Pagina 180 van 330 EersteEerste ... 80130170176177178179180181182183184190230280 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.476 tot 4.500 van 8243 worden weergegeven.
  1. #4476

    Standaard

    Heeft er iemand al een Nederlandse releasedatum gezien van "The Finest Hours"

  2. #4477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat ik doe & wat ze voor me doen bij MM, is dat als ik aangeef dat een bepaalde titel titel goedkoper is bij bijvoorbeeld Bol in vergelijking bij MM, dan past MM voor mij de prijs aan, en krijg ik hem mee voor de prijs van Bol. Heb ik al diverse keren meegemaakt.

    Overigens lijkt me deze duitse uitgave wel erg mooi: http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...n-blu-ray-disc



    The Boy (2016) - Limited Mediabook Edition Blu-ray
    Let wel op:
    Deutsch Dolby Atmos 7.1
    Englisch DTS-HD MA 5.1

  3. #4478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Heeft er iemand al een Nederlandse releasedatum gezien van "The Finest Hours"
    Er komt geen Nederlandse blu-ray release van The Finest Hours.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #4479

    Standaard

    De nieuwe blu-ray releases van week 22 :

    01-06-2016 Daddy's Home (PAR Blu-Ray)
    01-06-2016 The Danish Girl (UNI Blu-Ray)
    01-06-2016 Alvin And The Chipmunks : Road Chip (FOX Blu-Ray)
    Laatst aangepast door Wedlock : 31-05-2016 om 04:42
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #4480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Heeft er iemand al een Nederlandse releasedatum gezien van "The Finest Hours"
    Ook buitenlandse uitgaves hebben geen nederlandse ondertitels... En de 3D versie in Duitsland lijkt er ook niet te komen. Tis triestig bij Disney. Elke maand een nieuwe dure film uitbrengen (die niet altijd even de moeite is) en dan vervolgens op zo'n goedkoop mogelijk manier de film tot bij de mensen thuis krijgen in mindere kwaliteit. Een geld machine dat is het, heeft niks meer met plezier van films te maken. Heb de film via Itunes eens gehuurd maar telkens ergerde ik me aan de "net niet" kwaliteit.

  6. #4481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ook buitenlandse uitgaves hebben geen nederlandse ondertitels... En de 3D versie in Duitsland lijkt er ook niet te komen. Tis triestig bij Disney. Elke maand een nieuwe dure film uitbrengen (die niet altijd even de moeite is) en dan vervolgens op zo'n goedkoop mogelijk manier de film tot bij de mensen thuis krijgen in mindere kwaliteit. Een geld machine dat is het, heeft niks meer met plezier van films te maken. Heb de film via Itunes eens gehuurd maar telkens ergerde ik me aan de "net niet" kwaliteit.
    Over de blu-ray die in de VS is uitgekomen, is blu-ray.com mbt Beeld en Geluid erg positief.

  7. #4482

    Standaard

    08-06-2016 Alvin And The Chipmunks : Road Chip (FOX Blu-Ray)

    Staat bij Bol en Moviemeter op 01-06-2016

  8. #4483

    Standaard

    Wedlock heb je misschien wat info over de Blu Ray 20th Anniversary van ID4? gezien hij ineens van de Bol site verdwenen is en alleen nog maar de UHD versie er staat.
    Is ie misschien gecanceld?
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  9. #4484

    Standaard

    Voor zover ik weet staat de gewone blu-ray release nog steeds voor 15 Juni gepland.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #4485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Voor zover ik weet staat de gewone blu-ray release nog steeds voor 15 Juni gepland.
    Okay thanks! ik hou de Bol site maar in de gaten of ie ineens weer opduikt!
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  11. #4486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    08-06-2016 Alvin And The Chipmunks : Road Chip (FOX Blu-Ray)

    Staat bij Bol en Moviemeter op 01-06-2016
    kan kloppen, lag vandaag bij MM

  12. #4487

    Standaard

    Om toe te voegen:


    A Bigger Splash - 16/08
    The Boss - 24/08
    The Angry Birds Movie (ik zie wel nog geen 3D versie) - 21/09
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 31-05-2016 om 07:39

  13. #4488

    Standaard

    Pas 3 augustus voor Batman V Superman ?

  14. #4489

  15. #4490

    Standaard

    In Engeland komt hij ook pas op 01 Augustus uit dus geen vreemde datum lijkt me
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  16. #4491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    In Engeland komt hij ook pas op 01 Augustus uit dus geen vreemde datum lijkt me
    Wel laat.

  17. #4492

    Standaard

    Om toe te voegen:

    Lost in the Sun - 26/07 (One2See)
    Zero Tolerance - 26/07 (One2See)

  18. #4493

    Standaard

    Is er al nieuws over een blu ray release van The Invitation en Green room. en is er ondertussen al iets bekend voor Macbeth en Bone Tomahawk. Waymann had me de laatste keer aangeraden voor de uk release te gaan maar heb toch het liefst met ned subs. Films zonder ned subs koop ik pas als laatste optie. Het blijft een grote schande dat films zoals kill the messenger en Nightcrawler geen release hier krijgen mijn mening toch).

    Wedlock en Waymann en alle anderen nogmaals bedankt voor de zéér geapprecieerde informatie die jullie hier posten. ik hoop dat jullie dit nog lang willen doen.

  19. #4494

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BS100 Bekijk bericht
    Is er al nieuws over een blu ray release van The Invitation en Green room. en is er ondertussen al iets bekend voor Macbeth en Bone Tomahawk. Waymann had me de laatste keer aangeraden voor de uk release te gaan maar heb toch het liefst met ned subs. Films zonder ned subs koop ik pas als laatste optie. Het blijft een grote schande dat films zoals kill the messenger en Nightcrawler geen release hier krijgen mijn mening toch).

    Wedlock en Waymann en alle anderen nogmaals bedankt voor de zéér geapprecieerde informatie die jullie hier posten. ik hoop dat jullie dit nog lang willen doen.
    Zou graag antwoord geven maar weet op geen enkele het antwoord. Voor The Invitation en Green Room is het nog te vroeg. Macbeth zat bij a-film dacht ik (studio canal) maar wie de rechten nu heeft in Nederland ? Is ook geen toegankelijk film die makkelijk aan het publiek verkoopt. (Oké de cast op de affiche en de spectaculaire trailer wekken interesse maar de film zelf is niet voor iedereen weggelegd. ) Lijkt wel of niemand hier in de benelux zijn handen er wil aan verbranden. Ook Tomahawk lijkt hier geen distributeur te hebben... En zonder distributeur lijkt er niet snel geen blu-ray aan te komen.

  20. #4495

    Standaard

    Green Room, Macbeth en Bone Tomahawk hebben nog steeds geen Nederlandse distributeur gevonden. Van de middelste weet ik in ieder geval dat de sales agent veels te veel zou vragen. Denk dat ik ze uit het buitenland ga halen ...

  21. #4496

    Standaard

    Ter info:

    Lumière brengt het tweede seizoen van de italiaanse serie Gomorra uit in september/oktober op blu-ray.

  22. #4497

    Standaard

    Om toe te voegen:

    The Forest (Splendid) - 25/08 (voor de liefhebber de duitse blu-ray is dezelfde en heeft nederlandse subs, is sinds deze week uit)

  23. #4498

    Standaard

    Vraagje:

    Ik weet dat de BBC serie, Peaky Blinders, seizoen 1 is uitgebracht op Blu-Ray, en helaas seizoen 2 alleen op DVD.
    Maar is er al bekend of wij seizoen 3 krijgen (Al is het maar op DVD)?
    Volgens verschillende sites zou seizoen 3 deze maand uitkomen als goed is..?
    Iemand die wat meer informatie heeft, ik zou het graag willen weten, zit ongeduldig te wachten op het 3de seizoen!

  24. #4499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TCB97 Bekijk bericht
    Vraagje:

    Ik weet dat de BBC serie, Peaky Blinders, seizoen 1 is uitgebracht op Blu-Ray, en helaas seizoen 2 alleen op DVD.
    Maar is er al bekend of wij seizoen 3 krijgen (Al is het maar op DVD)?
    Volgens verschillende sites zou seizoen 3 deze maand uitkomen als goed is..?
    Iemand die wat meer informatie heeft, ik zou het graag willen weten, zit ongeduldig te wachten op het 3de seizoen!
    Seizoen 3 komt uit in de Uk deze maand. Niet in de benelux. Eone zal deze wss in het najaar uitbrengen dus nog even wachten.

  25. #4500

    Standaard

    Zou er al iets bekend zijn omtrent The Jungle Book en Civil War ?

Pagina 180 van 330 EersteEerste ... 80130170176177178179180181182183184190230280 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •