Pagina 329 van 330 EersteEerste ... 229279319325326327328329330 LaatsteLaatste
De resultaten 8.201 tot 8.225 van 8243 worden weergegeven.
  1. #8201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    De nieuwe Blu-Ray releases van week 31 :


    05-08-2023 Devotion UHD (TS Blu-Ray)
    05-08-2023 Everything Everywhere All At Once UHD (TS Blu-Ray)


    geen idee of ze nu ook echt gaan komen maar bol.com blijft die datum aanhouden dus we gaan het zien.
    https://allesoverfilm.nl/forum/showt...ustus-releases

  2. #8202

    Standaard

    The little mermaid uhd en bd zijn aangekondigd voor 6 oktober
    de uhd zal zover ik begrepen heb geen NL ondertiteling bevatten, de bluray wel

    jammer, had gehoopt dat met het uitbrengen van Avatar er een kentering zou komen in de releases van Disney, maar blijkbaar bepaalt iedere maatschappij als onderdeel van Disney wat ze wel of niet uitbrengen, dus 20th Century en Marvel wel, maar Disney en Pixar films en animaties niet

  3. #8203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeffrey Bekijk bericht
    jammer, had gehoopt dat met het uitbrengen van Avatar er een kentering zou komen in de releases van Disney, maar blijkbaar bepaalt iedere maatschappij als onderdeel van Disney wat ze wel of niet uitbrengen, dus 20th Century en Marvel wel, maar Disney en Pixar films en animaties niet
    Ik denk dat James Cameron bij Avatar een grote vinger in de pap had vwb de 3D BD-release, dus niet zozeer dat het vanuit het oude Fox kwam.

  4. #8204

    Standaard

    Ik denk niet dat we bij Disney een positieve kentering kunnen verwachten. Eerder negatief. We hebben nog geluk dat The Little Mermaid hier wordt uitgebracht. In Australië doen ze dat niet. Daar zal Guardians of the Galaxy Volume 3 de allerlaatste film zijn die Disney op fysieke media uit zal brengen!

  5. #8205

  6. #8206

    Standaard

    Ik ben in US. Even bij walmart geweest. 1 4k disc gevonden, de rest alleen dvd....
    Bij target, helemaal niks.
    Bij best buy, een paar films.
    In NY, bik book store een redelijke selectie, maar erg duur.
    Uiteindelijk 3 discs opgepikt.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  7. #8207

    Standaard

    Tja, ik denk dat we er maar mee moeten leven. Het gros van de mensen dat films kijkt geeft niets om kwaliteit, maar alleen om kwantiteit. Kijk maar naar het succes van sommige streamingkanalen. Voor deze mensen is de kwaliteit van een DVD meer dan genoeg en meestal kijken ze een film maar één keer. Waarom zou je dan een film op Blu-ray, 4K etc. kopen? Menigeen is verbaasd over mijn grote collectie fysieke media (zowel CD's, Blu-rays, 4K UHD enz.). Ja, ik ben kennelijk nog van de 'oude stempel', die kwaliteit boven kwantiteit stelt. Als ik op mijn iPhone een zelf geïmporteerde CD beluister en die vervolgens vergelijk met dezelfde CD in Apple Music, dan klinkt mijn eigen import toch echt beter. Maar negen van de tien horen dat verschil niet eens.
    Het gaat tegenwoordig in de filmindustrie alleen nog maar om geld verdienen. En niet alleen daar. Ook het (mannen)voetbal bijvoorbeeld gaat kapot aan de geld- en hebzucht van middelmatige voetballers. Ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst een kwalitatief goede voetbalwedstrijd gezien heb met al die miljonairs op het veld.
    Jammer, wij gaan tot een minderheid behoren (of zijn dat al). Ik koester dat wat ik nog bezit en probeer daar maar van te genieten. Er zijn in het verleden talrijke goede films gemaakt en die nog een keer kijken kan ook geen kwaad.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #8208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Tja, ik denk dat we er maar mee moeten leven. Het gros van de mensen dat films kijkt geeft niets om kwaliteit, maar alleen om kwantiteit. Kijk maar naar het succes van sommige streamingkanalen. Voor deze mensen is de kwaliteit van een DVD meer dan genoeg en meestal kijken ze een film maar één keer. Waarom zou je dan een film op Blu-ray, 4K etc. kopen? Menigeen is verbaasd over mijn grote collectie fysieke media (zowel CD's, Blu-rays, 4K UHD enz.). Ja, ik ben kennelijk nog van de 'oude stempel', die kwaliteit boven kwantiteit stelt. Als ik op mijn iPhone een zelf geïmporteerde CD beluister en die vervolgens vergelijk met dezelfde CD in Apple Music, dan klinkt mijn eigen import toch echt beter. Maar negen van de tien horen dat verschil niet eens.
    Het gaat tegenwoordig in de filmindustrie alleen nog maar om geld verdienen. En niet alleen daar. Ook het (mannen)voetbal bijvoorbeeld gaat kapot aan de geld- en hebzucht van middelmatige voetballers. Ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst een kwalitatief goede voetbalwedstrijd gezien heb met al die miljonairs op het veld.
    Jammer, wij gaan tot een minderheid behoren (of zijn dat al). Ik koester dat wat ik nog bezit en probeer daar maar van te genieten. Er zijn in het verleden talrijke goede films gemaakt en die nog een keer kijken kan ook geen kwaad.
    Je bent inderdaad van de oude stempel als je denkt dat de kwaliteit van streamingkanalen slecht is Marcel. Je hebt het nooit geprobeerd (en ja, dat zal je ook nooit doen), maar anders zou je nog verbaasd zijn hoe schitterend bijvoorbeeld Disney+ of Apple eruit zien. Roepen zonder enige ervaring ermee te hebben is zinloos en totaal niet van waarde.

    Daarbij doe je net alsof je moet kiezen tussen kwaliteit of kwantiteit, maar beide gaan heel goed samen hoor. Net als fysiek disc kopen en streamen ook heel goed samen gaan. Het is niet allemaal zwart/wit, leer dat nou eens.

  9. #8209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je bent inderdaad van de oude stempel als je denkt dat de kwaliteit van streamingkanalen slecht is Marcel. Je hebt het nooit geprobeerd (en ja, dat zal je ook nooit doen), maar anders zou je nog verbaasd zijn hoe schitterend bijvoorbeeld Disney+ of Apple eruit zien. Roepen zonder enige ervaring ermee te hebben is zinloos en totaal niet van waarde.

    Daarbij doe je net alsof je moet kiezen tussen kwaliteit of kwantiteit, maar beide gaan heel goed samen hoor. Net als fysiek disc kopen en streamen ook heel goed samen gaan. Het is niet allemaal zwart/wit, leer dat nou eens.
    Hij heeft alleen wel gelijk. Streaming kan bovendien niet tippen aan de kwalitteit van de fysieke media en dat gaat ook nooit gebeuren. En ik ga nog een stap verder. Alles maar dan ook alles is gebaseerd op geld, macht en controle. Dus ga vooral door met streamingdiensten bekijken. Geld wordt namelijk nog harder uit je zakken geklopt in de toekomst,

    Wanneer gaan mensen dat nu eens zien?

  10. #8210

    Standaard

    Disney+: Ik ben geen fan meer van hun aanbod maar ik zou hier liegen als ik zeg dat hun kwaliteit niet goed is.

  11. #8211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tranceguy Bekijk bericht
    Hij heeft alleen wel gelijk. Streaming kan bovendien niet tippen aan de kwalitteit van de fysieke media en dat gaat ook nooit gebeuren. En ik ga nog een stap verder. Alles maar dan ook alles is gebaseerd op geld, macht en controle. Dus ga vooral door met streamingdiensten bekijken. Geld wordt namelijk nog harder uit je zakken geklopt in de toekomst,

    Wanneer gaan mensen dat nu eens zien?
    Weer zo overdreven: "kan niet tippen", alsof het enorme verschillen zijn. Bij een 1-op-1 vergelijking tussen hetzelfde formaat (4K vs UHD, blu-ray vs HD en DVD vs SD) zal fysiek winnen, dat ben ik met je eens. Al komt zo'n Disney+ qua beeld voor bijvoorbeeld de MCU films echt wel dichtbij.

    Maar vergeet niet dat er relatief maar een klein aanbod UHD's is, terwijl er veel meer 4K titels zijn op de streamingdiensten. En dan moet fysiek het heel vaak wel afleggen tegen streamen, want dan kom je in vergelijkingen van blu-ray vs 4K of nog erger DVD vs 4K of HD.

    Je tweede punt gaat een beetje de wappie kant op eerlijk gezegd. Alles gebaseerd op geld, macht en controle? Euh, we hebben het over fysiek vs streamen. Natuurlijk willen ze geld verdienen, maar denk je dat ze niets aan fysiek verdienen? Daar zal het winstpercentage t.o.v. de kosten van het product nog veel hoger liggen. En dat geld uit je zak kloppen valt erg mee; wat ik maandelijks betaal aan streamen (zo'n 35 - 40, en dan zit ik nog hoog vanwege de kinderen die verschillende diensten leuk vinden) kan ik tegenwoordig 1 nieuwe UHD van kopen. Ik geef dan ook een veelvoud uit aan fysiek t.o.v. streamen.

    Wat ik mij maar blijf afvragen (ik heb het al zo vaak gezegd): wanneer gaan mensen zoals jij en Marcel nou eens inzien dat het heel goed te combineren is; fysiek en streamen? Het kan makkelijk beide. Stop nou eens met het opmerken dat je moet kiezen; dat hoeft helemaal niet. Streamen is niet de duivel maar kan echt iets toevoegen voor (fanatieke) filmkijkers.

    Mocht er nog een verdere discussie zijn, dan zal ik niet meer reageren; ik denk dat het duidelijk is wat ik ervan vind.

  12. #8212

    Standaard

    Jammer genoeg zijn er ook films die helemaal niet fysiek in 4k HDR te koop zijn (nergens), maar wel via itunes. Bijv. Renfield en The pope's exorcist.
    Maar ik heb 4k titels voor 3.99 op itunes gekocht, jaren geleden, die nog steeds niet uit zijn.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  13. #8213

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 32 :


    09-08-2023 Renfield (UNI Blu-Ray)
    11-08-2023 Spinning Gold (DFW Blu-Ray)
    11-08-2023 Aller/Retour (DFW Blu-Ray)
    11-08-2023 Zomer In Frankrijk (DFW Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  14. #8214
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Staat The Exorcist (1973) al op de Nederlandse Warner Bros press website? BD-66 of BD-100 al bekend daar?

  15. #8215

    Standaard

    Nog geen releases voor September/Oktober op de site.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  16. #8216

    Standaard

    ik ben The Exorcist nu wel tegengekomen op de releaselijst van VSN, een amaray en een steelbook

    beide staan voor 11 oktober

    Enter the dragon uhd gezien om op 20 sep uitgebracht te worden
    Laatst aangepast door Jeffrey : 09-08-2023 om 19:44

  17. #8217

    Standaard

    The son van The Searchers is al weer uitgesteld en komt ipv 22 aug nu op 29 aug uit

  18. #8218

    Standaard

    Nieuwe Blu-Ray releases van week 34 :


    22-08-2023 Beautiful Disaster (TS Blu-Ray)
    23-08-2023 Fast X (UNI Blu-Ray)
    23-08-2023 Fast X UHD (UNI Blu-Ray)
    23-08-2023 Fast X UHD Steelbook (UNI Blu-Ray)
    23-08-2023 Fast 1-10 Box Set (UNI Blu-Ray)
    23-08-2023 Fast 1-10 Box Set UHD (UNI Blu-Ray)
    23-08-2023 Justice League : War World Steelbook (WB Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  19. #8219

    Standaard

    als het goed is krijg ik morgen Faxt X uhd binnen als amaray-verpakking ipv steelbook

    wel weer raar dat bol, VSN en anderen alleen de steelbook aanbieden terwijl er dus ook een amaray is

  20. #8220

    Standaard

    De perssite laat gewoon Steelbook en Amaray versies zien om te bestellen dus ik denk dat het meer een verhaal is van wij willen alleen de Steelbook verkopen :

    5053083258252+Fast+X+UHD+3D.jpg
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  21. #8221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeffrey Bekijk bericht
    The son van The Searchers is al weer uitgesteld en komt ipv 22 aug nu op 29 aug uit
    Goh, The Searchers & uitstellen: Een welbekende combo . Wat een maatschappij zeg.

  22. #8222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    De perssite laat gewoon Steelbook en Amaray versies zien om te bestellen dus ik denk dat het meer een verhaal is van wij willen alleen de Steelbook verkopen :
    Bij films van warner bros zoals black adam en shazam: fury of the gods zie ik dat ook, dat eerst alleen de steelbook te koop is en als die op is, dan gaan ze de amaray verkopen. Vervelend voor mij, want ik heb liever amaray...

  23. #8223

    Standaard

    Ik acht de kans klein, maar ik denk ik vraag het toch even: Disney lijkt in de VS toch weer wat moeite te steken in fysieke media. Prey, WandaVision, Loki - Seizoen 1 én The Mandalorian seizoen 1 & 2 krijgen allemaal mooie 4K Blu-ray releases daar (steelbooks). Is het mogelijk dat deze releases ook in NL of in de Uk verschijnen misschien? Het nieuws is nog pril, dus waarschijnlijk is hier momenteel nog geen info over bekend, maar wie weet in de toekomst wordt dit nog bekendgemaakt. Mocht iemand meer weten, let me know!

  24. #8224

    Standaard

    Disney zal deze titels in de UK eerder uitbrengen dan in Nederland dus ik zou niet teveel hopen op een locale release.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #8225

    Standaard

    Blue Beetle tegengekomen om op 20 dec uitgebracht te worden op uhd en bd

Pagina 329 van 330 EersteEerste ... 229279319325326327328329330 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •