Pagina 141 van 330 EersteEerste ... 4191131137138139140141142143144145151191241 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.501 tot 3.525 van 8243 worden weergegeven.
  1. #3501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Er komt toch een box uit in Benelux met de 4 films?
    Heb deel 1 & 2 al in een box. Dus voor de kopers hiervan worden weer in zak gezet.
    Hetzelfde geld voor Ghostbusters II.
    BD (1243) What i Watch

  2. #3502

    Standaard

    Er staat nog steeds "release gecancelled" bij The Karate Kid box, ik vrees er dus voor dat ie geleverd gaat worden.

  3. #3503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Er staat nog steeds "release gecancelled" bij The Karate Kid box, ik vrees er dus voor dat ie geleverd gaat worden.
    Wacht nou toch eens even af voordat je conclusies gaat trekken of wat dan ook. Er is alleen contact met Bol.com geweest over Christine.

  4. #3504

    Standaard

    Christine is in andere landen iig verplaatst van 10/9 naar oktober, misschien is er iets mis met de persing... DE 2/10, SE 15/10...

  5. #3505

    Standaard

    De nieuwe blu-ray releases van week 37 :


    09-09-2014 Tracks (AFILM Blu-Ray)
    09-09-2014 Mad Men : Seizoen 6 (AFILM Blu-Ray)
    09-09-2014 Blue Ruin (FILMFREAK Blu-Ray)
    10-09-2014 The Other Woman (FOX Blu-Ray)
    10-09-2014 Jarhead 2 : Field Of Fire (UNI Blu-Ray)
    10-09-2014 The Blacklist : Seizoen 1 (SPHE Blu-Ray)
    10-09-2014 Fright Night (1985) (SPHE Blu-Ray)
    10-09-2014 Christine (SPHE Blu-Ray)
    12-09-2014 Brick Mansions (DFW Blu-Ray)
    12-09-2014 Homeland : Seizoen 3 (FOX Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #3506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wedlock Bekijk bericht
    12-09-2014 homeland : Seizoen 3 (fox blu-ray)
    eindelijk!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #3507

    Standaard

    hoe zit het met malcolm x (1992) en munich (2005) ?

  8. #3508

    Standaard

    Munich? Was daar een aankondiging van dan?

  9. #3509

    Standaard

    ja had ik hier gezien. wel een tijdje geleden dan.

  10. #3510

    Standaard

    In Amerika is Munich ook nog niet aangekondigd......dat duurt nog wel een tijdje denk ik.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  11. #3511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    De nieuwe blu-ray releases van week 37 :


    10-09-2014 Fright Night (1985) (SPHE Blu-Ray)
    Hmm.. daar gaat de marktwaarde van m'n Twilight Time-editie.

  12. #3512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Hmm.. daar gaat de marktwaarde van m'n Twilight Time-editie.
    Dat was ooit te verwachten Richard
    Hoewel de Twilight versie toch nog een streepje voorheeft is de booklet en de music score , die wellicht niet op de NL editie zal staan.

  13. #3513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dat was ooit te verwachten Richard
    Hoewel de Twilight versie toch nog een streepje voorheeft is de booklet en de music score , die wellicht niet op de NL editie zal staan.
    Twilight brengt begin volgend jaar de Blu-ray opnieuw uit. Dat hebben ze bekend gemaakt via Facebook. Fright Night is trouwens al op voorraad bij DVD Outlet (wordt echter pas woensdag verzonden). Christine is (nog) niet op voorraad.

  14. #3514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Twilight brengt begin volgend jaar de Blu-ray opnieuw uit. Dat hebben ze bekend gemaakt via Facebook. Fright Night is trouwens al op voorraad bij DVD Outlet (wordt echter pas woensdag verzonden). Christine is (nog) niet op voorraad.
    Tot zover hun zogezegde "gelimiteerde" reeks. Ik denk dat iedereen zich nu wel bekocht zal voelen.

  15. #3515

    Standaard

    Er is waarschijnlijk nog niks bekend over True Blood Seizoen 7 in de benelux ? Want begin november zou de al verschijnen in de scandinavische landen en op 8 december komt deze uit in Frankrijk…. Benieuwd of Warner ons laat wachten tot volgende zomer of ook dit jaar nog met een release bij ons komt aanzetten.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 08-09-2014 om 23:25

  16. #3516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Er is waarschijnlijk nog niks bekend over True Blood Seizoen 7 in de benelux ? Want begin november zou de al verschijnen in de scandinavische landen en op 8 december komt deze uit in Frankrijk…. Benieuwd of Warner ons laat wachten tot volgende zomer of ook dit jaar nog met een release bij ons komt aanzetten.
    Bij vorige seizoenen stelde Warner telkens de release van TB uit tot de nieuwe reeks op tv kwam. Aangezien er geen nieuwe reeks meer komt telt dat argument uiteraard niet meer...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #3517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Bij vorige seizoenen stelde Warner telkens de release van TB uit tot de nieuwe reeks op tv kwam. Aangezien er geen nieuwe reeks meer komt telt dat argument uiteraard niet meer...
    Hopelijk doen ze niet belachelijk als Universal met het laatste seizoen van Dexter… Moet hier nog uitkomen. Vorige jaar al gekocht in de UK…

    Volgens blu-ray.com zou de us versie nederlandse subs hebben. Maar ja weten ook allemaal hoe "betrouwbaar" blu-ray.com is.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 09-09-2014 om 09:45

  18. #3518

    Standaard

    Ter info: Christine werd verwijderd bij DVDoutlet & Cosmox/ECI.

  19. #3519

    Standaard

    Iemand in België al de blu-ray van Mad Men seizoen 6 zien liggen ?

  20. #3520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Iemand in België al de blu-ray van Mad Men seizoen 6 zien liggen ?
    Gezien niet, een viewing aangekregen wel.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #3521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Gezien niet, een viewing aangekregen wel.
    Sings ze met BFD in zee zijn gegaan zijn hun releases altijd te laat in de winkels…

  22. #3522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Ter info: Christine werd verwijderd bij DVDoutlet & Cosmox/ECI.
    & Ter Info : Bij Mediamarkt staat ie (Christine) nog gewoon in het systeem, zou deze week binnen moeten zijn.

    Heb gesproken met de afdelingschef van MM Eindhoven, en die vertelde me dat.

  23. #3523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    & Ter Info : Bij Mediamarkt staat ie (Christine) nog gewoon in het systeem, zou deze week binnen moeten zijn.

    Heb gesproken met de afdelingschef van MM Eindhoven, en die vertelde me dat.
    Wat een vreemde zaken toch met deze release... Webshops halen hem uit hun database & retailshops zeggen dan weer dat ie binnenkomt.

  24. #3524

    Standaard

    Kan iemand mij helpen ?

    Ik ben op zoek naar de releasedatum van "Marvel's Agents of Shield" maar overal krijg ik verschillende verhalen te lezen. Zo lees ik op enkele sites dat hij vandaag uit had moeten komen en bij bol.com kun je hem al wel reserveren maar er staat geen releasedatum vermeld. Weet iemand wanneer deze serie op DVD of Blu-ray uitkomt ?

  25. #3525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maurice1982 Bekijk bericht
    Kan iemand mij helpen ?

    Ik ben op zoek naar de releasedatum van "Marvel's Agents of Shield" maar overal krijg ik verschillende verhalen te lezen. Zo lees ik op enkele sites dat hij vandaag uit had moeten komen en bij bol.com kun je hem al wel reserveren maar er staat geen releasedatum vermeld. Weet iemand wanneer deze serie op DVD of Blu-ray uitkomt ?
    De release die uit is vandaag is de Amerikaanse release. De versie bij bol zal waarschijnlijk de UK versie zijn die voor oktober gepland staat want in de Benelux is er (nog) geen release gepland.

Pagina 141 van 330 EersteEerste ... 4191131137138139140141142143144145151191241 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •