Pagina 67 van 330 EersteEerste ... 175763646566676869707177117167 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.651 tot 1.675 van 8243 worden weergegeven.
  1. #1651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Nou die Tarzan kan ik niet warm voor lopen.....heb de disc gezien en echt niet Disney waardig met slecht beeld en alleen Dolby 5.1 geluid
    Echt waar? dus de dvd versie is net zo goed?

  2. #1652

    Standaard

    Nou het beeld heeft wel z'n momenten maar echt niet heel mooi zoals we bij Disney blu-rays gewend zijn.
    Volgens mij is de Dolby track wel lossy maar geen lossless audio track zoals DTS-HD MA welke ook op de meeste Disney's staan.

    Volgens mij hebben ze deze er zo van een oude master op gepleurd en gedacht zo nu gaan we geld verdienen
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #1653
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dvd versie was zelfs 5.0 DD
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #1654

    Standaard

    Weet iemand of titels als Chinatown, A Beautiful Mind en American Beauty nu wel of niet deze week uitkomen. Op bol.com staat de release voor deze week, elders word er gesproken over later dit jaar.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  5. #1655

    Standaard

    Wat is er met DRAGONHEART gebeurd..?

    Wou ik zo graag hebben

  6. #1656

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Nou het beeld heeft wel z'n momenten maar echt niet heel mooi zoals we bij Disney blu-rays gewend zijn.
    Volgens mij is de Dolby track wel lossy maar geen lossless audio track zoals DTS-HD MA welke ook op de meeste Disney's staan.

    Volgens mij hebben ze deze er zo van een oude master op gepleurd en gedacht zo nu gaan we geld verdienen
    Lekkere maatschappij dan
    Maar Pocahontas 1&2 en Fran&Frey 1&2 zijn wel goed dat je weet?

  7. #1657

    Standaard

    Pocahontas 1 en 2 gezien en zagen er goed uit net als de andere films.

    @ Xcruiser

    Dragonheart komt waarschijnlijk later in het jaar.

    @ Wolverine

    A Beautiful Mind , Chinatown en American Beauty staan nog steeds op 18 April maar verwacht dat ze uitgesteld worden naar later in het jaar.

    Ik wacht nog steeds op antwoord van Universal dus kan niks zeker zeggen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #1658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Pocahontas 1 en 2 gezien en zagen er goed uit net als de andere films.

    @ Xcruiser

    Dragonheart komt waarschijnlijk later in het jaar.

    @ Wolverine

    A Beautiful Mind , Chinatown en American Beauty staan nog steeds op 18 April maar verwacht dat ze uitgesteld worden naar later in het jaar.

    Ik wacht nog steeds op antwoord van Universal dus kan niks zeker zeggen.

    Chinatown is door Wehkamp vandaag naar mij opgestuurd.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #1659

    Standaard

    Oke valt niet tegen dan
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #1660

    Standaard

    Saw Complete Collection staat op 24/4 maar is al verkrijgbaar in MediaMarkt & FRS winkels (webshops nog niet). Heb deze vandaag gekocht voor €29.99.

  11. #1661

    Standaard

    Die Saw Collection is tot aan 24-04-2012 exclusief te koop bij Media Markt en FRS, daarna is hij overal verkrijgbaar.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  12. #1662

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Die Saw Collection is tot aan 24-04-2012 exclusief te koop bij Media Markt en FRS, daarna is hij overal verkrijgbaar.
    Bedankt voor deze info, wist ik niet.

  13. #1663

    Standaard Jaws 3D

    @wedlock, Ik heb al eerder aangegeven dat ik het top vind hoe jij de releaselijst bij houdt. op die manier krijgen we een beeld wat er aan staat te komen op blu ray.

    Eerder had je vermeld staan dat in augustus Jaws 3D op Bluray 3D zou verschijnen. Deze is van de lijst verdwenen. Ik ga er dan ook van uit dat geannuleerd is? Kun jij daar wat meer over zeggen? Of is de film tot een nog onbekende datum uitgesteld?
    Ik lees op het internet dat Day of the dead ook op blu ray 3D is verschenen. Nog niet in Nederland in ieder geval. Weet je toevallig ook hier iets van?

  14. #1664

    Standaard

    @Darkbilly

    Op het persbericht van Universal is alleen melding gemaakt van Jaws op blu-ray als onderdeel van het 100 jarig bestaan van de filmstudio.
    Eerder dit jaar was er gemeld dat ook Jaws sequels op blu-ray gingen uitkomen samen met de originele film, dat daar in het persbericht van Universal geen melding van is gemaakt zegt mij voorlopig dat die sequels er niet zullen komen in Augustus.
    Dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat ze helemaal niet meer komen, misschien dat Universal op een later tijdstip ze alsnog wil uitbrengen maar daar doe ik nu geen uitspraken over

    Wat Day Of The Dead betreft denk ik niet dat Dutch FillmWorks deze in 3D zal uitbrengen maar zeg er ook bij dat je dat ook nooit met zekerheid kan zeggen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  15. #1665

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    @Darkbilly



    Wat Day Of The Dead betreft denk ik niet dat Dutch FillmWorks deze in 3D zal uitbrengen maar zeg er ook bij dat je dat ook nooit met zekerheid kan zeggen.
    Dat is dan maar goed ook want de 3D is niet om aan te zien!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  16. #1666

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darkbilly Bekijk bericht
    @wedlock, Ik heb al eerder aangegeven dat ik het top vind hoe jij de releaselijst bij houdt. op die manier krijgen we een beeld wat er aan staat te komen op blu ray.

    Eerder had je vermeld staan dat in augustus Jaws 3D op Bluray 3D zou verschijnen. Deze is van de lijst verdwenen. Ik ga er dan ook van uit dat geannuleerd is? Kun jij daar wat meer over zeggen? Of is de film tot een nog onbekende datum uitgesteld?
    Ik lees op het internet dat Day of the dead ook op blu ray 3D is verschenen. Nog niet in Nederland in ieder geval. Weet je toevallig ook hier iets van?
    welke day of the dead versie? van welk jaar?

  17. #1667

    Standaard

    Volgens mij verschijnen The Girl with the Dragon Tattoo op 15 mei en The Muppets op 30 mei ...

  18. #1668

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    welke day of the dead versie? van welk jaar?
    Ik bedoelde de versie van 2008. Niet het origineel van 1985.
    Maar ik begreep al dat de 3D versie niet om aan te zien is.

  19. #1669

    Standaard

    16-05-2012 Chinatown (PAR Blu-Ray)

    Deze is toch uit ...

  20. #1670

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darkbilly Bekijk bericht
    Ik bedoelde de versie van 2008. Niet het origineel van 1985.
    Maar ik begreep al dat de 3D versie niet om aan te zien is.
    Klopt na 2 minuten afgezet dus bespaar jezelf de pijn/moeite.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  21. #1671

    Standaard

    Is er bekend waneer the Ring uitkomt ?

  22. #1672

    Standaard

    IS het al bekend wanneer de volgende films uitkomen:

    - The Human Centipede I + II ;
    - The Strangers ;
    - Halloween I ;
    - Gremlins I + II ;
    - REC I + II ;
    - Behind Enemy Lines I + II + III ;
    - Child's Play I t/m ? ;

    Liefst geen import.. NL subs.

  23. #1673

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    IS het al bekend wanneer de volgende films uitkomen:

    - The Human Centipede I + II ;
    - The Strangers ;
    - Halloween I ;
    - Gremlins I + II ;
    - REC I + II ;
    - Behind Enemy Lines I + II + III ;
    - Child's Play I t/m ? ;

    Liefst geen import.. NL subs.
    -Behind Enemy Lines I is UIT

    -The Human Centipede is in NL licensed door Koch Media, die doen geen Blu-Ray
    -REC I+II zijn van Paradiso m.a.w. die doen lang over back-catalog dus kun je wachten tot je een ons weegt.
    -Gremlins I is een US release met NL-subs.

    -Voor de rest geld allemaal back-catalog die niet echt populair is, maar wel licensed door grote maatschappijen. Dus kan zomaar nog een keer uitkomen maar waarschijnlijk niet binnen afzienbare tijd.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  24. #1674

    Standaard

    Vraagje sony had GHOST RIDER uitgebracht op blu-ray, waarom niet GHOST RIDER: SPIRIT OF VENGEANCE ? Zag dat eOne hem gaat uitbrengen. Brengt Sony GHOST RIDER: SPIRIT OF VENGEANCE niet uit omdat het een flop geworden is?

  25. #1675

    Standaard

    Ik denk dat de Nederlandse afdeling van Sony gewoon geen behoefte had om deze film uit te brengen hier en daarom de rechten doorverkocht zijn.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 67 van 330 EersteEerste ... 175763646566676869707177117167 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •