
    21-11-2008 Wall-E (2 disc's)
    03-12-2008 Home Alone
    03-12-2008 French Connection
    18-12-2008 Mamma Mia! The Movie
    15-01-2009 Chronicles Of Riddick, The (Director's Cut)
    29-01-2009 WantedActieUniversal
    05-02-2009 Death Race
    15-02-2009 Babylon A.D.
    15-02-2009 Hellboy II:
    bron: www.dvd-home.nl
    Laatst aangepast door Egon : 16-10-2008 om 20:11
    Blu-ray = Future

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Een korte aanvulling over Die Hard with a Vengeance: deze is al een tijd te koop op blu-ray in Australië.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Die Hard 3 is een apart verhaal, Fox bezit de rechten niet van deze film in Europa maar Walt Disney.
    Overigens is het wel zo dat Fox in Engeland een box gaat uitbrengen met alle 4 de films welke op 01 December 2008 uitkomt.
    Yippy-ka-yay, Disney-lover!
    Klopt inderdaad, het kan soms raar lopen met de distributie.

  9. #234
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Deze in ieder geval en Band of Brothers zeker weten, ben benieuwd hoe de box eruit zal gaan zien
    Ik denk en hoop eigenlijk net zoiets als de UK uitgave:



    Hij is trouwens te pre-orderen bij BOL.com voor €99,99 wat dus ff belachelijk twee keer zo duur is als bij Play.com waar ie maar €48,99 kost, kortom dat zijn zeer dure NL ondertitels zeg.

    BOL.com

    Play.com

    btw: Bevat de Nederlandse Dirty Harry Box set (WB Blu-Ray) dezelfde inhoud als de US versie?

    Indien ja, dan koop ik de NL versie denk ik wel.
    Laatst aangepast door Varg : 17-10-2008 om 12:30

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Ik denk en hoop eigenlijk net zoiets als de UK uitgave:



    Hij is trouwens te pre-orderen bij BOL.com voor €99,99 wat dus ff belachelijk twee keer zo duur is als bij Play.com waar ie maar €48,99 kost, kortom dat zijn zeer dure NL ondertitels zeg.

    BOL.com

    Play.com

    btw: Bevat de Nederlandse Dirty Harry Box set (WB Blu-Ray) dezelfde inhoud als de US versie?

    Indien ja, dan koop ik de NL versie denk ik wel.
    Is het al bekend dan dat de UK versie geen NLO krijgt?
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  11. #236

    Standaard

    De planning van Stichting Blu-ray Disc Promotion is sinds 6 weken niet meer updated

    http://www.stichtingblu-ray.nl/films.html

  12. #237

    Standaard

    Een aantal data van titels van Universal die volgend jaar uitkomen

    15 januari 2009

    - The Chronicles of Riddick
    - Evil Dead 2
    - Pitch Black
    - Stargate

    5 maart 2009

    - 8 Mile
    - Babylon A.D.
    - Backdraft
    - Death Race (2008)
    - King Kong (2005)

    Bron: www.universalpictures.nl.

  13. #238

    Standaard

    op dvd-home staat weer een nieuwe titel in de lijst:

    26-02-2009 Donnie BranscoMisdaadSony Pictures

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Ik denk en hoop eigenlijk net zoiets als de UK uitgave:



    Hij is trouwens te pre-orderen bij BOL.com voor €99,99 wat dus ff belachelijk twee keer zo duur is als bij Play.com waar ie maar €48,99 kost, kortom dat zijn zeer dure NL ondertitels zeg.

    BOL.com

    Play.com

    btw: Bevat de Nederlandse Dirty Harry Box set (WB Blu-Ray) dezelfde inhoud als de US versie?

    Indien ja, dan koop ik de NL versie denk ik wel.
    De USA versie (dikke doos + badge - prachtig!) heeft NL ondertitels, die heb ik al een poosje.
    Volgens mij hebben alle versies NL ondertitels.

  15. #240

    Standaard

    ik zie net tot mijn verbazing dat DFW hier de release gaat verzorgen van ' The Shawshank Redenption '..... :sad:

    Ik vrees dat ik dan toch maar voor de import moet gaan !!
    Epson TW-3200
    Onkyo TX-SR 605 Receiver
    Onkyo BD 606 Blu Ray Speler

  16. #241

    Standaard

    Weet iemand of "The Chronicles of Narnia: Prince Caspian" een 2-disc Blu-Ray word?
    Alvast bedankt!

  17. #242

    Standaard

    Ja dat DFW de Shawshank Redemption uitbrengt vind ik ook balen.
    Ben blij dat ik de US versie inmiddels al besteld heb.

    Voor zover ik weet is Prince Caspian een 2 disc release met DTS-HD Master Audio 7.1 in Engels.
    Laatst aangepast door Wedlock : 11-11-2008 om 22:17
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ja dat DFW de Shawshank Redemption uitbrengt vind ik ook balen.
    Ben blij dat ik de US versie inmiddels al besteld heb.

    Voor zover ik weet is Prince Caspian een 2 disc release met DTS-HD Master Audio 7.1 in Engels.
    Oké dan Bedankt!

  19. #244

    Standaard

    is jullie al ter oren gekomen wanneer Requiem for a Dream, Leon en Eternal Sunshine of the Spotless Mind uitgebracht worden? ik zie her en der op internet al BD-rips van deze films staan, maar kan de films nog bij geen enkele online winkel vinden... Ze staan hoog op mijn lijstje in ieder geval!

  20. #245

    Standaard

    Eternal Sunshine zal zolang A-Film geen blu-ray gaat uitbrengen niet worden uitgebracht in Nederland.

  21. #246

    Standaard

    maar ja, A-Film zal toch een keer mee moeten gaan doen

  22. #247

    Standaard

    Ben benieuwd of deze ook bij ons zullen te verkrijgen zijn binnenkort:


  23. #248

    Standaard

    Wel grappig is dat Kill Bill 1 en 2 als Disney Blu-ray in de lijst staan, terwijl ze over 4 dagen bij RCV op BD uitkomen.
    Gaan de rechten binnenkort naar Disney?
    Net zoals bij Pulp Fiction is gebeurd?

  24. #249

    Standaard

    Zover ik begrepen had van Disney zijn deze titels naar hun toegegaan maar ik was ook verrast dat rcv ze alsnog uitbrengt.

    Ik ga mijn contacten maandag maar ff mailen om te kijken hoe het nu zit maar ik ben benieuwd wat RCV ervan bakt aangezien ze met dvd ook niet altijd geweldige uitgaves uitbrengen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #250

    Standaard

    In die advertentie in het MediaMarkt blaadje staat dat ze MM exclusive zijn.
    Ze hebben er zeker niks over naar buiten gebracht?
    Opzich is dit wel slimme marketing, want Kill Bill en Sin City zijn eigenlijk wel must-haves.

Pagina 10 van 330 EersteEerste ... 678910111213142060110 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •