Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 29 van 29 worden weergegeven.

Discussie: INTERVIEW: Edgar S.

  1. #26

    Standaard

    Leuk interview
    Als je weer gaat schrijven wil ik wel dicteren
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht

    - Wat is je woonplaats; heb je daar altijd gewoond, vertel eens iets over je woonplaats?
    3 jaar nadat ik op deze aardkloot gekwakt was zijn we verhuist van Amsterdam naar Hoorn, zoals veel Amsterdammers toendertijd. Na ruim 20 jaar erg saai ondanks de best veel leuke kroegjes.
    Dat Hoorn niet echt geweldig is kan ik beamen. Heb er 6 jaar lang op school gezeten en kom er nog altijd elke dag om naar Amsterdam te reizen. Dat is dan ook precies hoe ik Hoorn zie, als tussenstation op weg naar een andere bestemming. Je kunt er best aardig winkelen, ook al heb ik daar een hekel aan, maar daarmee houdt 't wel op. Uitgaan doe ik er vrijwel nooit, tenzij er goede bandjes in de Manifesto zijn soms.

    Er zullen gerust mensen zijn die het er geweldig vinden, maar voor mij heeft die stad het gewoon niet. Wel overwogen om er te gaan wonen ivm kortere reistijd, maar als je een auto hebt is het verschil niet eens zo groot. Denk dat je in Den Haag een stuk beter af bent.

  3. #28

    Standaard

    Leuk interview Edgar! Ik vond de soundtrack van Gone in 60 seconds ook erg goed!

  4. #29

    Standaard

    Leuke antwoorden weer Edg@r!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •