Pagina 18 van 330 EersteEerste ... 81415161718192021222868118 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 8243 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Een andere verklaring is dat gelet op de tijd van het jaar (vakanties) de uitgevers even iets minder tijd besteden aan het bekendmaken van nieuwe uitgaven.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Een andere verklaring is dat gelet op de tijd van het jaar (vakanties) de uitgevers even iets minder tijd besteden aan het bekendmaken van nieuwe uitgaven.
    Gladiator is recentelijk nog aangekondigd.

    Wedlock is ook op 1 juli uberhaubt voor het laatst actief geweest op dvd.nl. Dus ik denk toch echt dat het om de afwezigheid van Wedlock gaat.
    The future is Blu

  3. #428

    Standaard

    Mischien heb ik er over heen gekeken maar ik zit met smart de Blu-ray release van Apollo 13 af te wachten.
    Al wel op HD uitgeleverd maar waneer zou hij op Blu-ray uitkomen,hier al iets van bekend?

  4. #429

    Standaard

    Enkele maanden geleden stond The Robe (1953) nog op verschillende lijsten om op blu-ray uitgebracht te worden. Kom hem nu nergens meer tegen. Weet iemand hier iets van?

  5. #430

    Standaard 300

    Komt "300 - The Complete Experience" in de Benelux uit???

  6. #431
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    En No Country for Old Men - Collector's Edition?

  7. #432

    Standaard

    Hoi allemaal,

    Even een nieuw berichtje van mijn kant met wat uitleg over mijn afwezigheid.

    Ik ben sinds begin juli erg ziek geweest en heb een tijdje in het ziekenhuis moeten doorbrengen.
    De situatie is nu zo dat ik van deze ziekte nog moet revalideren en dat dat wel even zal duren eer dat afgerond zal zijn.

    Ik begrijp dat jullie graag zien dat de lijst door gaat maar ik zal er de komende tijd zelden iets aan kunnen doen, dus updates blijven beperkt !

    Zodra ik zover ben dat ik het kan hervatten komen er regelmatigere updates, tot die tijd hoop ik op jullie begrip.

    Greetz,

    Wedlock
    Laatst aangepast door Wedlock : 28-07-2009 om 14:02
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #433

    Standaard

    Ik begrijp het helemaal! Ik was al bang voor iets ergs maar hoopte dat het gewoon een lange vakantie was.

    Sowieso bedankt voor de inspanning die je al hebt geleverd. Neem nu eerst rust en de tijd voor jezelf.

    Beterschap!
    The future is Blu

  9. #434

  10. #435

    Standaard

    Ook via deze weg beterschap!
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  11. #436
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    hou je haaks he. Sterkte.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #437

    Standaard

    Beterschap Wedlock.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #438

    Standaard

    Doe maar rustig aan. Die blu-ray's komen er vanzelf.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #439

  15. #440

    Standaard

    hopelijk ben je beter...., wedlock!

  16. #441

    Standaard

    Beterschap !

    Iemand een idee of American Beauty ook op Blu-Ray komt?

  17. #442

    Standaard

    Vast wel, maar heb nog niets gezien in welke releaselijst dan ook. Dus geen concrete plannen. Dreamworks (door Paramount) is niet zo snel met het uitgeven van back catalog titels.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  18. #443

    Standaard

    Misschien bij de volgende batch van de Sapphire Series. Ik hoop dan ook met A Beautiful Mind!
    The future is Blu

  19. #444

    Standaard

    Hello, sorry, i don't speak Dutch, so forgive me for writing in English. I saw Blade and Se7en in the release list and i was wondering if anyone knows if both movies will be released with the correct aspect ratio? Both movies were released on Bluray earlier this year in Canada but with 16:9 AR instead of 2.35:1. So before i buy another 2 discs with wrong AR i would like to make sure. Thanks

  20. #445

    Standaard

    The specs are unknown at this time.

  21. #446

    Standaard

    Ik ben benieuwd naar de specs van Blade...

    En weet iemand of My Bloody Valentine hier ook met 7.1 geluid is anders ben ik beter af met de US versie.
    Laatst aangepast door DJR : 12-08-2009 om 17:49

  22. #447

    Standaard

    Nu zijn alle titels BOLD, hoe kunnen we dan zien welke er "ge-update" zijn ?

  23. #448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse Bekijk bericht
    Nu zijn alle titels BOLD, hoe kunnen we dan zien welke er "ge-update" zijn ?

    Gelet op eerdere berichten verwacht ik eventjes geen upgedates. Ik denk dat Wedlock de lijst gewoon even 'opgeschoond' heeft.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #449

    Standaard

    Heb wel sinds begin deze week wat nieuwe titels er tussen gespot. Dus denk dat er wellicht iets is fout gegaan ?
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  25. #450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Heb wel sinds begin deze week wat nieuwe titels er tussen gespot. Dus denk dat er wellicht iets is fout gegaan ?

    Dat zou goed nieuws zijn, nieuwe titels en vermoedelijk betere gezondheid van Wedlock.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 18 van 330 EersteEerste ... 81415161718192021222868118 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •