Pagina 69 van 330 EersteEerste ... 195965666768697071727379119169 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.701 tot 1.725 van 8243 worden weergegeven.
  1. #1701

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    De_Hollander, vreemde redenering Heb je deze dan al gezien ?
    Ja heb de film al gezien, wat is een vreemde redenering?

  2. #1702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ja heb de film al gezien, wat is een vreemde redenering?
    Volgens mij kom je echt uit een ei. Hij bedoelt de Blu-ray, die kan je nog niet gezien hebben dus hoe kan je dan zeggen dat Eone hem helaas uitbrengt.
    Een zeer vooringenomen mening, die hier op dit forum niet wenselijk is.

  3. #1703

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Volgens mij kom je echt uit een ei. Hij bedoelt de Blu-ray, die kan je nog niet gezien hebben dus hoe kan je dan zeggen dat Eone hem helaas uitbrengt.
    Een zeer vooringenomen mening, die hier op dit forum niet wenselijk is.
    Omdat ik weet dat eOne het uitbrengt, dat heeft eOne zelf vermeld. En Nee ik heb de blu-ray van eone niet gezien wel de US.
    Maar ik mag dat toch wel jammer vinden dat eOne het het brengt??
    Ik had liever een andere distributeur gehad die deze zou uitbrengen.
    Zoals andere mensen de blu-ray laten liggen als ze de naam eOne al zien.
    Dat word hier zo vaak gemeld, en ga dan niet zo vreemd reageren dat je dit als eerste hoort.
    EDIT: En ik meld toch ook van"15 augustus te koop"dan kan ik de blu-ray van eOne toch niet gezien hebben"
    Laatst aangepast door De_Hollander : 12-05-2012 om 15:16

  4. #1704

    Standaard

    Er zijn wel wat vooroordelen te ronde gegaan aangezien RCV (dat nu EONE is) niet vaak hele goeie discs uitbracht maar om nu gelijk alle releases te veroordelen tot slecht vind ik een stapje te ver gaan.

    Ik heb The Walking Dead blu-ray van EONE en die is goed te noemen en ik weet zeker dat er nog andere discs zijn waar niks mis mee is.
    Laten we ons oordeel bewaren voor als de disc daadwerkelijk uitgebracht is.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #1705

    Standaard

    Ik zeg niet dat de blu-ray uitgave Man On The ledge van eOne slecht zal zijn, maar had liever een andere distributeur
    gehad zodat ik meer vertrouwen in heb dat het in een betere kwaliteit uitgebracht zal worden. Snap je? Ik sluit eOne niet uit. Ik ben niet zo zoals andere die een blu-ray zien liggen met een titel waarvan ze denken a mooi, maar na de naam eone op de cover te hebben gelezen dan maar weer terug leggen. Ik heb bv ook van EOne The Walking Dead s2 gekocht. adabtion is ook een hele goede uitgave van EOne.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 12-05-2012 om 14:55

  6. #1706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Volgens mij kom je echt uit een ei. Hij bedoelt de Blu-ray, die kan je nog niet gezien hebben dus hoe kan je dan zeggen dat Eone hem helaas uitbrengt.
    Een zeer vooringenomen mening, die hier op dit forum niet wenselijk is.
    Jammer dat de dvd.nl redactie ook met 'vooringenomenheid' reageert op De Hollander. Ben geen fan van hem, maar uit de bekritiseerde tekst komt niets anders naar voren dat De Hollander het jammer vindt dat Eone de betreffende blu-ray uitbrengt, Uit niets blijkt dat De Hollander al een oordeel heeft over de kwaliteit van de blu-ray, enkel over de uitgever Eone. Eone heeft jammer genoeg een twijfelachtige reputatie gekregen op het vlak van blu-rays.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #1707

    Standaard

    Dit lijkt me een discussie over deze maatschappij, dus niet echt on topic in de release lijst topic?

    Kan dit niet beter besproken worden in een topic over Eone?

  8. #1708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Jammer dat de dvd.nl redactie ook met 'vooringenomenheid' reageert op De Hollander. Ben geen fan van hem, maar uit de bekritiseerde tekst komt niets anders naar voren dat De Hollander het jammer vindt dat Eone de betreffende blu-ray uitbrengt, Uit niets blijkt dat De Hollander al een oordeel heeft over de kwaliteit van de blu-ray, enkel over de uitgever Eone. Eone heeft jammer genoeg een twijfelachtige reputatie gekregen op het vlak van blu-rays.
    In andere woorden zeg je in principe hetzelfde wat de Hollander impliceerde. Door te zeggen dat je het jammer vindt dat een Blu-ray door uitgever eOne wordt uitgegeven, geef je indirect al aan geen vertrouwen te hebben in de uitgave. Als je nu zegt ''ik ben benieuwd wat eOne met deze uitgave doet'' dan klinkt dat niet alleen anders, je laat het antwoord ook nog eens in het midden.

  9. #1709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dit lijkt me een discussie over deze maatschappij, dus niet echt on topic in de release lijst topic?

    Kan dit niet beter besproken worden in een topic over Eone?
    I'm all for it maar zo'n topic zal hier waarschijnlijk geen lang leven beschoren zijn.

    Wat mij ook opvalt is dat er hier mensen zijn die het nog steeds niet (willen) snappen hoe het komt dat er soms op voorhand al een negatieve houding is tov releases van bepaalde kleine NL distributeurs.

    Oh en Hollander ik ben wel zo iemand die, als ie een bepaald logo op de hoes ziet, de Blu-ray meteen weer terug legt.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  10. #1710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    In andere woorden zeg je in principe hetzelfde wat de Hollander impliceerde. Door te zeggen dat je het jammer vindt dat een Blu-ray door uitgever eOne wordt uitgegeven, geef je indirect al aan geen vertrouwen te hebben in de uitgave. Als je nu zegt ''ik ben benieuwd wat eOne met deze uitgave doet'' dan klinkt dat niet alleen anders, je laat het antwoord ook nog eens in het midden.
    Nee, ik moet helaas vaststellen dat je hernieuwd een tekst niet goed leest. Ik reageer hoe jij en Marcel den Haan hier op De Hollander reageren. Elders zag ik laatst ook weer een voorbeeld waar - ik dacht Ludo - op De Hollander reageert, ook zo negatief.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 12-05-2012 om 16:49
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #1711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Nee, ik moet helaas vaststellen dat je hernieuwd een tekst niet goed leest.
    Het is maar net de manier waarop je iets leest Pieter. ''Helaas brengt eOne hem uit'' vat ik persoonlijk op als een negatieve insteek richting eOne en dus indirect de verwachting dat de uitgave van Man on the Ledge tegen zal vallen. Meer kan ik er niet van maken.

  12. #1712

    Standaard

    Dat de_hollander misschien wat overenthousiast is in het zoeken van problemen met betrekking tot de kwaliteit van een BD, weten we ondertussen al langer dan vandaag en kunnen we misschien beter aanvaarden dan altijd maar die kritiekberichten naar zijn richting te sturen.
    Dit vervuilt het forum niet alleen, maar het zorgt ook voor frustratie van andere gebruikers van het forum.

    Ik ben ook geen "voorstander" van de_hollander, maar ik vind het wel chapeau van hem dat hij de oneerbare taak op zich neemt om te oordelen over hoe goed of hoe slecht de kwaliteit ook is van een BD.

    Neemt niet weg - ondanks het feit dat ik ook een beetje een eOne degout heb - dat hij eOne niet mag vervooroordelen.

  13. #1713

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Het is maar net de manier waarop je iets leest Pieter. ''Helaas brengt eOne hem uit'' vat ik persoonlijk op als een negatieve insteek richting eOne en dus indirect de verwachting dat de uitgave van Man on the Ledge tegen zal vallen. Meer kan ik er niet van maken.
    Nog één laatste reactie. Als iemand van dvd.nl redactie de naam De Hollander ziet, tel dan tot 10 voordat je een reactie geeft en denk na.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #1714
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vind dat we Wedlock fantatische topic zwaar vervuilen door ook hier weer continue te reageren, terwijl men weet dat dit weer reacties geeft en we weer in hetzelfde puntloze stramien terugvallen.

    We weten hoe De Hollander denkt, echter er steeds op reageren doet meer kwaad dan goed. En laten we wel wezen, iedereen mag gewoon een eigen mening hebben. De tendens die nu ontstaat staat mij erg tegen. Ben je het er niet mee eens of heb je daar problemen mee, meld dit in het topic die daar voor is, of sta er boven en reageer gewoon simpelweg niet (meer).

    Maar laten we dit topic gaarne met spoed met rust laten!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #1715

    Standaard

    Okay.

    Volgende maand voor mij John Carter 3D en misschien Devil Inside als ie goed is, hoor daar zo tegenstrijdige berichten over en misschien ook nog Journey 2.

    De Jurassic Park trilogie staat er ook tussen, die is toch al uit?
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  16. #1716

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht

    De Jurassic Park trilogie staat er ook tussen, die is toch al uit?
    Is niet de trilogie, maar zijn losse uitgaves.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #1717

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ik vind dat we Wedlock fantatische topic zwaar vervuilen door ook hier weer continue te reageren, terwijl men weet dat dit weer reacties geeft en we weer in hetzelfde puntloze stramien terugvallen.

    We weten hoe De Hollander denkt, echter er steeds op reageren doet meer kwaad dan goed. En laten we wel wezen, iedereen mag gewoon een eigen mening hebben. De tendens die nu ontstaat staat mij erg tegen. Ben je het er niet mee eens of heb je daar problemen mee, meld dit in het topic die daar voor is, of sta er boven en reageer gewoon simpelweg niet (meer).

    Maar laten we dit topic gaarne met spoed met rust laten!
    +1

  18. #1718

    Standaard

    Zoals Claudio al zei laten we elkaars menig respecteren en doorgaan waar deze topic voor begonnen is......

    Release nieuws
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  19. #1719

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Zoals Claudio al zei laten we elkaars menig respecteren en doorgaan waar deze topic voor begonnen is......

    Release nieuws
    Wedlock, daar ben ik het helemaal mee eens
    als er elke keer om zoiets negatiefs een hele weekend gereageerd moet worden zijn we zo bij pagina 85/90
    dus liever reacties op nieuwe releses toch?
    Laatst aangepast door Cees23 : 14-05-2012 om 14:12 Reden: type foutje!

  20. #1720

    Standaard

    Man On The ledge - 15 augustus - eOne
    staat erbij heb ik gezien, mooi.

  21. #1721

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Man On The ledge - 15 augustus - eOne
    staat erbij heb ik gezien, mooi.
    Die komt zekers in mijn collectie.

  22. #1722

    Standaard

    The Change-Up is inmiddels uit, maar heeft iemand deze NLse Blu-Ray gezien en kan bevestigen, dat de speelduur op de hoes fout is? (73 min)
    En wat is de daadwerkelijke speelduur en bevat de NL release de Unrated versie?
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  23. #1723

    Standaard

    Gaat men de Harry Potter WIzard's Collection ook uitbrengen in Nederland en België?

  24. #1724

    Standaard

    Zou kunnen maar Warner heeft daar nog niks over bekend gemaakt voor Nederland
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #1725

    Standaard James Bond 50th Anniversary Collection

    @Wedlock: Weet jij nou wanneer Fox de grote collectie van James Bond uit gebracht word? op de ene site staat november, hier staat oktober, op bol.com staat 26/09! Dus weet jij wie er nou uiteindelijk gelijk heeft?
    Groetjes Ceesie

Pagina 69 van 330 EersteEerste ... 195965666768697071727379119169 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •