Pagina 107 van 330 EersteEerste ... 75797103104105106107108109110111117157207 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.651 tot 2.675 van 8243 worden weergegeven.
  1. #2651

    Standaard

    Beste Wedlock,

    Bedankt alvast voor je mega inzet voor & in dit topic, een topic waar heel veel mensen wat aan hebben.

    Je verricht voor ons fantastisch werk waarvan ik hoop dat je dit blijft doen.

    Het is ongelofelijk jammer dat er zulke negatieve mensen zijn die er plezier in scheppen blijkbaar, om jou te gaan frustreren, en hier de boel te gaan proberen te verkloten.

    Hopelijk blijven deze klote streken van diegenen die dat deden nu voortaan achterwege, en blijft dit topic bestaan.

    Want dat werk wat jij doet is zo top, waarvan die eikels alleen maar kunnen dromen.

    Zelfs doen ze zoiets niet.

    Afsluitende nogmaals bedankt voor je mega inzet tot nu toe, en hopelijk blijf je dit doen, met behulp van de ware filmliefhebbers hier, en laat je je levenswerk niet kapotmaken door die negatievelingen.

    Ik blijf hopen op een goede afloop hier.

  2. #2652

    Standaard

    Releases van week 35 :

    27-08-2013 Offender (DFW Blu-Ray)
    28-08-2013 Iron Man 3 (WDS Blu-Ray)
    28-08-2013 Iron Man 3 3D (WDS Blu-Ray)
    28-08-2013 Boardwalk Empire Seizoen 3 (WB Blu-Ray)
    28-08-2013 Strike Back Seizoen 2 (WB Blu-Ray)
    28-08-2013 Mama (UNI Blu-Ray)
    28-08-2013 Spartacus Vengeance Seizoen 2 (FOX Blu-Ray)
    28-08-2013 Ted En De Schat Van De Mummie (BELGA Blu-Ray)
    28-08-2013 The Secret (BELGA Blu-Ray)
    29-08-2013 Tai Chi Master (SPLENDID Blu-Ray)
    29-08-2013 Last Hero In China (SPLENDID Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #2653

    Standaard

    Wedlock, nog steeds geen nieuws over Psycho II en III? Zie dat Shout Factory ze allebei volgende maand in de US uitbrengt, de reviews zijn goed dus die wil ik zeker hebben!!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  4. #2654

    Standaard

    Heb er nog niks over gehoord DJR.....afwachten
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #2655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Heb er nog niks over gehoord DJR.....afwachten
    Okay thanks!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  6. #2656

    Standaard

    Ik zou het heel erg jammer vinden als deze topic zou verdwijnen, Wedlock ik waardeer je werk heel hard.

    Wekelijks check ik de lijst om te zien of er al dan niet dvd's/ blu ray's uitkomen om aan mijn collectie toe te voegen.
    Bedankt voor alle moeite en hopelijk zet je je werk verder!

  7. #2657
    rakker
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Wedlock, je werk wordt door de meeste mensen hier zeker gewaardeerd.
    De lijst is erg handig om rekening te houden met eventueel komende releases, zo kun je een mooie shortlist maken van de films die je eventueel zou willen hebben.

    Ik denk ook dat de meesten wel doorhebben dat alles onder voorbehoud is; distributeurs kunnen zomaar weer wat veranderen.
    Don't shoot the messenger!

    Bedankt in ieder geval voor je werk de afgelopen 5 jaar!
    +1

  8. #2658

    Standaard

    Fringe - The Complete Series - 16/10/2013

    € 186,99 op Cosmox

    http://www.cosmox.be/film/fringe-the...-5051888161531

    € 168,99 op FRS webshop

    http://www.freerecordshop.be/film/fr...-5051888161531
    Laatst aangepast door Kev : 28-08-2013 om 18:51

  9. #2659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door demjo Bekijk bericht
    Ik zou het heel erg jammer vinden als deze topic zou verdwijnen, Wedlock ik waardeer je werk heel hard.

    Wekelijks check ik de lijst om te zien of er al dan niet dvd's/ blu ray's uitkomen om aan mijn collectie toe te voegen.
    Bedankt voor alle moeite en hopelijk zet je je werk verder!
    Ja vind ik dus ook maar volgens mij lees ik nu iets wat velen eigenlijk niet willen lezen....

    Die paar die t weer moeten verzieken voor de goede, tis altijd hetzelfde liedje en dit is het zoveelste voorbeeld alweer... Waar moet ik nu mijn aankopen op baseren? Ik weet t niet meer hoor... Jammer.... echt jammer....

  10. #2660

    Standaard

    Jammer van jouw keuze, maar wel te begrijpen. Heel erg bedankt voor alles.

    PS Wellicht is er een andere manier om de releaselijst te behouden? Dat jij jouw info doorstuurt naar een vrijwilliger?
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  11. #2661

    Standaard

    Beter dat je stopt, na zoveel jaren is het wel mooi geweest. Lekker de tijd weer voor jezelf, geniet er van
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #2662

    Standaard

    erg jammer
    wel begrijpelijk...

    iemand die het over wil en kan nemen?
    anders wordt het wel een erg groot gemis van deze lijst / info....

  13. #2663

    Standaard

    Quint, jammer dat je stopt, maar ik heb respect voor je beslissing.

  14. #2664

    Standaard

    Ik vind het jammer dat je stopt maar respect voor je beslissing.
    Ook kan ik goed verstaan dat je na 5 jaar toe bent aan iets anders

    Bedankt voor alle moeite en tijd die je in deze lijst hebt gestoken en bij het beantwoorden van vragen

  15. #2665

    Standaard

    Zeer jammer dit te moeten lezen, al respecteer ik je keuze ! Bedankt voor de moeite en voor het bijhouden van de lijst.

    Ik zal nu ( denk als zovele ) een andere manier moeten vinden om zo'n lijst te zien.. ik heb echt geen idee waar ik het zoals hier zelf netjes kan gaan bij houden.
    Iemand suggesties / tips ?

  16. #2666

    Standaard

    Misschien een oplossing:
    Ik wil het werk nu geen twee keer doen, maar wij hebben ook een releaselijst op DVD Info:
    http://www.dvdinfo.be/release.php

    We plaatsen daar in principe enkel dingen in die we van de maatschappijen te weten zijn gekomen, maar Wedlock heeft kennelijk wat dat betreft betere bronnen dan wij. Als hij me die informatie kan meedelen dan wil ik die wel integreren in onze lijst. Het is wel een lijst die zowel DVD- als Blu-rayreleases bevat, maar er staan duidelijke icoontjes bij wat DVD's zijn en wat Blu-rays. Als dat voor de mensen hier een aanvaardbare oplossing is dan wil ik er me wel toe engageren, maar het lijstje domweg een tweede keer overtikken ga ik niet doen.

    Thoughts anyone?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #2667
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Allereerst aan Wedlock... Ik hoef niks te zeggen wat je al niet weet. Bij deze zeg ik het nogmaals zonder het te zeggen. Wel wil ik nog even apart benadrukken dat ik je dankbaar ben voor je jarenlange inzet. Ik baal best als ik gewoon eerlijk ben, maar sta helemaal achter je beslissing. Hoop wel dat we je nog gewoon vaak zien hier. Kortom: thanx.

    Heel mooi initiatief Werner, als ik eerlijk ben zat ik daar vandeweek al eens rond te kijken en wie weer wat er mogelijk is. Daarnaast ben ik zeker ook bereid bij te dragen aan het werk om dingen te verzamelen en bij te dragen. Zou zonde zijn als deze mooie lijst geheel zou verdwijnen.

    En wedlock, je weet me te vinden, mocht ik iets kunnen doen.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 29-08-2013 om 10:46
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #2668

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    als ik eerlijk ben zat ik daar vandeweek al eens rond te kijken en wie weer wat er mogelijk is.
    Wel de programmatuur is helemaal in orde, ik hoef alleen in de module de titels één voor één in te geven, en sorteren, de maatschappij erbij, etc., alles gaat daarin automatisch, dus het is voor mij minimaal werk. Wel moet er telkens concreet een datum bij staan, dus releases waarvan de datum nog niet vaststaat kunnen er voorlopig niet in, alhoewel ik wel een workaround ken om dat voorlopig in orde te maken.

    Het enige probleem zoals ik het zie is het aanleveren van content. Misschien kunnen we op dit forum een nieuw draadje openen waar iedereen die nog weet heeft van officiële releases die nog niet in de lijst staat, ze kan posten. Zoals de meesten weten ben ik quasi dagelijks met de pagina bezig, dus er zal wel van heel dichtbij geupdate kunnen worden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #2669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Misschien een oplossing:
    Ik wil het werk nu geen twee keer doen, maar wij hebben ook een releaselijst op DVD Info:
    http://www.dvdinfo.be/release.php

    We plaatsen daar in principe enkel dingen in die we van de maatschappijen te weten zijn gekomen, maar Wedlock heeft kennelijk wat dat betreft betere bronnen dan wij. Als hij me die informatie kan meedelen dan wil ik die wel integreren in onze lijst. Het is wel een lijst die zowel DVD- als Blu-rayreleases bevat, maar er staan duidelijke icoontjes bij wat DVD's zijn en wat Blu-rays. Als dat voor de mensen hier een aanvaardbare oplossing is dan wil ik er me wel toe engageren, maar het lijstje domweg een tweede keer overtikken ga ik niet doen.

    Thoughts anyone?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Allereerst aan Wedlock... Ik hoef niks te zeggen wat je al niet weet. Bij deze zeg ik het nogmaals zonder het te zeggen. Wel wil ik nog even apart benadrukken dat ik je dankbaar ben voor je jarenlange inzet. Ik baal best als ik gewoon eerlijk ben, maar sta helemaal achter je beslissing. Hoop wel dat we je nog gewoon vaak zien hier. Kortom: thanx.

    Heel mooi initiatief Werner, als ik eerlijk ben zat ik daar vandeweek al eens rond te kijken en wie weer wat er mogelijk is. Daarnaast ben ik zeker ook bereid bij te dragen aan het werk om dingen te verzamelen en bij te dragen. Zou zonde zijn als deze mooie lijst geheel zou verdwijnen.

    En wedlock, je weet me te vinden, mocht ik iets kunnen doen.
    Klinkt goed, zou inderdaad zonde zijn als deze lijst gaat verdwijnen. Zou het zeer waarderen zelfs !

  20. #2670

    Standaard

    Ach wat jammer! Keek dagelijks reikhalzend uit naar de nieuwtjes. Enorm bedankt voor de jaren infoplezier Quint en het ga je goed!

    Hopelijk komt er een waardige opvolging.
    Home Cinema Gear: Samsung Series 8 50" Plasma - Philips BDP7600 - Sony BDP S350 - Marantz SR5003 AV Receiver - Telenet Digicorder - Sennheiser RS 130 Wireless Headphone - Bang & Olufsen Red Line 140 Front Speakers - Focal SW700 V Subwoofer - 2x Focal 700 V Rear speakers - 1x Focal 700 V Center speaker

  21. #2671
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik zeg gewoon: linksom, rechtsom. Deze draad blijft!!!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #2672
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Sterker nog na wat ontwikkelingen ,die Wedlock wellicht liever zelf zal aangeven, kan ik aangeven dat deze lijst BLIJFT! Over het hoe en wat later meer... De reden is wederom bijzonder te noemen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #2673

    Standaard

    Als antwoord op Claudio zijn post kan ik het volgende zeggen.

    Ik was vast besloten om te stoppen met de lijst aangezien mijn partner vond dat ik teveel tijd aan onder andere deze lijst spendeerde.
    Dat ik hier moest vermelden dat ik stopte met de lijst deed mij veel verdriet, het is toch een beetje mijn kindje

    Ik heb toch besloten de lijst aan te houden maar de tijd die ik erin steek zal drastisch minder zijn.
    De lijst word vanaf nu nog maar 1 keer per week geupdate en wel op maandag avond.
    Bijzonder nieuws zal door iemand anders worden gepost om zo de werkdruk voor mij te verlichten.

    Ik weet het is een waterval van informatie die voorbij kwam de afgelopen paar weken waarvoor mijn excuses maar
    het belangrijkste is dat de lijst kan voortbestaan

    Ik wil iedereen dan ook zeggen om vooral de lijst te blijven steunen met info en jullie verzoekjes.

    Groeten,

    Quint
    aka Wedlock
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  24. #2674

    Standaard

    Super nieuws, bedankt Wedlock!

  25. #2675

    Standaard

    Bedankt, Quint, you're the best!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 107 van 330 EersteEerste ... 75797103104105106107108109110111117157207 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •