Pagina 66 van 330 EersteEerste ... 165662636465666768697076116166 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.626 tot 1.650 van 8243 worden weergegeven.
  1. #1626

    Standaard

    Alsjeblieft niet stoppen Wedlock, jouw lijst is altijd het eerste wat ik lees als ik hier op het forum kom. Jij houdt hét nuttigste topic van allemaal bij!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #1627

    Standaard

    hey, wiens idee is dat hier dat die releaselijst hier verdwenen is? Graag terugzetten bitte. Ik wou net wat films opzoeken in de lijst.

  3. #1628

    Standaard

    Geen paniek heren

    De lijst ondergaat wat experimenten maar komt als het meezit vanavond of anders morgen terug
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #1629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Absoluut niet. Iedereen waardeer je werk behalve onze Mister pixels en macroblockings.
    Huh? nee joh ik waardeer dit ook. Ik had het alleen tegen Pieter Kleine, dat wedlock het ook niet kon weten, en ik niet en eOne niet, over de walking Dead release. Meer niet.

  5. #1630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik had het alleen tegen Pieter Kleine, dat wedlock het ook niet kon weten, en ik niet en eOne niet, over de walking Dead release. Meer niet.
    Dat is natuurlijk niet helemaal waar, want het is wel vaker voorgekomen dat Wedlock insider info had omdat hij goede contacten bij de distributeurs heeft. Dat toevallig iemand bij eOne niets weet kan ook gewoon liggen aan de gebrekkige bedrijfsvoering van eOne.

    Het zal echt niet de eerste keer zijn dat de één bij een bepaald bedrijf iets zegt en dat een andere medewerker dit dan weer tegenspreekt. Zeker bij eOne heb ik er niet al te veel vertrouwen in.

    Één ding is zeker in ieder geval. de BR zal hier niet uitkomen voordat Foxlife het tweede seizoen heeft uitgezonden en daar zijn ze naar mijn weten nog niet mee begonnen dus duurt het sowieso nog minimaal 13 weken voordat de release überhaupt kan komen.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  6. #1631

    Standaard

    Ik heb het complete 2e seizoen gezien.

  7. #1632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Dat is natuurlijk niet helemaal waar, want het is wel vaker voorgekomen dat Wedlock insider info had omdat hij goede contacten bij de distributeurs heeft. Dat toevallig iemand bij eOne niets weet kan ook gewoon liggen aan de gebrekkige bedrijfsvoering van eOne.

    Het zal echt niet de eerste keer zijn dat de één bij een bepaald bedrijf iets zegt en dat een andere medewerker dit dan weer tegenspreekt. Zeker bij eOne heb ik er niet al te veel vertrouwen in.

    Één ding is zeker in ieder geval. de BR zal hier niet uitkomen voordat Foxlife het tweede seizoen heeft uitgezonden en daar zijn ze naar mijn weten nog niet mee begonnen dus duurt het sowieso nog minimaal 13 weken voordat de release überhaupt kan komen.
    foxlife heeft ze wel degelijk uitgezonden , allemaal!! dus daar zal het niet aan liggen. foxlife in nederland liep maar 2 weken achter met de afleveringen in amerika.......................

  8. #1633

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Geen paniek heren

    De lijst ondergaat wat experimenten maar komt als het meezit vanavond of anders morgen terug
    Pfoe gelukkig man! Ik waardeer je werk ten zeerste, ik gebruik het elke maand om te kijken welke releases uit komen, wetende dat de data elk moment kunnen veranderen.

    Degenen die er kritiek op hebben weten dat kennelijk niet. Ik zou zulke mensen negeren. Die waarderen je werk kennelijk niet.

    Maar ik ben er in ieder geval WEL blij mee en gelukkig dat ik er in de gauwigheid nog een aantal zag... Want dat betekent dat je het zeker niet voor niks doet

    Ben beniewd!

  9. #1634

    Standaard

    Petje af voor Wedlock voor al je inspanningen .

    Laat je niet kennen door die mensen, en blijf vooral doorgaan.

    Wij waarderen je inzet enorm.

    Nogmaals

  10. #1635

    Standaard

    wanneer komt sherlock holmes 2 uit ?

  11. #1636

    Standaard

    @Wedlock:

    Krijgen Cast Away en 2 The Nutty Proffessor films extra's of worden deze weer kaal zoals hun dvd broertjes destijds?

  12. #1637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik heb het complete 2e seizoen gezien.
    Bij wehkamp nu te preordenen voor €24,75

  13. #1638

    Standaard

    @jurgen42u

    Cast Away is cker barebones release en ik verwacht van The Nutty Professor films niet veel beters.

    @lennox-06

    Sherlock Holmes : A Game Of Shadows is vanaf 23 Mei 2012 te koop.
    Laatst aangepast door Wedlock : 15-04-2012 om 23:48
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  14. #1639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Geen paniek heren

    De lijst ondergaat wat experimenten maar komt als het meezit vanavond of anders morgen terug
    Ik gebruik jouw releaselijst continue, het is een zeer complete en de meest betrouwbare lijst die ik voorhanden heb. Je doet het allemaal zeker niet voor niks!

  15. #1640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    wanneer komt sherlock holmes 2 uit ?

    Sherlock Holmes 2 verschijnt op Woensdag 23 MEI...
    In een niet onaardige cover...

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/sherlock...937/index.html

  16. #1641

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Heb zo het gevoel dat Catch me if you Can niet volgende week wordt gereleased. Er is nog niet eens artwork uit. Titel zal doorgeschoven worden.
    Ik vrees hetzelfde voor American beauty & A Beautifull Mind Die releases mogen er snel aankomen hoor! ... Iemand die hierover al iets meer weet ?

  17. #1642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Geen paniek heren

    De lijst ondergaat wat experimenten maar komt als het meezit vanavond of anders morgen terug
    Gelukkig maar, ik schrok al toen ik de release lijst niet meer zag staan, maar iedereen waardeer jou werk hoor Wedlock. Wie dat niet waardeer moet zich niet bemoeien met jou aanpassingen en dergelijke.
    Iedereen weet dat alle films in de komende maanden met voorbehoud staan!

  18. #1643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cees23 Bekijk bericht
    Gelukkig maar, ik schrok al toen ik de release lijst niet meer zag staan, maar iedereen waardeer jou werk hoor Wedlock. Wie dat niet waardeer moet zich niet bemoeien met jou aanpassingen en dergelijke.
    Iedereen weet dat alle films in de komende maanden met voorbehoud staan!
    Ik sluit me hier inderdaad helemaal bij aan. Ik vind het topwerk wat je levert. Ik moet zeggen dat ik zelf ook schrok toen ik zag dat er geen releasedatums meer stonden vermeld. Ik herinnerde de opmerking die jij (wedlock) plaatste door evt te stoppen met het plaatsen van releases na aanleiding van kritiek. Ik dacht nu is hij er inderdaad mee gestopt. Nogmaals top werk wat er door jou geleverd wordt.

    laat de zeikerds maar zeiken.

  19. #1644

    Standaard Disney films

    Als het echt waar is dat er nog een paar walt disney films uitkomen in september WAT IK WEL HOOP en eind dit jaar de Assepoester reeks en misschien nog een paar andere, word het echt een top jaar van WDS
    en eind volgende maand al Pocahontas 1&2 en Frank&Frey 1&2 en Tarzan!!
    Laatst aangepast door Cees23 : 16-04-2012 om 20:48 Reden: Was wat vergeten!

  20. #1645

    Standaard

    Nou die Tarzan kan ik niet warm voor lopen.....heb de disc gezien en echt niet Disney waardig met slecht beeld en alleen Dolby 5.1 geluid
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  21. #1646

    Standaard

    Het uitstellen van 18/04's American Beauty, A Beautiful Mind, Catch Me if You Can, Chinatown is nu helaas tóch een feit?

  22. #1647

    Standaard

    Fijn dat de lijst er weer is Wedlock

    Jammer dat True Lies pas voor 2013 verwacht word.

    Dacht trouwens dat Bad Boys 2 ook voor dit jaar gepland stond, want die stond er eerst wel in dacht ik.

    Ook een film die me leuk lijkt op BD.

  23. #1648

    Standaard

    Bad Boys 2 had ik verwacht rond de tijd dat MIB3 in de bios zou komen maar helaas.....misschien later in het jaar.

    @matrixtom

    Heb navraag gedaan bij Universal dus houd je op de hoogte
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  24. #1649

    Standaard

    ... en The Abyss.

    Zo te zien is ook The Nutty Professor achteruitgeschoven.

    Ik vraag me af wat de release van Jaws gaat brengen.
    In de UK krijgt men een steelbook en een gewone keepcase met slipcover.
    ik dacht dat deze deel uit ging maken van Universals 100th anniversary en een digibook ging worden...

  25. #1650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    ... en The Abyss.
    http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...2&postcount=42

    Helaas 2013 pas.

Pagina 66 van 330 EersteEerste ... 165662636465666768697076116166 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •