Pagina 58 van 330 EersteEerste ... 84854555657585960616268108158 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.426 tot 1.450 van 8243 worden weergegeven.
  1. #1426

    Standaard

    Hey deze thread open ik altijd als eerste als ik het forum opkom en nu issie weg??
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  2. #1427

    Standaard

    Vreemd, hoop dat het alleen maar een foutje is dat de lijst verdwenen is.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #1428

    Standaard

    Beste forumlezers :

    Vandaag is de laatste update van het jaar 2011 geplaatst, tot begin 2012 zullen er geen nieuwe updates meer zijn en ga ik genieten van de feestdagen

    2011 was een heel mooi jaar vol met grote titels op blu-ray zoals Lord Of The Rings Extended Editions en Star Wars, nu zijn er al voor 2012 veel titels in het vooruitzicht die minstens net zo goed zullen zijn om te verzamelen.
    We kunnen denken aan Titanic, Indiana Jones, Lady En De Vagebond, Assepoester , True Lies , Jaws en E.T. dus veel om naar uit te kijken in het nieuwe jaar.

    Ik wens jullie allemaal een fijne kerst en een gelukkig en blu-ray vol 2012 toe en tot volgend jaar !
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #1429

    Standaard

    Wedlock, bedankt voor al het werk dat je in deze lijst steekt .
    Ik wens jouw en je naasten fijne feestdagen en vooral een goede gezondheid!
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  5. #1430
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Bedankt voor je inzet Wedlock. Probeerde altijd de lijst compleet, maar dat was vaak niet nodig. Alles stond er al. 2012 belooft alweer een mooi jaar te worden. 2011 was een beter jaar als 2010 voor mij. Zowel op Blu-ray gebied als films in de bioscoop. Inception en The Town maakte alles goed in 2010.

    Prettige dagen voor iedereen!

  6. #1431

    Standaard

    jammer dat 2012 een heel duur jaar word voor mij qua BD's. Had het liever even anders gezien.

  7. #1432
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    @Wedlock. Jij ook hele fijne feestdagen en een gezond 2012. En een mooie gelegenheid je weer eens te bedanken voor je inmiddels jarenlange inzet in dit tot leidraad uitgegroeide topic. Kan me de opzet nog goed herinneren. En uiteraard ook alle andere posters een mooi en blauw 2012.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #1433

    Standaard

    Ja wedlock bedankt voor je inzet! Bij deze wil ik ook graag Wedlock en alle andere forumleden een fijn en vooral gezond 2012 wensen!
    The future is Blu

  9. #1434

    Standaard

    Franse versie van Captain America is uit en heeft volgens Amazon.fr NL ondertitels.

  10. #1435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Franse versie van Captain America is uit en heeft volgens Amazon.fr NL ondertitels.
    Maar hier gaat het om Nederlandse release. Jpouw bericht hoort in een andere thread thuis.

    Wedlock, bedankt voor de inzet.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #1436

    Standaard

    Mail van Disney : The Fox and The Hound 1&2 op Blu-ray 23 mei 2012 !

  12. #1437

    Standaard

    Allereerst allemaal de beste wensen nog !
    Even een vraagje dan, vorig jaar zag ik Maverick nog op de releaselijst staan, maar die lijkt nu verdwenen, iemand enig idee of die er (hopelijk) nog gaat komen ?

  13. #1438

    Standaard

    Warner is niet zo snel met het uitbrengen van catalogustitels in Nederland.

    Ik vrees dat je nog een tijdje zal moeten wachten eer deze titel in Nederland verschijnt.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  14. #1439

  15. #1440

    Standaard

    Aha - Wedlock zijn eerste update voor 2012! Daar zit -wat mij betreft - al lekker kijkvoer bij! Bij deze ook al mijn Beste Wensen voor al de filmfans op dit forum. Cheers!
    Home Cinema Gear: Samsung Series 8 50" Plasma - Philips BDP7600 - Sony BDP S350 - Marantz SR5003 AV Receiver - Telenet Digicorder - Sennheiser RS 130 Wireless Headphone - Bang & Olufsen Red Line 140 Front Speakers - Focal SW700 V Subwoofer - 2x Focal 700 V Rear speakers - 1x Focal 700 V Center speaker

  16. #1441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Warner is niet zo snel met het uitbrengen van catalogustitels in Nederland.

    Ik vrees dat je nog een tijdje zal moeten wachten eer deze titel in Nederland verschijnt.
    Dan wachten we geduldig af, bedankt voor het antwoord

  17. #1442

    Standaard

    Ik zie een hele rij disney films wat verwacht word dit jaar,
    is het ook zeker dat al die films op blu-ray komen?

    gr Cees

  18. #1443
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Er staan voor dit jaar toch wat titels als TBA waar ik wel op zit te wachten. Jaws, Indy, The Abyss, Finding Nemo en hopelijk nog meer.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #1444

    Standaard

    Ik vind het raar dat Indy er tussen staat, aangezien ze van plan zijn nog een 5e deel te gaan draaien.
    Ergens hoop ik dat dit enkel de eerste originele 3 delen gaan zijn die uitkomen in een mooie box zoals Jurassic park en Back to the future.

  20. #1445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cees23 Bekijk bericht
    Ik zie een hele rij disney films wat verwacht word dit jaar,
    is het ook zeker dat al die films op blu-ray komen?

    gr Cees
    Zolang ze niet in de winkels liggen is het nooit 100% zeker.

  21. #1446
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik vind het raar dat Indy er tussen staat, aangezien ze van plan zijn nog een 5e deel te gaan draaien.
    Ergens hoop ik dat dit enkel de eerste originele 3 delen gaan zijn die uitkomen in een mooie box zoals Jurassic park en Back to the future.
    Dat zal vast wel. Het 5de deel moet nog gemaakt worden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #1447

    Standaard breaking bad

    de eerste 2 seizoenen van breaking bad komen in maart uit op bluray zie ik staan in de lijst en bij bol.com staan ze er al op om te pre-orderen.
    ik heb net het eerste seizoen gekocht op dvd omdat ik dacht dat die hier toch nooit gingen uitkomen op bluray maar ik zou graag het 2de kopen op bluray maar is er nieuws over de andere seizoenen? ik wil niet het 2de kopen op bluray om dan een jaar of jaren te moeten wachten op de rest.

    weet iemand hoe dit zit? want ik zou het dom vinde om 1 seizoen op bluray te hebben en dan de rest op dvd ernaast te hebben

  23. #1448

    Standaard

    @ Jurgen42u

    Indy zal onderdeel uitmaken van het 100 jarig bestaan van Paramount / Universal en daarom komen ze dit jaar uit.
    Ik verwacht echter een box met deel 1 t/m 4 en misschien ook wel een box met deel 1 t/m 3 erin maar meer zekerheid hebben we pas over een aantal maanden als Paramount en Lucasfilm de discs officieel aankondigen.

    @jimmy

    Ik denk dat Sony pas net begonnen is met het uitbrengen van Breaking Bad op blu-ray en dat seizoen 3 en 4 vanzelf volgen in 2012.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  24. #1449

    Standaard

    Ik ben wel blij verrast dat zo'n kleine film als Another Earth hier ook uitkomt!

  25. #1450

    Standaard

    Ik zag het ook pas net voor de Kerst dat hij op de lijst stond.....Fox begint zijn leven een beetje te beteren wat kleinere films betreft
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 58 van 330 EersteEerste ... 84854555657585960616268108158 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •