Pagina 100 van 330 EersteEerste ... 509096979899100101102103104110150200 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.476 tot 2.500 van 8243 worden weergegeven.
  1. #2476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Kunnen de nieuwe release misschien iets langer in de lijst blijven staan? Want ik wou zien wat er vandaag uitkomt, maar de lijst is al aangepast...
    Mee eens! Ik vind het wel prettig om te zien wat er bijv. afgelopen maand is uitgekomen...
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  2. #2477

    Standaard

    Deze discussie is al eens meer op deze topic gevoerd....

    Het betreft hier een lijst met toekomstige releases op blu-ray en geen database van alle titels die (net) uit zijn , het overzichtelijkheid zou dit niet ten goede komen.
    Ik ben eventueel wel bereid om elke week een overzicht te posten met de weekreleases.....
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #2478
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha, je doet het al meer dan 5 jaar op deze manier. Ik denk dan altijd maar wat al uit is kan je bij elke online winkel tot in details vinden. En dan nog ben je bereid nog meer van je tijd in dit topic te stoppen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #2479

    Standaard

    we proberen zoveel mogelijk aan de wensen te voldoen
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #2480

    Standaard

    Komt The Little Mermaids 3D nu wel uit, als NL release....???

    Want ik kan niets vinden bij de webshops.

  6. #2481

    Standaard

    (Volgens Cosmox)

    Mud - 02/09
    The Great Gatsby - 18/09
    After Earth - 07/10

  7. #2482

    Standaard

    Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb maar ik moest een flinke keelonsteking doorstaan

    Zover ik weet komt er ook een 3D versie van The Little Mermaid uit en webshops hebben nog geen enkele melding van deze film staan volgens mij.

    Ga die drie titels toevoegen aan de lijst , bedankt !
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #2483

    Standaard

    Antwoord gekregen van Tinseltown ivm Naked Gun Trilogy:

    8295574 9/10/2013 41 NAKED GUN TRILOGY (D/F) [BD]

    @Wedlock, zou er al nieuws zijn ivm Seizoen 5 van Fringe?

  9. #2484

    Standaard

    Te vroeg om te zeggen wanneer Fringe Seizoen 5 op blu-ray verschijnt......
    Ik heb van Warner alleen maar t/m augustus de titels.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #2485

    Standaard

    Weet iemand toevallig of "The Dark Knight Ultimate Collector's Edition" ook in Nederland uitkomt ? Voor alsnog heb ik op veel websites gekeken maar ik heb het nog nergens zien aangekondigd

  11. #2486

    Standaard

    Weet iemand of de NL release van G.I. Joe Retaliation ook de Extended Action Cut bevat zoals de USA en UK uitgave?
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  12. #2487

    Standaard

    Voor Fringe 5 gok ik op eind november, dan komt hij ook in Frankrijk uit.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #2488
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Weet iemand of de NL release van G.I. Joe Retaliation ook de Extended Action Cut bevat zoals de USA en UK uitgave?
    Ja, ook in NL extended.

  14. #2489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Voor Fringe 5 gok ik op eind november, dan komt hij ook in Frankrijk uit.
    Hopelijk ook een Complete Collection.

  15. #2490

    Standaard

    Volgens Fox Website :

    Stoker - 04/09
    Sons of Anarchy - Seizoen 2 - 11/09

  16. #2491

    Standaard

    Nu uit :

    10-07-2013 Hansel And Gretel : Witch Hunters (PAR Blu-Ray)
    10-07-2013 Hansel And Gretel : Witch Hunters 3D (PAR Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  17. #2492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Hopelijk ook een Complete Collection.
    Ja, een giftset met gratis een portie kalfshersentjes en drop met aardbeismaak.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #2493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Kunnen de nieuwe release misschien iets langer in de lijst blijven staan? Want ik wou zien wat er vandaag uitkomt, maar de lijst is al aangepast...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Mee eens! Ik vind het wel prettig om te zien wat er bijv. afgelopen maand is uitgekomen...
    Had ik ook wel handig gevonden, maar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Deze discussie is al eens meer op deze topic gevoerd....

    Het betreft hier een lijst met toekomstige releases op blu-ray en geen database van alle titels die (net) uit zijn , het overzichtelijkheid zou dit niet ten goede komen.
    helaas zit dat er niet in.
    Ik ben eventueel wel bereid om elke week een overzicht te posten met de weekreleases.....
    Je doet al genoeg, Ik wil je als voormalig plaatsgenoot niet opzadelen met nog meer werk.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ha, je doet het al meer dan 5 jaar op deze manier. Ik denk dan altijd maar wat al uit is kan je bij elke online winkel tot in details vinden.
    Ik hou persoonlijk wel van compacte lijstje met wat er deze week en maand uit is gekomen en uit zal komen. Zoek zelden op een bepaalde film, maar ben meer van tegen een interessante titel aanlopen en dat werkt met die lijstjes wel voor mij. Zo'n lijstje kon ik mooi opvragen op de site van "concullega" dvd-home, maar die gaat er mee stoppen. Is er niet al ergens iets soortgelijks te vinden?

  19. #2494

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ja, een giftset met gratis een portie kalfshersentjes en drop met aardbeismaak.
    Great way to ruin a man's hopes (& appetite).

  20. #2495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Ja, ook in NL extended.

    Okay thx!
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  21. #2496

    Standaard

    09-09-2013 The Evil Dead 2013 (SPHE Blu-Ray)

    Goed nieuws !

  22. #2497

    Standaard

    Volgens Bol.com, FRS én WB Benelux zelf :

    29-07-2013 The Incredible Burt Wonderstone (WB)

    Enfin, 31/07 zal dat dan zijn.
    Laatst aangepast door Esteban : 13-07-2013 om 11:40

  23. #2498

    Standaard

    Komt falling skies eindelijk uit in de Benelux op 4 september of is dit een importversie?

  24. #2499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Volgens Bol.com, FRS én WB Benelux zelf :

    29-07-2013 The Incredible Burt Wonderstone (WB)

    Enfin, 31/07 zal dat dan zijn.
    Echt zeker dat het niet om de UK versie gaat? (komt namelijk op 29/07 uit) Op welke site kun je bij WB Benelux terecht ?

    Weet iemand al wanneer The Croods verschijnen ? Duurt toch ook wel weer lang zeg. Zelfs Epic heeft al releases datums.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 13-07-2013 om 17:06

  25. #2500

    Standaard

    Falling Skies is de Nederlandse versie.....heb de datum rechtstreeks van Warner gehad.

    The Croods verwacht ik in Oktober.
    Van Epic heb ik anders nog geen Nederlandse datum gezien , jij wel dan Waymann ??
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 100 van 330 EersteEerste ... 509096979899100101102103104110150200 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •