De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hd-dvd's niet in Ned. te krijgen

    Hallo allemaal ik zal mij even voorstellen.

    Ik ben Apo de Japo ook wel ApoJapo genoemd. Genoeg over mijzelf nu

    Ik heb nu al een mooi lijstje met hd-films (voor mijn doen dan, als ik de dvd-collecties hier kijk die meer op videotheken lijken) maar wil nog een paar films die ik niet in de ned. I-net shops kan vinden (bol.com, dvd-outlet, wehkamp). Ik heb geen creditcard dus kan niets bij Amazon.de bestellen of andere winkels zoals pacific.com. Weet iemand waar ik 1 of meer van de volgende films in ned. kan krijgen of kan bestellen in een andere goede duitse winkel. Als iemand hem heeft liggen en hem kwijt wil stuur gerust een pb'tje.

    The Bone Collector
    I Am Legend
    Mission Impossible III
    The Pianist
    Terminator 3 - Rise of the Machines
    The Warriors

    Groetjes

  2. #2

    Standaard

    Ben zelf idd ook nog opzoek naar de desbetreffende Pianist.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  3. #3

    Standaard

    Ik zie nu zelf een duitse winkel en zie prijzen die toch wel heel wat goedkoper zijn dan die in Ned. Pijnlijk :x. Letters from Iwo Jima bijv. voor 11 euro, ik betaalde 30 bij bol.com

  4. #4

    Standaard

    Probeer t eens op Ebay icm Paypal, daarvoor hoef je tegenwoordig ook geen cc meer te hebben.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Ben zelf idd ook nog opzoek naar de desbetreffende Pianist.
    Hier kan je de pianist kopen voor 26 euro.
    http://www.hdtv-guru.de/index.php?pa...at=39&idlang=1

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Probeer t eens op Ebay icm Paypal, daarvoor hoef je tegenwoordig ook geen cc meer te hebben.
    Daar heb je gelijk in. Even kijken dus. Op die duitse site staat nog wel wat maar heb toch (ietsje) liever een engelse hoes.

    Ik zie een paar mooie prijzen op ebay alleen zijn het wel regio 1 hd-dvd's. Kunnen die ook ned. subtitels hebben?
    Laatst aangepast door apojapo : 15-04-2008 om 16:40

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door apojapo Bekijk bericht
    Daar heb je gelijk in. Even kijken dus. Op die duitse site staat nog wel wat maar heb toch (ietsje) liever een engelse hoes.

    Ik zie een paar mooie prijzen op ebay alleen zijn het wel regio 1 hd-dvd's. Kunnen die ook ned. subtitels hebben?
    HD-DVD's zijn regiovrij , je bedoelt misschien Amerikaanse? Subs zou je per titel moeten kijken, maar de Universal titels in ieder geval vaak niet.

  8. #8

    Standaard

    Gister zag ik op wehkamp.nl nog veel HD-DVD's voor maar € 8,50, vandaag zijn ze uit het assortiment gehaald. Wehkamp is er dus al mee gestopt.
    The future is Blu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •