Pagina 51 van 330 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.251 tot 1.275 van 8243 worden weergegeven.
  1. #1251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Krijg toch al een beetje de kriebels voor de Jurassic Park box en de Star Wars films natuurlijk, kom strax tijd tekort...
    Dat heb ik nu al, laat staan straks...........
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #1252

    Standaard

    Komt Never let me Go ook in NL uit?

  3. #1253

    Standaard

    Warner/New Line brengt Final Destination 2 en 3 eind deze maand in de US uit, nog geen nieuws of ze dat eventueel hier ook gaan doen?

  4. #1254

    Standaard

    Die Final Destination 2 en 3 zijn hier al door E1 uitgebracht dus ik verwacht voorlopig nog geen re-release door Warner.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #1255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Die Final Destination 2 en 3 zijn hier al door E1 uitgebracht dus ik verwacht voorlopig nog geen re-release door Warner.
    Okay dat wordt importeren dus...

  6. #1256

    Standaard

    Zijn pulp fiction, from dusk till dawn, ... verplaatst naar 31 december (bol.com)?

  7. #1257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timo Bekijk bericht
    Zijn pulp fiction, from dusk till dawn, ... verplaatst naar 31 december (bol.com)?
    Denk dat die titels gewoon dit jaar uitkomen, maar dat de producent nog geen harde releasedatum aan bol kan geven.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #1258

    Standaard

    In de US komen er binnenkort nog toffe releases aan zoals Airplanes en Planes, Trains and Automobiles. Is er al bekend of deze hier ook uit komen?

  9. #1259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Denk dat die titels gewoon dit jaar uitkomen, maar dat de producent nog geen harde releasedatum aan bol kan geven.
    Ze hebben me aan de telefoon verteld dat ze nog bezig zijn met de licensor. Dus waarschijnlijk de distributierechten. Daardoor kunnen ze nu nog geen datum geven. Het is afwachten.
    The future is Blu

  10. #1260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ze hebben me aan de telefoon verteld dat ze nog bezig zijn met de licensor. Dus waarschijnlijk de distributierechten. Daardoor kunnen ze nu nog geen datum geven. Het is afwachten.

    Lekker, had me wel op verheugt.

  11. #1261

    Standaard

    The lion king op BLURAY gezien....
    PRACHTIG beeld...
    de 3D versie valt me tegen....

  12. #1262

    Standaard

    Waar hebt jij deze The Lion King versies gezien...???

  13. #1263

    Standaard

    In Frankrijk is de Blu-ray al uit.

  14. #1264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Waar hebt jij deze The Lion King versies gezien...???

    thuis op de bank
    genoten van de films

    zodra hier uit, zal ik de normale versie halen
    de 3D laat ik liggen
    viel me tegen

    en inderdaad de franse versie........

  15. #1265

    Standaard

    Iemand Dexter S5 al zien liggen? Ik krijg hier in de Saturn en Media Markt overal te horen dat deze zelf niet in de database staat, terwijl FRS enzo hem hebben staan om binnen 2 werkdagen te kunnen leveren.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  16. #1266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Iemand Dexter S5 al zien liggen? Ik krijg hier in de Saturn en Media Markt overal te horen dat deze zelf niet in de database staat, terwijl FRS enzo hem hebben staan om binnen 2 werkdagen te kunnen leveren.
    Is gewoon te koop, sterker nog ik heb hem vorige week ontvangen

  17. #1267

    Standaard

    Enig idee wanneer Tropa de elite 1 &2/ elite squad 1 & 2 in NL op blu-ray verschijnen...

    bvd,

  18. #1268

    Standaard

    MGM komt 6 september met een blu-ray van Straw Dogs. Is er al iets bekend over een Nederlandse release?

  19. #1269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    MGM komt 6 september met een blu-ray van Straw Dogs. Is er al iets bekend over een Nederlandse release?
    Op 10 oktober komt er wel een UK release, maar niet door MGM:
    http://www.blu-ray.com/movies/Straw-Dogs-Blu-ray/27513/

    De NL DVD is van Dutch Filmworks zag ik op bol.com
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #1270

    Standaard

    Oké bedankt, kan het ook zijn dat DFW de rechten niet meer heeft ? Is zoiets te vinden op het net?


    DVDbeaver is btw positief over de MGM blu-ray .

  21. #1271

    Standaard

    Dat kan idd, maar ik weet niet precies waar je dat kunt vinden, er zijn forumleden die dat wel weten volgens mij.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #1272
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    @Wedlock, waar had jij gelezen dat er een nieuwe Rambo box ergens in oktober zou moeten uitkomen? Je hebt ook nog niet in de lijst gezet.

  23. #1273

    Standaard

    Enig idee wanneer Tropa de elite 1 &2/ elite squad 1 & 2 in NL op blu-ray verschijnen...

  24. #1274
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Enig idee wanneer Tropa de elite 1 &2/ elite squad 1 & 2 in NL op blu-ray verschijnen...
    DVD-Home zegt over Tropa Elite 2: 22 november (DFW)

    http://www.dvd-home.nl/release/hd/nieuw.asp

    De rest staat er niet bij. DVD-Home niet altijd even betrouwbaar maar goed, je moet je toch ergens aan vast klampen.

  25. #1275

    Standaard

    Breakfast At Tiffany's Staat twee keer in de lijst. Één keer op 17-11 door Universal en één keer 00-11 door Paramount. Welke klopt? Ik vind het sowieso apart dat er twee verschillende distributeuren aan verbonden zijn.
    The future is Blu

Pagina 51 van 330 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •