Pagina 172 van 330 EersteEerste ... 72122162168169170171172173174175176182222272 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.276 tot 4.300 van 8243 worden weergegeven.
  1. #4276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Goeie tip idd, ook besteld. .
    Bol.com had precies die pre-orders niet verwacht... Blu-ray is nergens meer te vinden...

  2. #4277

    Standaard

    Ik was ook op tijd met het bestellen van de 4-disc editie van Hunger Games, Mockingjay pt.2. Maar als ik nu kijk bij bestellingen is de film gelinkt aan de versie waarbij helemaal geen informatie over 3D en extra discs te vinden is. Even in de gaten houden dus. Maar ik verwacht dat de 4 disc editie snel weer online staat.

  3. #4278

    Standaard

    De barcode van Star Wars Force Awakens leidt naar de franse versie met nederlandse ondertitels... Hopelijk haalt Disney hier geen geval uit zoals met de release van Ant-Man... Een release met hoes geldig voor Benelux én Frankrijk.

  4. #4279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Ik was ook op tijd met het bestellen van de 4-disc editie van Hunger Games, Mockingjay pt.2. Maar als ik nu kijk bij bestellingen is de film gelinkt aan de versie waarbij helemaal geen informatie over 3D en extra discs te vinden is. Even in de gaten houden dus. Maar ik verwacht dat de 4 disc editie snel weer online staat.
    Hij is weer te bestellen en bevat ook 3d disc.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #4280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Hij is weer te bestellen en bevat ook 3d disc.
    Leuk met 3D disc, dat zou voor mij aanlokkelijk moeten zijn, ware het niet dat het van die troep uitgever Belga Films komt,
    een uitgever die te beroerd is om licentie rechten te betalen aan Dolby dus hoogstwaarschijnlijk wederom geen Dolby ATMOS.

    Leuke en goedkooe aanbieding, maar met Belga Films ben ik ook helemaal klaar, zal wel de zoveelste uitgave zonder ATMOS worden
    terwijl in de ons omringende landen wel ATMOS wordt geboden.

    Als je geen ATMOS hebt en het ook de komende tijd niet in de planning zit.....

    Belga Films..... wat mij betreft mag ie zijn rommel lekker houden
    Have fun and enjoy your collection

  6. #4281

    Standaard

    @ Wedlock: Weet jij of er een Blu-ray versie van Carol uitkomt in Nederland ? Ik heb gisteren op de site van zowel Bol als Cosmox gekeken en daar stond alleen de DVD met als releasedatum 21-4

  7. #4282

    Standaard

    @maurice1982 : Er is geen blu-ray release gepland voor Carol in Nederland.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #4283

    Standaard

    @Wedlock: Sneekweek staat op de beginpagina met release datum 17-05-2016, maar volgens Cosmox.nl staat ie op 27-05-2016 ingepland : http://www.cosmox.nl/film/sneekweek-...-8715664118054

  9. #4284

    Standaard

    @Wedlock: Ja, ik wil is volgens https://www.bol.com/nl/p/ja-ik-wil/9200000050239466/ weer vervroegd en nu naar 12 februari.

  10. #4285

    Standaard

    Klopt het dat van Star Wars: The Force Awakens, net als van The Maze Runner : The Scorch Trials, geen 3d blu-ray uit wordt gebracht. In een Duitse forum bij amazon.de bij 'The Maze Runner : The Scorch Trials' wordt gemeld dat dit gebeurd omdat men niet wil benadrukken dat het nieuwe 4k formaat geen 3d ondersteunt. Hier ben ik niet blij mee. Vooral omdat dit ook voor toekomstige 3d biosooptitels zou gaan gelden.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #4286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Klopt het dat van Star Wars: The Force Awakens, net als van The Maze Runner : The Scorch Trials, geen 3d blu-ray uit wordt gebracht. In een Duitse forum bij amazon.de bij 'The Maze Runner : The Scorch Trials' wordt gemeld dat dit gebeurd omdat men niet wil benadrukken dat het nieuwe 4k formaat geen 3d ondersteunt. Hier ben ik niet blij mee. Vooral omdat dit ook voor toekomstige 3d biosooptitels zou gaan gelden.
    Yep..... er lijken al iets minder 3D films op de markt te komen...

    Gelukkig heb ik er een paar en als ik die allemaal nog een keer wil zien,
    dan ben ik nog wel even zoet.

    In het geval van de Scorch Trials is er weinig verloren, die hadden ze
    wat mij betreft ook niet hoeven uitbrengen in 2D, vond het een waardeloze
    film, weinig tot geen verhaal en matig geacteerd, heb me er meer aan
    geërgerd dan dat ik er plezier in had om naar te kijken.

    Ben erg benieuwd naar Pan in 3D, is weer iets om naar uit te zien

    Ook Star Wars 7 mag van mij komen in 3D, daar houd ik zeker een plekje voor vrij
    Have fun and enjoy your collection

  12. #4287
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Star Wars (Di$ney) gaat de film vast in alle mogelijke manieren aanbieden en dan vooral met kreten als komt niet uit in... Als iemand iets wil uitmelken is het Star Wars en Disney wel.
    4K-televisies kunnen nu al 3D aan en dan een nieuw formaat uitbrengen die geen 3D aankan? Hoe zeer het zogenaamd ook geflopt is, UHD BD zonder 3D flopt nog 10x harder, let maar op. Die moeten echt alle zeilen bijzetten. Dat gaat er echt wel komen op een gegeven moment?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #4288

    Standaard

    Hier wordt overigens nog gewoon van een 3D-versie van The Force Awakens gesproken....! Hmmmm maar er staat vervolgens inderdaad bij "No release date".... Lekker dan...

    http://www.blu-ray.com/movies/Star-Wars-The-Force-Awakens-3D-Blu-ray/64238/
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  14. #4289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Star Wars (Di$ney) gaat de film vast in alle mogelijke manieren aanbieden en dan vooral met kreten als komt niet uit in... Als iemand iets wil uitmelken is het Star Wars en Disney wel.
    4K-televisies kunnen nu al 3D aan en dan een nieuw formaat uitbrengen die geen 3D aankan? Hoe zeer het zogenaamd ook geflopt is, UHD BD zonder 3D flopt nog 10x harder, let maar op. Die moeten echt alle zeilen bijzetten. Dat gaat er echt wel komen op een gegeven moment?
    Ben momenteel aan het denken over een reserve BR speler, mijn huidige Oppo heeft er
    denk ik nu 1,5 jaar opzittenen na 2 jaar gaan ze allemaal stuk, ongeacht het merk,
    door zeer intensief gebruik

    UHD speler staat bij mij momenteel helemaal niet op wat voor een lijstje dan ook,
    heb immers geen 4K beamer en ook op een 4K TV zit ik niet te wachten.

    UHD zonder 3D..... in mijn geval stond het niet hoog aangeschreven, maar
    zonder 3D maakt het helemaal weinig kans.

    Denk dat het hele UHD systeem kraakt en zucht onder de lage opslagcapaciteit
    van het schijfje, daar 3D op willen uitbrengen wordt waarschijnlijk te moeilijk
    voor het schijfje..... te weinig capaciteit denk ik zomaar.

    Naar wat ik gelezen heb over UHD met 2K films die opgeschaald zijn voor UHD
    denk ik dat ik deze volksverlakkerij nog rustig een tijdje laat wachten, zeker
    als ze met prijskaartjes waar een paard de hik van krijgt, in de winkel staan.
    Have fun and enjoy your collection

  15. #4290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Hier wordt overigens nog gewoon van een 3D-versie van The Force Awakens gesproken....! Hmmmm maar er staat vervolgens inderdaad bij "No release date".... Lekker dan...

    http://www.blu-ray.com/movies/Star-Wars-The-Force-Awakens-3D-Blu-ray/64238/
    Dat stukje had ik ook bekeken..... ze zouden gek zijn als ze hem niet in 3D uitbrengen,
    immers het is redelijk bekend dat hij in 3D in de bios draait/gedraaid heeft.

    Anders kijk ik wel een uitgave die hier niet gewaardeerd wordt en wacht wel
    op de 3D uitgave....

    Star Wars is een melkkoe, als het een hond was, dan was het er 1 met tepels
    van honderd meter lang, doe daar zelf niet aan mee, heb ze dan ook nog steeds
    niet op BR, ze Hadden nu ook weer een actie bij MM van Star Wars, alle delen
    los op Blu ray en in een Steelbook voor rond de 12 euro per stuk dacht ik zo...

    Heb ook die aanbieding laten liggen en ging voor The Martian waar ik mij prima
    mee vermaakt heb, was prachtig in 3D (mooie release met sleeve voor een
    nette prijs, daar kunnen de andere uitgevers nog wat van leren, jammer
    dat er geen ATMOS track was.....)
    Have fun and enjoy your collection

  16. #4291

    Standaard

    Geen blu-ray voor Me, Earl and The Dying Girl - Fox brengt de dvd uit op 22/06.

    Gelukkig komt ie nog uit in duitsland op de blauwe schijf.

  17. #4292

    Standaard

    Om toe te voegen:

    In the Heart of The Sea - 13/04 (nog nergens in pre-order maar heb ergens een persbericht gelezen van Warner.)

  18. #4293

    Standaard

    De nieuwe blu-ray releases van week 06 :


    08-02-2016 Sicario (BELGA Blu-Ray)
    10-02-2016 Hotel Transylvania 2 (SPHE Blu-Ray)
    10-02-2016 Hotel Transylvania 2 3D (SPHE Blu-Ray)
    10-02-2016 Hotel Transylvania 1 & 2 (SPHE Blu-Ray)
    10-02-2016 The Intern (WB Blu-Ray)
    12-02-2016 Ja Ik Wil (EONE Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  19. #4294

    Standaard

    Om toe te voegen:

    The Night Before - 13/04 (sony)
    Monk Comes Down The Mountain - 11/05 (Sony)

  20. #4295

    Standaard

    Om toe te voegen:

    Deadpool - 08/06 FOX

    Op bol.com zijn verschillende pre-orders verschenen van Scream Queens S1, The Strain S2, X-Files 10, Vikings 4,... Met EAN code maar nog geen release datum. Hopelijk is dit een voorbode dat deze ook daadwerkelijk bij ons verschijnen bij Fox.

  21. #4296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Op bol.com zijn verschillende pre-orders verschenen van ... X-Files 10, ... Met EAN code maar nog geen release datum. Hopelijk is dit een voorbode dat deze ook daadwerkelijk bij ons verschijnen bij Fox.
    Als de prijs 50 euro blijft (voor zes afleveringen), dan gaat het zeker de UK versie worden (nu 18 pond bij Amazon), past ook beter bij mijn box.

  22. #4297

    Standaard

    Ik vind € 25 voor 6 afleveringen veel geld.

  23. #4298

    Standaard

    Er komt blijkbaar geen 3D uitgave van Peanut : The Movie 3D (FOX Blu-Ray) Ook de blu-ray cover geeft niet aan dat er een 3D versie bij zit. Andere landen krijgen hem wel...

  24. #4299

    Standaard

    Zojuist contact gehad met Just Productions met betrekking over de Blu-ray van Fissa.

    Deze wordt eind Juni uitgebracht, de juiste datum is alleen nog niet bekend.

    Wellicht kan dit ook verwerkt worden in de lijst.

  25. #4300

Pagina 172 van 330 EersteEerste ... 72122162168169170171172173174175176182222272 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •