Pagina 72 van 330 EersteEerste ... 226268697071727374757682122172 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.776 tot 1.800 van 8243 worden weergegeven.
  1. #1776

    Standaard

    Het valt me op dat het komende half jaar ongelofelijk veel heel grote releases uitkomen! Ik noem:
    - The Avengers
    - Jaws
    - Alle Indiana Jones Films
    - Titanic
    - Alle James Bond films
    - 15 Hitchcock films
    - Lawrence Of Arabia
    - E.T.
    - Friends in zijn geheel
    - Schindler's List
    - Avatar 3D (voor de 3D markt DE film)
    - Finding Nemo
    - The Dark Knight Rises

    Daarnaast valt mij heel erg op dat, met Catch Me If You Can erbij gerekend, in dit halve jaar alle grote Spielberg films uitkomen die nog (steeds) niet uit zijn.

    Wat wordt dit een geweldig half jaar zeg!!!

    En het is weer even tijd om Wedlock te bedankten voor zijn inspanning! Nog steeds topwerk Wedlock!
    The future is Blu

  2. #1777

    Standaard

    ''The Terminal'' van Steven Spielberg mag ook wel uitkomen

  3. #1778

    Standaard

    Owja, die is er ook nog. Ik zit van die lijst het meest te wachten op een bevestiging van Schindler's List. Ze hebben hem gepland voor dit jaar, maar iets in mij is bang dat hij volgend jaar pas uitkomt omdat het dan 20 jaar na de release is.
    The future is Blu

  4. #1779

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Owja, die is er ook nog. Ik zit van die lijst het meest te wachten op een bevestiging van Schindler's List. Ze hebben hem gepland voor dit jaar, maar iets in mij is bang dat hij volgend jaar pas uitkomt omdat het dan 20 jaar na de release is.
    Dat zal dan misschien wel hoogstwaarschijnlijk zijn : ''The 20th Anniversary Edition'' of zoiets.

    Dus die verwacht ik in 2013.

    The Terminal is een topfilm vind ik.

  5. #1780

    Standaard

    Misschien wel hoogstwaarschijnlijk lijkt bijna tegenstrijdig. Maar dat is inderdaad wat ik er ook mee bedoel. Terwijl dat 20 of 19 jaar na de release mij geen hol uitmaakt!

    Ik heb The Terminal rond de release alleen gezien en ik vond het toen niet heel Bijzonder. Ik weet nog dat ik toen vond dat er weinig in gebeurde. Kanttekening daarbij is dat ik toen veel minder echt met films bezig was en een beetje simpel mainstream publiek was. Ik wil hem ook wel een herziening gunnen.
    The future is Blu

  6. #1781

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    ''The Terminal'' van Steven Spielberg mag ook wel uitkomen
    Munich ook. En Empire Of The Sun is uitgesteld maar mag ook komen.

    Ennuh Wedlock.....bedankt.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  7. #1782

    Standaard

    Er zit zeker veel aan te komen, er staat al veel in de lijst maar nog lang niet alles dus dat belooft veel leuks voor de blu-ray liefhebbers

    Wat betreft die Spielberg titels is het allemaal een beetje raar aan het lopen.
    Schindler's List is duidelijk een titel die eigenlijk onder de 100th Anniversary banner valt maar in Amerika zijn die releases al t/m September 2012 bekend.
    Nu maar hopen dat deze titel nog in een van de laatste 3 maanden uitkomt

    Zoals altijd houd ik jullie op de hoogte !!
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #1783

    Standaard

    Volgens bluray-disc.de komt hij in de laatste golf of iets dergelijks. Dat is 15 november volgens die website.

    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-ne...iversary-welle

    Het lijkt mij dat hij dan binnen enkele maanden aangekondigd moet worden.
    The future is Blu

  9. #1784

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Er zit zeker veel aan te komen, er staat al veel in de lijst maar nog lang niet alles dus dat belooft veel leuks voor de blu-ray liefhebbers

    Wat betreft die Spielberg titels is het allemaal een beetje raar aan het lopen.
    Schindler's List is duidelijk een titel die eigenlijk onder de 100th Anniversary banner valt maar in Amerika zijn die releases al t/m September 2012 bekend.
    Nu maar hopen dat deze titel nog in een van de laatste 3 maanden uitkomt

    Zoals altijd houd ik jullie op de hoogte !!
    Heb je ook info over Chuck seizoen 4. Heb het idee dat deze hier niet gaat komen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #1785

    Standaard

    Sorry Pieter zag je berichtje niet

    Warner heeft geen enkele plannen om Chuck nog verder op blu-ray uit te brengen in Nederland.
    Ook seizoen 3 is niet op blu-ray verschenen hier dus ik zou er voorlopig niet op rekenen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  11. #1786

    Standaard

    Ik denk dat ze Schindler's List inderdaad tot November zullen bewaren , mooi cadeau voor de feestdagen
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  12. #1787

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Sorry Pieter zag je berichtje niet

    Warner heeft geen enkele plannen om Chuck nog verder op blu-ray uit te brengen in Nederland.
    Ook seizoen 3 is niet op blu-ray verschenen hier dus ik zou er voorlopig niet op rekenen.
    Vermoedde dit al. Seizoen 3 is overigens wel in het buitenland met nl-ot te verkrijgen, maar seizoen 4 helaas niet.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #1788

    Standaard

    @ Wedlock: Ben je niet vergeten Young Adult toe te voegen ? 1 augustus ?

  14. #1789

    Standaard

    Is er al iets bekend over fringe seizoen 4 ?

  15. #1790

    Standaard

    @Waymanndirector Je hebt gelijk, zal de titel toevoegen aan de lijst

    @Timo Ik durf niet te zeggen wanneer Fringe S4 uitkomt....maar ik denk als hij komt in Nederland dat het pas in November is en daar weet ik pas in September meer over te vertellen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  16. #1791

    Standaard

    Vanaf heden ga ik een extra feature toepassen op de lijst.

    Zoals iedereen wel weet gebruik ik dik gedrukte tekst voor nieuwe titels die toegevoegd zijn aan de lijst.
    Vanaf nu ga ik datum wijzigingen aangeven door middel van rode letters zodat het duidelijk om een nieuwe datum gaat.
    Hopelijk word de lijst dan nog overzichtelijker
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  17. #1792
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Vanaf heden ga ik een extra feature toepassen op de lijst.

    Zoals iedereen wel weet gebruik ik dik gedrukte tekst voor nieuwe titels die toegevoegd zijn aan de lijst.
    Vanaf nu ga ik datum wijzigingen aangeven door middel van rode letters zodat het duidelijk om een nieuwe datum gaat.
    Hopelijk word de lijst dan nog overzichtelijker
    Oké thanks for the effort. Again...
    Kan je voor Finding Nemo een uitzondering maken voor blauw..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #1793

    Standaard

    hehehehe wel een mooi kleurtje voor Nemo
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  19. #1794

    Standaard

    Is er al iets bekend over Star Trek Next Generation seizoen 1 in Nederland?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #1795

    Standaard

    Ik ben benieuwd of de (indrukwekkend uitziende) Universal Classic Monsters: The Essential Collection (02/10) hier ook gereleased zal worden!

    http://www.ign.com/articles/2012/06/...ection-blu-ray
    http://www.prnewswire.com/news-relea...160666425.html

  21. #1796

    Standaard

    Geen info over Star Trek Pieter.

    Die Universal Classic Monster Box zal hier vast wel komen maar ik heb er nog geen datum voor.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  22. #1797

    Standaard

    Who Framed Roger Rabbit komt uit op bluray in 2013 in de US dus de Benelux zal wel volgen want Disney laat ons niet snel in de steek.

  23. #1798

    Standaard

    Is er misschien al iets bekend wanneer breaking bad seizoen 3 naar de benelux komt?

  24. #1799

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timo Bekijk bericht
    Is er misschien al iets bekend wanneer breaking bad seizoen 3 naar de benelux komt?
    Zou ik eigenlijk ook willen weten. In Duitsland hebben S3 en S4 geen NL OT meer. Komen deze überhaupt nog?
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  25. #1800

    Standaard

    Voorlopig geen plannen voor Breaking Bad Seizoen 3 op blu-ray in Nederland.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 72 van 330 EersteEerste ... 226268697071727374757682122172 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •