Pagina 327 van 330 EersteEerste ... 227277317323324325326327328329330 LaatsteLaatste
De resultaten 8.151 tot 8.175 van 8243 worden weergegeven.
  1. #8151

    Standaard

    Deze week geen nieuwe releases maar wel een mededeling van mijn kant :


    Sinds 2008 heb ik deze release lijst onderhouden op het forum van Alles Over Film welke ik al die jaren met veel plezier gedaan heb.
    De laatste tijd heb ik gemerkt dat het steeds lastiger werd om aan informatie te komen van de distributeurs, veel van mijn oude contacten zijn vertrokken of hun plekken werden weg bezuinigd en uitbesteed aan externe pr bureau's.
    Tevens voelde ik bij mijzelf dat de motivatie om deze lijst te blijven onderhouden steeds minder werd, het kost best wel wat tijd om alle informatie te checken en te plaatsen op de lijst maar ook jullie vragen te beantwoorden.
    Tijd en motivatie die er steeds minder is door ontwikkelingen in mijn privé leven en de laatste tijd heb ik nagedacht over hoe ik met deze lijst in de toekomst verder wil gaan.

    Recentelijk heb ik de beslissing genomen om te gaan stoppen met deze lijst.....
    Ik hoor het jullie al denken "dit heeft hij vaker gezegd" maar deze keer is het een definitief besluit, ik ga er mee stoppen na 15 jaar en nog wat maanden de Nederlandse Release Blu-Ray Lijst topic te hebben gerund.
    Per 01 September 2023 sluit ik dit hoofdstuk af en hoop ik dat jullie mijn beslissing kunnen respecteren.
    Ik houd de lijst tot die datum bij en wat er daarna gebeurt ligt bij de leiding van dit forum.
    Uiteraard zal ik op dit forum wel actief blijven maar niet meer als lijst onderhouder en vraagbaak gewoon als forumlid en liefhebber van fysieke media !

    Ik wil jullie allemaal bedanken voor de steun die ik heb mogen ontvangen gedurende de afgelopen 15 jaar en voor de persoonlijke bedankjes, het werd altijd gewaardeerd

    Groeten

    Quint
    aka Wedlock
    Laatst aangepast door Wedlock : 03-07-2023 om 11:26
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #8152

    Standaard

    Dag Quint, je had me er al over bericht, dus ik was al van je beslissing op de hoogte. Ik ga je ook niet overhalen om te blijven, want ik begrijp je beslissing volledig. Ik wil je alleen maar bedanken voor je inzet al die jaren, en ik hoop je nog te spreken via dit forum. Nogmaals heel erg bedankt!

  3. #8153

    Standaard

    Merci Quint voor de afgelopen jaren om dit bij te houden

  4. #8154

    Standaard

    Zonde, je werk werd zeer geapprecieerd, maar desalniettemin dank voor al die jaren inspanning van jouw kant.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #8155
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoi Quint,

    Al vanaf dag 1 volg en ondersteun ik je lijst. Veelal na zo'n bericht, denk je inderdaad snel, dat heb ik eerder gehoord, maar als het tijd is het tijd. Tegenwoordig is het ook een andere tijd waardoor je lezers steeds minder worden. Films kopen is echt nog maar voor the happy few weggelegd en zoveel is er ook niet meer te melden; er komt gewoon steeds minder uit. Kan me voorstellen dat die combi je motivatie ook niet helpt, naast wat je zelf al aangeeft.

    Met grote bewondering heb ik altijd genoten van je tomeloze inzet, waarvoor dank. Ook ik heb een tijd terug een stap terug gedaan wegens tijdsgebrek. Het is fijn als je iets mag in plaats van iets moet. Dus, geniet daarvan.

    Claudio
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #8156

    Standaard

    Bedankt voor al je inzet!
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  7. #8157

    Standaard

    Hoi Quint,

    Tot mijn verbazing is het al 15 jaar geleden dat ik hier vroeg om het bijhouden een dergelijke releaselijst. Ik ben het net even gaan teruglezen en jij kwam direct met een lijst, waarna heel lief eerst aan mij was gevraagd of ik het idee uit handen wilde geven. Gelukkig heb ik dat gedaan en het aan jou overgelaten. Zelf zou ik nooit de middelen en het doorzettingsvermogen hebben gehad wat jij al 15 jaar wel hebt. Je toewijding en de mooie lijst die daar altijd uit voortkwam zorgden er mede voor dat ik dagelijks dit forum check.

    Natuurlijk vind ik het jammer dat de lijst stopt, maar ik begrijp je motivatie hiervoor en ben je vooral dankbaar voor wat je de afgelopen 15 jaar allemaal voor ons hebt gedaan!

    Groet, Rob
    The future is Blu

  8. #8158

    Standaard

    En nu idd niet meer over laten halen
    Bedankt voor je inzet
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #8159

    Standaard

    Oh jee, daar gaat mijn enige bron voor aanvulling van data voor dvdprofiler. Jammer dat je stopt, maar begrijp het en toch hartelijk dank voor al de jaren inzet die je geleverd hebt.

  10. #8160

    Standaard

    Beste Quint,

    Hartelijk dank voor je geweldige tomeloze inzet in de afgelopen jaren. Het werk wat je hebt verricht, is met geen pen te beschrijven. Ik wens je voor de toekomst het allerbeste toe, zowel in je prive-leven & als wel voor de gezondheid voor jou en je dierbaren.

    Ga maar goed genieten topper!!!

    Vriendelijke Groeten,

    Raymond

  11. #8161

    Standaard

    Al tijden niet echt meer een poster op dit forum, maar toch even inloggen om je te bedanken voor alles. Ook in de beginjaren toen ik deze lijst - met medeweten - postte op Blu-Ray.com. Mooie tijden. Thanks!
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  12. #8162

    Standaard

    Bedankt voor al die jaren inzet Quint!

    Knap dat je het zolang volgehouden hebt, ikzelf had bijvoorbeeld al een aantal jaren niet meer de motivatie/reden om de 'Lijst van buitenlandse UHD met NL subs' bij te houden, dus 15 jaar is wel knap hoor!

  13. #8163

    Standaard

    Bedankt en veel plezier met alle (buitenlandse) releases die er nog wel zijn!

  14. #8164

    Standaard

    Iedereen bedankt voor alle berichtjes, voelt goed om te weten dat het gewaardeerd werd al die jaren
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  15. #8165

    Standaard

    Eindelijk een review van de Bluray van Devotion http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=10194

    Spreekt (de al door mij zelf eerdere vermelding) dat 2 reactie's op bol.com https://www.bol.com/nl/nl/p/devotion...7.ProductImage de audio kwaliteit zeer slecht zou zijn tegen. (Je kan alleen een review plaatsen als je titel daar hebt gekocht. Zou dus kunnen dat alleen bol slechte exemplaren heeft ontvangen.) Of zou het hier nu om nieuw geperste dic gaan, de Bluray (die minstens ook iemand anders dan ik zelf al in de winkel hebben gezien) werd na het officeel verschijnen vrij snel weer met nieuwe release datum op bol.com gezet (omdat hun of The Searchers er zelf achter kwamen dat het geluid niet goed was ?) En 4K release is zelfs meerdere malen uitgesteld/nog niet verschenen volgens bol.com / zie discussie over 4K van Operation Fortune.

    Hoe resent is het exemplaat dat je collega heeft ontvangen (of zelf gekocht) Werner.
    Laatst aangepast door pietdvd : 05-07-2023 om 12:49

  16. #8166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Eindelijk een review van de Bluray van Devotion http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=10194

    Spreekt (de al door mij zelf eerdere vermelding) dat 2 reactie's op bol.com https://www.bol.com/nl/nl/p/devotion...7.ProductImage de audio kwaliteit zeer slecht zou zijn tegen. (Je kan alleen een review plaatsen als je titel daar hebt gekocht. Zou dus kunnen dat alleen bol slechte exemplaren heeft ontvangen.) Of zou het hier nu om nieuw geperste dic gaan, de Bluray (die minstens ook iemand anders dan ik zelf al in de winkel hebben gezien) werd na het officeel verschijnen vrij snel weer met nieuwe release datum op bol.com gezet (omdat hun of The Searchers er zelf achter kwamen dat het geluid niet goed was ?) En 4K release is zelfs meerdere malen uitgesteld/nog niet verschenen volgens bol.com / zie discussie over 4K van Operation Fortune.

    Hoe resent is het exemplaat dat je collega heeft ontvangen (of zelf gekocht) Werner.
    De recensies zijn geplaatst in mei en staan bij alle drie de versies, dus DVD, Blu-ray en 4K, dus het lijkt me heel sterk dat deze bevindingen voor de 4K gelden.
    Daarnaast vind ik de opbouw van je reactie tekstueel heel ingewikkeld en moeilijk leesbaar.

    Dus ik denk dat deze recensies niet slaan op de 4K en er dus geen reden is om vooralsnog te denken dat de 4K slecht van kwaliteit is.

  17. #8167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Hoe resent is het exemplaat dat je collega heeft ontvangen (of zelf gekocht) Werner.
    We hebben dat vorige week binnengekregen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #8168

    Standaard

    Ik rijg net een nieuwsbrief binnen van Remain in Light over de komende UHD reelases:

    De UHD releases van
    Devotion
    en
    Everything Everywhere All At Once
    zullen verschuiven naar 5 augustus.

    Dit zal rogue/JP niet gelukkig maken denk ik...

  19. #8169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Iedereen bedankt voor alle berichtjes, voelt goed om te weten dat het gewaardeerd werd al die jaren
    Heb je daaraan getwijfeld dan ?

    Ik weet dat er ergere dingen zijn, maar ik zal het zonder twijfel gaan missen.
    Ik wens je dan ook meer rust toe, en bedankt voor al die jaren

  20. #8170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik rijg net een nieuwsbrief binnen van Remain in Light over de komende UHD reelases:


    [/FONT][/COLOR][/CENTER]
    Dit zal rogue/JP niet gelukkig maken denk ik...
    Maar dit is toch ook bizar? Het kan een keer voorkomen, dat begrijp ik. Maar plan dan een volgende datum zo in dat je het zeker haalt...

  21. #8171

    Standaard

    Als Remain in Light de UHD-release van "Everything Everywhere All at Once" net zo verknalt als Leonine in Duitsland gedaan heeft met hun 4K-versie (nl. veel te donker gemastered), dan belooft dat weinig goeds. Je kunt dan beter voor de Amerikaanse uitgave van Lionsgate gaan. Die schijnt namelijk wel goed te zijn.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #8172

    Standaard

    voor nu heb ik van hen Plane UHD en Operation fortune UHD liggen en bij beide zijn de films van goede kwaliteit

    op de achterkant staat dat de films Dolby Atmos bevatten, maar als je het geluid screent dan zie je dat niet terug
    wel zit er Auro 3D 13.1 op en dat bevat dus wel Atmos, alleen zijn er op dit moment nog niet veel mensen die ook daadwerkelijk 13.1 kunnen beluisteren

    wat me verder ook opvalt bij hun releases is dat ze steeds vaker met Franse audio en ondertiteling zijn, dus daarmee niet alleen de Belgisch-Nederlandse markt aanboren, maar nu ook de Franse markt, wellicht is dit mede het probleem dat de uhd-discs telkens uitgesteld zijn

    OF kwam dan nog wel met vertraging uit op UHD, Plane UHD was wel tegelijk verkrijgbaar met de dvd en bluray
    dus wellicht is er ook een productieprobleem ontstaan bij de UHD van Devotion en Everything everywhere all at once

    erg jammer dat ze daar via allerlei kanalen niets over kwijt willen, maar liever uitgesteld dan dat deze helemaal niet meer gaan komen

  23. #8173

    Standaard

    De 4K UHD Steelbook van John Wick 4 is ineens ook niet leverbaar. Ik heb deze gepre-ordered, dus ben benieuwd of deze geleverd gaat worden.

  24. #8174

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 28 :


    12-07-2023 Avatar UHD (WDS Blu-Ray)
    13-07-2023 Creed 3 (WB Blu-Ray)
    13-07-2023 Creed 3 UHD (WB Blu-Ray)
    13-07-2023 Creed 3 UHD Steelbook (WB Blu-Ray)
    13-07-2023 Creed 1 t/m 3 Box Set (WB Blu-Ray)
    13-07-2023 Creed 1 t/m 3 Box Set UHD (WB Blu-Ray)
    13-07-2023 Evil Dead Rise (WB Blu-Ray)
    13-07-2023 The Peacemaker : Seizoen 1 (WB Blu-Ray)
    13-07-2023 Nummer Achttien (GUSTO Blu-Ray)
    14-07-2023 Scream VI (PAR Blu-Ray)
    14-07-2023 Scream VI UHD (PAR Blu-Ray)
    14-07-2023 Scream VI Steelbook UHD (PAR Blu-Ray)
    14-07-2023 Maybe I Do (DFW Blu-Ray)
    14-07-2023 Grenzeloos Verraad (DFW Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #8175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    De 4K UHD Steelbook van John Wick 4 is ineens ook niet leverbaar. Ik heb deze gepre-ordered, dus ben benieuwd of deze geleverd gaat worden.
    ik vrees dat je die kunt vergeten, zowel bij Bol als VSN weggehaald en ook mijn connectie waar ik films en series koop gaat alleen de bluray en dvd krijgen
    jammer dat een maatschappij als Belga Film wel eerst deel 3 op UHD uitbrengt om er daarna weer mee te stoppen

Pagina 327 van 330 EersteEerste ... 227277317323324325326327328329330 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •