Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 69 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Films over trouwen/bruiloften

    Ja, een onderwerp waar velen van jullie van over je nek gaan, maar voor mij gaat 't over 150 dagen echt gebeuren: trouwen. Om nóg meer in de stemming te komen, ben ik op zoek naar leuke fims over trouwen, bruiloften, e.d.

    Wat ik nu in de kast heb staan zijn The Weddingplanner, Father of the Bride, Four Weddings and a Funeral en Runaway Bride. Hebben jullie nog tips? Liefst comedies, rom-coms en feelgood.
    Laatst aangepast door Herjan Hakkers : 15-04-2008 om 16:15

  2. #2

    Standaard

    Weddingcrashers?
    -Aiya Eärendil Elenion Ancalima!-

  3. #3

    Standaard

    My Big Fat Greek Wedding?

    Nooit gezien overigens, zoals waarschijnlijk 100% van de titels die in dit topic zullen verschijnen

    EDIT: Wel gezien: American Wedding, de 3e American Pie film.

  4. #4

    Standaard

    Coming to America
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #5

    Standaard

    Very Bad Things
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  6. #6

    Standaard

    Zeer recentelijk: 27 dresses.

    En in Love Actually gebeurt volgensmij ook wel het een en ander op dit gebied.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #7

    Standaard

    Whoho, vergeet My Best Friends Wedding niet... Je herinnert me er gelijk aan dat ik die ook nog op m'n wishlist wil hebben

  8. #8

    Standaard

    Niet helemaal over een bruiloft, maar in Alles is liefde gaat ook 1 verhaallijn daar over.

  9. #9

    Standaard

    Jongen ik geef je het beste advies dat je kunt krijgen GRATIS en voor niets:
    Trouw gewoon NIET!

    Scheelt je een hoop narigheid, bespaart je geld en allemaal profiterende uitzuigers die op je bruiloft komen. Mocht je er toch mee doorgaan, danonder huwelijkse voorwaarden als je slim bent. Oh trouwens, de dag zelf is klote want je staat de hele dag met pijn in je poten handen te schudden terwijl je vrienden lekker aan het bier zitten te lurken.

    Blaas gewoon de hele zooi af, kun je lekker een paar xtra dvd-tjes kopen.


    Geen dank graag gedaan!

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem Bekijk bericht
    Jongen ik geef je het beste advies dat je kunt krijgen GRATIS en voor niets:
    Niet naar luisteren. Ik ben ook getrouwd en het is het beste wat me ooit overkomen is. Alvast gefeliciteerd.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Very Bad Things
    Lijkt me wel leuk inderdaad!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Zeer recentelijk: 27 dresses.
    Mooi! Gaan we halen!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Boxz Bekijk bericht
    Whoho, vergeet My Best Friends Wedding niet...
    Deed ik dus wel. Goed dat je hem noemt!

  13. #13

    Standaard

    Ik heb nog een vhs met de bruiloft van mijn nicht en haar vriend, heb je daar evt interesse in?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Mooi! Gaan we halen!
    Is net uit de bios hier volgensmij, maar komt vast nog wel in de videotheek voor je trouwdag
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Niet naar luisteren. Ik ben ook getrouwd en het is het beste wat me ooit overkomen is. Alvast gefeliciteerd.
    Niet naar luisteren, ik ben ook ooit getrouwd en het is het slechtste dat je kan overkomen.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem Bekijk bericht
    Niet naar luisteren, ik ben ook ooit getrouwd en het is het slechtste dat je kan overkomen.
    Wat ben jij een zielige cynicus zeg.

    @Herjan: Zet zeker Muriel's Wedding op je lijstje!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #17

    Standaard

    Blaas gewoon de hele zooi af, kun je lekker een paar xtra dvd-tjes kopen.
    Er is meer in het leven dan alleen het kopen van dvds.

    Gefeliciteerd, moge het een fijne dag wezen alvast !

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem Bekijk bericht
    Niet naar luisteren, ik ben ook ooit getrouwd en het is het slechtste dat je kan overkomen.
    Maar jij had vast niet zo'n vriendin als ik. En tegen de tijd dat we trouwen zijn we bijna 12 jaar samen. Dus groot zal de verandering niet zijn...

    @Werner: bedankt! Gaat helemaal goed komen! Als je zin hebt, check http://annikaenherjan.bruiloftsite.nl
    Laatst aangepast door Herjan Hakkers : 16-04-2008 om 08:33

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik heb nog een vhs met de bruiloft van mijn nicht en haar vriend, heb je daar evt interesse in?
    Ligt eraan... hoe ziet ze eruit en hoe diep is haar decolleté?

    By the way: what the fuck is VHS?

  20. #20

    Standaard

    Je bent nog niet eens getrouwd en nu al aan andere meiden lopen denken... foei, Herjan!
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Je bent nog niet eens getrouwd en nu al aan andere meiden lopen denken... foei, Herjan!
    "Dat ik op dieet ben, wil niet zeggen dat ik niet het menu mag bekijken!"

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Ligt eraan... hoe ziet ze eruit en hoe diep is haar decolleté?

    By the way: what the fuck is VHS?
    Ik zou het ook niet weten. Heb zelf recentelijk mijn eigen huwelijksfilm afgemonteerd (we zijn 3 mei een jaar getrouwd, dus dat mocht wel eens een keertje) in HD.
    Moet alleen nog wel een Blu-ray brander kopen (en een Blu-ray speler en HDTV, maar dat zijn details ), maar dan heb ik wel een mooie herinnering in hoge kwaliteit.
    Momenteel staat de film al wel even tijdelijk op DVD (voor de familie om te bekijken).....

    Enneh Herjan: het is een hele mooie dag zo'n trouwdag. Iets dat je gewoon een keer moet meemaken! Probeer er vooral van te genieten en alles bewust mee te maken. Ons is dat in ieder geval wel gelukt.

    Hebben jullie ook iemand die de hele dag gaan filmen? Bij ons heeft een oom van mij het gedaan. Ik wilde wel perse het eindresultaat zelf bepalen en dus zelf de film monteren. Dat ging bijzonder goed door het vele materiaal dat mijn oom afleverde (bijna 5 uur ruw materiaal!)
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Ligt eraan... hoe ziet ze eruit en hoe diep is haar decolleté?

    By the way: what the fuck is VHS?
    [politiek correcte modus]
    'het is een lief kind' (wel een grote boezem overigens...)
    [/politiek correcte modus]
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi Bekijk bericht
    Hebben jullie ook iemand die de hele dag gaan filmen?
    Nee, wel 2 fotograven overdag en mijn neefje van 14 (met toch wel ervaring, want in onze familie wordt fotografie er met de paplepel ingegoten) voor 's avonds. En waarschijnlijk kan mijn vader het ook niet laten om de camera op te pakken. Alleen bij de ceremonie wordt dat verboden...

    Een filmer lijkt me wel heel leuk. Maar ik ken zo nieman die dat een beetje goed kan met een goede camera. Kan wel weer iemand inhuren, maar het budget he...
    Laatst aangepast door Herjan Hakkers : 16-04-2008 om 09:36

  25. #25

    Standaard

    Heartbreak Kid, sfeertje van There's something about mary (zelfde makers ook) en aardig wat huwelijken, vooral de eerste met de reis naar het huwelijksreis-resort is hilarisch.
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •