Pagina 118 van 330 EersteEerste ... 1868108114115116117118119120121122128168218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.926 tot 2.950 van 8243 worden weergegeven.
  1. #2926

    Standaard

    Weet iemand wat de specs zijn van The Abyss?
    Ben benieuwd hoe ze deze op de schijf gaan zetten, de DVD was een klein drama.

  2. #2927

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto van Rooijen Bekijk bericht
    Weet iemand wat de specs zijn van The Abyss?
    Ben benieuwd hoe ze deze op de schijf gaan zetten, de DVD was een klein drama.
    Heb je al een releaseaankondiging gezien dan? Ben ik wel benieuwd naar, ook naar de kwaliteit idd.

  3. #2928

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Heb je al een releaseaankondiging gezien dan? Ben ik wel benieuwd naar, ook naar de kwaliteit idd.
    Dat zou ik ook wel al eens willen weten waar? Er is tot nu toe volgens mij nergens op deze aardbol al enige informatie wanneer deze gaat uitkomen.
    Ging al uitkomen in 2009 en wat 2014 gaat brengen is nog wat te vroeg...

  4. #2929

    Standaard

    Hopelijk ligt The Conjuring morgen in de winkels want de webshops hebben die op "tijdelijk niet voorradig" staan.

  5. #2930

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Hopelijk ligt The Conjuring morgen in de winkels want de webshops hebben die op "tijdelijk niet voorradig" staan.
    Vandaag gekocht. Dus normaal geen probleem.

  6. #2931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dat zou ik ook wel al eens willen weten waar? Er is tot nu toe volgens mij nergens op deze aardbol al enige informatie wanneer deze gaat uitkomen.
    Ging al uitkomen in 2009 en wat 2014 gaat brengen is nog wat te vroeg...
    Ik weet niet of het wat aangeeft, maar op 6 januari verschijnt er een dubbel CD met de muziek van de film waarop bijna 70 minuten aan niet eerder uitgebrachte muziek staat.

  7. #2932

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Hopelijk ligt The Conjuring morgen in de winkels want de webshops hebben die op "tijdelijk niet voorradig" staan.
    DVD Outlet heeft de Blu-ray op voorraad. Hoewel er vanmorgen al op de website stond "voor 12:00 besteld, vandaag verzonden" lijkt het er niet op dat ik 'm morgen binnen zal krijgen, want de status van mijn bestelling staat nog op "onafgehandeld". Nu staat er "vandaag besteld, morgen verzonden".

  8. #2933

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Heb je al een releaseaankondiging gezien dan? Ben ik wel benieuwd naar, ook naar de kwaliteit idd.
    Het enige wat ik gezien heb is de aankondiging met cover van Blu ray zonder specs, misschien dat iemand wat meer info had.
    Hier de verwijzing naar de site waar de aankondiging staat. http://www.blu-ray.com/movies/The-Abyss-Blu-ray/16445/

  9. #2934

    Standaard

    Iemand enig idee of deel 1 van
    Child's play en
    The bride of Chucky en
    The seed of Chucky
    ook op blu ray komen nu deel 2 en 3 wel in februari uitkomt?

  10. #2935

    Standaard

    Heb daarnet bij Media Markt Penoza Seizoen 1-3 zien liggen op blu-ray. Vind hier wel nergens iets over terug op het internet of bij de webshops... ?

  11. #2936

    Standaard

    Dit omdat Penoza blu-ray alleen exclusief bij media markt te krijgen is.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  12. #2937

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cees23 Bekijk bericht
    Iemand enig idee of deel 1 van
    Child's play en
    The bride of Chucky en
    The seed of Chucky
    ook op blu ray komen nu deel 2 en 3 wel in februari uitkomt?
    Dat is volgens mij niet bekend. De rechten van deel 1, 4 en 5 liggen bij een andere maatschappij dan bij deel 2, 3 (en 6).

  13. #2938

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto van Rooijen Bekijk bericht
    Het enige wat ik gezien heb is de aankondiging met cover van Blu ray zonder specs, misschien dat iemand wat meer info had.
    Hier de verwijzing naar de site waar de aankondiging staat. http://www.blu-ray.com/movies/The-Abyss-Blu-ray/16445/
    The Abyss is nog steeds niet aangekondigd op blu-ray. Er wordt al een paar jaar gespeculeerd over een release maar telkens zijn het geruchten en nog meer geruchten.
    We zullen moeten wachten op een officiële aankondiging van Fox.
    En tot die tijd dus ook geen specs...

  14. #2939
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    The Abyss is de "running gag "opvolger van Finding Nemo, die ook jarenlang door de lijst heen schoof.
    Ik hoop op volgend jaar.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #2940

    Standaard

    Het zou wel goed kunnen dat deze in 2014 komt aangezien het dan de 25ste verjaardag is van de film. Ook True Lies zou kunnen want dat is dan de 20ste verjaardag!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  16. #2941

    Standaard

    Nog geen Benelux aankondiging voor de Rocky 4K remaster? Andere EU landen krijgen deze in februari.

  17. #2942

    Standaard

    Ik heb nog niks gehoord over de Rocky 4K release....
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #2943

    Standaard

    Weet iemand iets meer over deze 2 releases en of er nog andere in die reeks op komst zijn.



    Forrest Gump zou verschijnen op 05/02/2014 volgens Bol en Saving private Ryan op 23/04/2014

  19. #2944

    Standaard

    @Wedlock.
    Bedankt voor het altijd goed bijhouden van de releaselijst, dit topic bekijk ik het meest! Fijne dagen en jaarwisseling!

    -----
    Hoop dat 'Prisoners' hier nog wel uit gaat komen, hij staat nog niet op datum in de releaselijst en kan hem ook nog niet vinden bij Bol bijvoorbeeld.

  20. #2945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dragon. Bekijk bericht
    Hoop dat 'Prisoners' hier nog wel uit gaat komen, hij staat nog niet op datum in de releaselijst en kan hem ook nog niet vinden bij Bol bijvoorbeeld.
    In de UK en Duitsland verschijnt Prisoners in februari. Hopelijk hier ook.

    Carrie (2013) wil ik ook graag hebben maar dat zal misschien nog wel even duren...........

  21. #2946

    Standaard

    Ah oke hopelijk komt 'Prisoners' hier dan ook rond die tijd uit. En 'Carrie' (2013) wil ik ook graag, dus hopelijk wordt daar ook snel een release datum van bekend.

  22. #2947

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto van Rooijen Bekijk bericht
    Het enige wat ik gezien heb is de aankondiging met cover van Blu ray zonder specs, misschien dat iemand wat meer info had.
    Hier de verwijzing naar de site waar de aankondiging staat. http://www.blu-ray.com/movies/The-Abyss-Blu-ray/16445/
    De laatste serieuze info is van afgelopen mei:
    http://www.thedigitalbits.com/column...les-twin-peaks

    The Digital Bits is een betrouwbare site en Bill Hunt heeft veel contacten in de studiowereld, ik ben er daarom vrijwel zeker van dat we The Abyss en True Lies in 2014 op BD kunnen verwachten.

    Betreffende de coverart op blu-ray.com,..die komt dus niet van de studio zelf.

    Bill Hunt schreef hier afgelopen september over:

    "And finally, some of you may have noticed that for a very brief time yesterday a piece of alleged “marketing artwork” appeared on Amazon.com promoting an official Blu-ray release of James Cameron’s The Abyss: Extended Collector’s Edition. It listed a street date of 3/14/2014. Now... we do have good information (see this Rumor Mill post from May) that 20th Century Fox is working toward releasing both Cameron’s The Abyssand True Lies on Blu-ray sometime next year, as both films celebrate major anniversaries in 2014 (it’s Abyss’ 25th anniversary and True Lies’ 20th). But I checked with a senior source at Fox yesterday and they told me in no uncertain terms that this Amazon artwork wasn’t created by them (thus we’re not going to post it here). It’s totally fan-produced and bogus. That said, with any luck both films should finally arrive on Blu-ray sometime before the end of 2014 – you can bet we’ll post any official information as soon as we have it."
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  23. #2948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    De laatste serieuze info is van afgelopen mei:
    http://www.thedigitalbits.com/column...les-twin-peaks

    The Digital Bits is een betrouwbare site en Bill Hunt heeft veel contacten in de studiowereld, ik ben er daarom vrijwel zeker van dat we The Abyss en True Lies in 2014 op BD kunnen verwachten.

    Betreffende de coverart op blu-ray.com,..die komt dus niet van de studio zelf.

    Bill Hunt schreef hier afgelopen september over:

    "And finally, some of you may have noticed that for a very brief time yesterday a piece of alleged “marketing artwork” appeared on Amazon.com promoting an official Blu-ray release of James Cameron’s The Abyss: Extended Collector’s Edition. It listed a street date of 3/14/2014. Now... we do have good information (see this Rumor Mill post from May) that 20th Century Fox is working toward releasing both Cameron’s The Abyssand True Lies on Blu-ray sometime next year, as both films celebrate major anniversaries in 2014 (it’s Abyss’ 25th anniversary and True Lies’ 20th). But I checked with a senior source at Fox yesterday and they told me in no uncertain terms that this Amazon artwork wasn’t created by them (thus we’re not going to post it here). It’s totally fan-produced and bogus. That said, with any luck both films should finally arrive on Blu-ray sometime before the end of 2014 – you can bet we’ll post any official information as soon as we have it."
    Fox is heel voorzichtig met deze titels, want ze hadden een nieuwe HD scan gemaakt (de huidige DVD is afkomstig van de analoge videotransfer gemaakt voor Laserdic) voor een anamorphic DVD (deze is alleen in Azië uitgebracht), deze is echte niet "director approofd" (dat recht heeft JC namelijk). En JC had geen tijd en was met andere zaken bezig dus de hele campagne en geproduceerde DVD zijn achter slot en grendel verdwenen... pas als koning JC zich geroepen voelt zullen wij iets te zien krijgen.

  24. #2949

    Standaard

    Heeft iemand de Nederlandse BR van Escape From Alcatraz gezien? Hoe is de kwaliteit ervan?

  25. #2950

    Standaard

    Ik wil toch ook Wedlock nog eens bij aanvang van dit nieuwe jaar in de bloemetjes zetten en hopen dat hij zich nog lang mag kwijten van zijn uitstekende werk.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 118 van 330 EersteEerste ... 1868108114115116117118119120121122128168218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •