De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: Zwart wit met scart

  1. #1

    Standaard Zwart wit met scart

    Ik heb namens een collega van me even een vraag,
    hij heeft nog een panaaonic breedbeeld, dus geen lcd e.d.
    deze tv heeft 3 scartingangen.
    1 voor upc, 1 voor zijn dvd speler en 1 voor zijn wii.
    Nu geeft alleen de eerste scart kleurenbeeld. weet iemand of dat iets bekends is en/of er wat aan te doen.
    of is zn tv aan het opgaan?

  2. #2

    Standaard

    Waarschijnlijk kan zijn tv geen 60hz aan en staan die andere twee ingesteld op 60hz. Op 50hz zetten en dan doet alles het weer prima!

  3. #3

    Standaard

    Waarschijnlijk is de eerste scart geschikt voor zowel composiet, s-video en RGB. En de tweede en derde alleen voor composiet en s-video. De DVD-speler en Wii staan wellicht ingesteld op RGB uitgave. Wijzig dit eens en probeer 't opnieuw.

  4. #4

    Standaard

    super dank jullie,
    hij gaat het proberen thuis

  5. #5

    Standaard

    Wat ook nog zou kunnen is dat de kabel niet volledig is, dus dat het daaraan ligt.

    Er zijn zoveel mogelijkheden... Zonder model- en typenummers kunnen we weinig meer informatie, tips en trucks geven!
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Trucks?



    Gniffel
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •