Pagina 92 van 330 EersteEerste ... 4282888990919293949596102142192 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.276 tot 2.300 van 8243 worden weergegeven.
  1. #2276

    Standaard

    @Wedlock: wanneer worden eigenlijk de releasedata voor backcatalogue titels bekend gemaakt van FOX & SPHE voor april, mei, juni? Is dit meestal maar een maand op voorhand? Zit vol ongeduld te wachten op aankondigingen (als ze er al komen) van de Hot Shots films (FOX), As Good As It Gets (SPHE), ... voor ik ze ga importeren uit het buitenland.

  2. #2277

    Standaard

    Ik zou er niet te hard op rekenen dat Fox veel catalogus titels in Nederland zal uitbrengen.
    April is alleen Life Of Pi en Mei, Juni weet ik nog niet....misschien eind maart dat ik er meer over hoor.

    As Good As It Gets ook geen plannen voor op korte termijn.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #2278

    Standaard

    Hi,
    vraagje: Enige kans dat The Three Musketeers (1993) op Blu-ray gaat komen,NL versie?

  4. #2279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van 't Wout Bekijk bericht
    Hi,
    vraagje: Enige kans dat The Three Musketeers (1993) op Blu-ray gaat komen,NL versie?
    Die kans acht ik vrijwel uitgesloten. Disney brengt zo goed als geen catalogustitels uit in Nederland.

  5. #2280

  6. #2281

    Standaard

    Enige kans dat Junior (Arnold Schwarzenegger, 1994) hier ook uitgebracht gaat worden op Blu ray?.

    Binnenkort komt ie wel uit in Duitsland, maar er is niks bekend of er ook NL subs of engelse opstaan.

    Dus vandaar de vraag.

  7. #2282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Enige kans dat Junior (Arnold Schwarzenegger, 1994) hier ook uitgebracht gaat worden op Blu ray?.

    Binnenkort komt ie wel uit in Duitsland, maar er is niks bekend of er ook NL subs of engelse opstaan.

    Dus vandaar de vraag.
    Volgens mij is er nog niets bekend over een eventuele Nederlandse uitgave. De uitgave die in Duitsland verschijnt is van Koch Media. Nederlandse ondertitels zijn daardoor uitgesloten. Koch Media is weliswaar ook in Nederland actief, maar voor zover ik weet maken ze geen uitgaves die voor meerdere landen geschikt zijn.

  8. #2283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Volgens mij is er nog niets bekend over een eventuele Nederlandse uitgave. De uitgave die in Duitsland verschijnt is van Koch Media. Nederlandse ondertitels zijn daardoor uitgesloten. Koch Media is weliswaar ook in Nederland actief, maar voor zover ik weet maken ze geen uitgaves die voor meerdere landen geschikt zijn.
    Hopelijk staan er dan minimaal wel engelse op, want dan kan ik het ook nog wel volgen.

    Raar dat de film niet in Amerika op BD is trouwens en wel in het buitenland straks.

  9. #2284

    Standaard

    Van Schwarzenegger staat blijkbaar wel Kindergarten Cop in de planning
    http://www.bol.com/nl/p/kindergarten...2004012410163/
    Beschikbaar op 11.09.2013

  10. #2285

    Standaard

    Junior is van Universal en zij leveren de master aan Koch voor zover ik gehoord heb dus waarschijnlijk komt deze ooit wel nog...

  11. #2286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Van Schwarzenegger staat blijkbaar wel Kindergarten Cop in de planning
    http://www.bol.com/nl/p/kindergarten...2004012410163/
    Beschikbaar op 11.09.2013
    Dat wist ik, die staat al enige tijd ge-preorderd

  12. #2287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Hopelijk staan er dan minimaal wel engelse op, want dan kan ik het ook nog wel volgen.
    De Blu-ray's van Koch Media hebben tot op heden alleen Duitse ondertitels.

  13. #2288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De Blu-ray's van Koch Media hebben tot op heden alleen Duitse ondertitels.
    Jammer, dan hou ik het wel bij de DVD.

    Onbegrijpelijk dat ze hem wel uitbrengen in het buitenland, en niet in het land van herkomst.

    Maar dat is weer een discussie die hier offtopic is.

  14. #2289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroentjuh1980 Bekijk bericht
    Weet iemand wanneer en of "The perks of being a wallflower" op blu-ray verschijnt???
    Paradiso brengt spijtig genoeg geen blu-ray uit voor zover ik weet... Enorm spijtig! Heb nu de HD versie van de film aangeschaft via de amerikaanse Itunes Store maar die kwaliteit kan nog steeds niet tippen aan een blu-ray.

    De dvd verschijnt op 18 mei 2013... enige troost is dat Paradiso wel altijd deftige dvd's aflevert. Wie weet volgt er misschien nog een blu-ray.

  15. #2290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Paradiso brengt spijtig genoeg geen blu-ray uit voor zover ik weet... Enorm spijtig!
    Wel, maar op kleine schaal. Zo heb ik van hen Amelie, City of God, The Butterfly Effect en Midnight In Paris.
    The future is Blu

  16. #2291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Wel, maar op kleine schaal. Zo heb ik van hen Amelie, City of God, The Butterfly Effect en Midnight In Paris.
    Ja ik weet dat paradiso blu-ray uitbrengt. Heb er zelf een paar. Ik bedoelde gewoon dat ze voor zover ik nu weet geen blu-ray van "the perks of being...." Uitbrengen. Enkel een dvd.

  17. #2292

    Standaard

    Chimpanzee en African Cats komen 19 juni uit op blu-ray

  18. #2293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BorisL Bekijk bericht
    Chimpanzee en African Cats komen 19 juni uit op blu-ray
    Goede ontwikkeling! Vroeg me al een tijd af waarom we niets van DisneyNature kregen op blu, en dat terwijl natuurdocu's hier zeker wel goed verkocht worden.

  19. #2294

    Standaard

    De Duitse BD van African Cats had Nederlandse subtitles dus werd eens tijd voor een release hier.

  20. #2295

    Standaard

    Volgens mij is Anna Karenina 20 maart, That's my Boy & To Rome With Love allebei 13 maart...

  21. #2296

    Standaard

    That's My Boy staat voor 20 Maart gepland en niet de 13e.

    Die andere titels heb ik aangepast.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  22. #2297

  23. #2298

    Standaard

    Klopt het dat Les Misérables (2012) voorlopig enkel op 1 mei in Nederland wordt uitgebracht op dvd en blu-ray. ?

  24. #2299

    Standaard

    Word de documentaire 'West of Memphis' hier ook nog uitgebracht dit jaar ? Wil ik erg graag op bluray hebben.

    http://www.imdb.com/title/tt2130321/

  25. #2300

    Standaard

    Ik weet alleen maar dat Les Miserables op 24 April verschijnt op blu-ray in Nederland , dat staat ook in het persbericht van Universal.

    Niks gehoord over een mogelijke blu-ray release voor West Of Memphis.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 92 van 330 EersteEerste ... 4282888990919293949596102142192 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •