Pagina 68 van 330 EersteEerste ... 185864656667686970717278118168 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.676 tot 1.700 van 8243 worden weergegeven.
  1. #1676
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Walking Dead Seizoen 2 nu 25.07.12 bij Bol.com.

  2. #1677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik denk dat de Nederlandse afdeling van Sony gewoon geen behoefte had om deze film uit te brengen hier en daarom de rechten doorverkocht zijn.
    Dacht ik ook al aan. Omdat de film een flop is geworden.

  3. #1678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik denk dat de Nederlandse afdeling van Sony gewoon geen behoefte had om deze film uit te brengen hier en daarom de rechten doorverkocht zijn.
    Hopelijk gaat dat dan geen gewoonte worden.

    Deze film wordt dus automatisch een import voor mij.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  4. #1679

    Standaard

    @Wedlock: Op Amazon staat de release van "The Avengers" op 29 september.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  5. #1680

    Standaard

    Ik heb een voorzichtige datum gehad voor The Avengers maar ik plaats die pas als ik meer van Disney gehoord heb over deze titel.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #1681

    Standaard

    Assepoester is in Nederland vanaf 12 september verkrijgbaar op DVD en voor het eerst in high definition op Disney Blu-ray™.

    Dvd-home.nl

  7. #1682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BorisL Bekijk bericht
    Assepoester is in Nederland vanaf 12 september verkrijgbaar op DVD en voor het eerst in high definition op Disney Blu-ray™.

    Dvd-home.nl
    Is het echt zeker dat alle 3 de delen tegelijk op blu ray komen?

  8. #1683

  9. #1684

    Standaard

    Ik kan mij vergissen, maar volgens mij heeft Journey to the Center of the Earth ook heel even op de Nederlandse releaselijst gestaan, tegelijkertijd met Journey 2: The Mysterious Island, maar deze titel is er nu weer af. Ok, deze film met Brendan Fraser is geen hoogstandje (verre van) maar toch wel jammer dat ze deel 2 wel uitbrengen in Nederland maar deel 1 niet.

  10. #1685

    Standaard

    Prometheus van Ridley Scott verplaatst van Dec naar Nov Weliswaar onder voorbehoud maar toch "yoehoe!"

    In Juni speelt hij in de belgische bioscopen. Deze film ga ik - voor de zeldzame keren dat ik nog eens naar de bioscoop trek - zeker in 3D kijken. Zéér benieuwd. Indrukwekkende trailer(s) en cinematografie alvast voor deze film.
    Home Cinema Gear: Samsung Series 8 50" Plasma - Philips BDP7600 - Sony BDP S350 - Marantz SR5003 AV Receiver - Telenet Digicorder - Sennheiser RS 130 Wireless Headphone - Bang & Olufsen Red Line 140 Front Speakers - Focal SW700 V Subwoofer - 2x Focal 700 V Rear speakers - 1x Focal 700 V Center speaker

  11. #1686

    Standaard

    Hoe zit het eigenlijk met de release van 30 Minutes or Less. Op bol.com en FRS staat bij de blu-ray 9 mei en de dvd 23 mei ?? Wnr verschijnt de blu-ray nu ? 9 of 23 mei ?

  12. #1687

    Standaard

    Reken maar op de 23e, anders had ik hem hier in de videotheek al gehad.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #1688

    Standaard

    Cabin In The Woods 3D?

    Lijkt me sterk want de 3D conversie was gecancelled tenzij ze het voor de BD versie weer hebben teruggehaald maar hopelijk niet.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  14. #1689

  15. #1690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Aahn goed zo Disney gaat dus door met films te releases na 3 maanden.

  16. #1691

    Standaard

    Kan het dat Dexter (de eerste seizoenen) uitkomt op bluray op 18 juni. Op Zavvi staat nl dat deze dutch subs zouden hebben ...
    http://www.zavvi.nl/blu-ray/dexter-c.../10600077.html

    Of is dit allicht een fout?

  17. #1692

    Standaard

    Het zou kunnen maar ik heb niks gehoord over een Juni release van Dexter.
    Als deze nog komt zal het later zijn.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #1693

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timo Bekijk bericht
    Kan het dat Dexter (de eerste seizoenen) uitkomt op bluray op 18 juni. Op Zavvi staat nl dat deze dutch subs zouden hebben ...
    http://www.zavvi.nl/blu-ray/dexter-c.../10600077.html

    Of is dit allicht een fout?
    amazon.co.uk geeft ook nl subs aan.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #1694

    Standaard

    @Wedlock :

    De film Intouchables is nergens te vinden in de onlineshops als komende release, behalve bij Bol.com, verder staat deze geloof ik nergens vermeld.

    Heb je enig idee waarom deze titel nog nergens eigenlijk vermeld staat?

  20. #1695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    @Wedlock :

    De film Intouchables is nergens te vinden in de onlineshops als komende release, behalve bij Bol.com, verder staat deze geloof ik nergens vermeld.

    Heb je enig idee waarom deze titel nog nergens eigenlijk vermeld staat?
    Omdat hij pas in september gereleased wordt? Zie dit vaker, soms is Bol later met het opnemen van een titel op de site, soms andere sites. Overigens, voor mij een gegarandeerde aankoop.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #1696

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Omdat hij pas in september gereleased wordt? Zie dit vaker, soms is Bol later met het opnemen van een titel op de site, soms andere sites. Overigens, voor mij een gegarandeerde aankoop.
    Voor mij ook, wat een schitterende film zeg, Toppertje

  22. #1697

    Standaard

    Man On The ledge Mooie film, 15 augustus te koop.
    Kijk niet naar de trailer het verraad een hoop, en heeft het eigenlijk geen zin meer om hem te bekijken. Helaas brengt EOne hem uit.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 12-05-2012 om 12:59

  23. #1698

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Resident Evil 3 valt onder de noemer: ''RCV, Op dit moment nog geen Blu-ray.''
    jawel de blu-ray is er al een tijd uit.

  24. #1699
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Helaas brengt EOne hem uit.
    De_Hollander, vreemde redenering Heb je deze dan al gezien ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #1700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    De_Hollander, vreemde redenering Heb je deze dan al gezien ?
    Is wederom weer conclusies trekken voordat je iets gezien hebt inderdaad, erg jammer en totaal niet wenselijk eigenlijk.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    jawel de blu-ray is er al een tijd uit.
    Je beseft dat je op een 4 jaar oude post reageert?
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 12-05-2012 om 14:19

Pagina 68 van 330 EersteEerste ... 185864656667686970717278118168 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •