Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 26 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Resident Evil: Extinction [DVD]

    Resident Evil: Extinction

    Het derde deel uit de serie brengt weer genoeg actie om de fans te plezieren.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Beste deel uit de reeks. Zeer vermakelijk en eigenlijk veel beter dan ik verwacht had.

  3. #3

    Standaard

    Enige plusplunt van deze NL release is het DTS track zo te zien, ben blij dat ik de US bluray al had gekocht.
    What ?

  4. #4

    Standaard

    Wil iemand mij uitleggen wat een FlexBox Keep Case is

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Wil iemand mij uitleggen wat een FlexBox Keep Case is
    Ik heb de DVD en het is gewoon een normale keepcase.

  6. #6
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Een 10 voor de extra's. Weer zo'n kale release van RCV.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Wil iemand mij uitleggen wat een FlexBox Keep Case is
    Een keepcase van het merk flexbox...

  8. #8

    Standaard

    ha! eindelijk een reviewer die RE3 niet afsnauwt
    te gekke film! ik weet alleen niet of ik nou de Pal-DVD versie wil (heb al de RE2 premium edition en de RE1 pathe dist.) of dat ik de Blu Ray Disc moet halen. Reviewers van de Blu Ray versie zeggen dat het beeld te vlak en onscherp is?

    kweet het niet meer, Blu Ray lijkt mij 3x zoveel meer resolutie te hebben. Waarom zeggen ze dat die Blu Ray onscherp is terwijl de dvd variant al te gek is?

    PS. O fawk ik weet het mischien.. DVD = MPEG-2 en laat meer gruis zien wat als scherp wordt ervaren. Blu Ray gebruikt die domme veel softere MPEG-4AVC ??????????????????????????? wat het beeld nog softer maakt voordat het gecodeerd wordt. En zeker in een film als dee met veel zand en stof dat beschouwd wordt als ruis, wordt dat allemaal weggeblurred door de codec. hel.... Maar dat weet ik niet zeker.
    Laatst aangepast door KILLER : 15-04-2008 om 18:43

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KILLER Bekijk bericht
    ha! eindelijk een reviewer die RE3 niet afsnauwt
    te gekke film! ik weet alleen niet of ik nou de Pal-DVD versie wil hebben
    (heb al de RE2 premium edition en de RE1 pathe dist.) of zal ik voor de Blu Ray gaan?
    Reviewers van de Blu Ray versie zeggen dat het beeld te vlak en onscherp is?

    kweet niet meer, Blu Ray lijkt mij 3x zoveel meer resolutie te hebben, waarom zeggen ze dat die onscherp is terwijl de dvd variant te gek is?

    ps. o fawk ik weet het mischien.. DVD = MPEG-2 en laat meer gruis zien wat als scherp wordt ervaren.
    Blu Ray gebruikt die domme veel softere MPEG-4AVC ??????????????????????????? wat het veeld erg soft maakt voordat het gecodeerd wordt. hel....
    Heb de trilogie op blu ray en toevallig laatst Extinction gezien. Kan het mij niet voorstellen dat mensen dit onscherp vinden. Ziet er zeer strak uit. Je kunt de zandkorrels gewoon tellen hoor.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #10

    Standaard

    Ben toch wel behoorlijk benieuwd geworden na de toch wel redelijke kritieken over deze film. Deel 1 vond ik matig en deel 2 één van de slechtste zombiefilms ooit, maar het feit dat er dit keer een veteraan-regisseur achter de camera's gezet is en dat Claire Redfield niet door die diezelfde muts uit het vorige deel gespeeld wordt, doet flink wat verbetering vermoeden. Zo eng als de games wordt het vast niet, maar een beetje goed vermaak is toch het minste wat je mag verwachten.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  11. #11

    Standaard

    Ik vond de film goed:Als je de vorige delen niks vind kun je deze ook beter niet kijken.

  12. #12

    Standaard

    En als je deel 1 goed vond, maar deel 2 een stuk minder?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  13. #13

    Standaard

    Ik vond deze minder dan de eerste maar beter dan de tweede:Maar ik vond de tweede ook best te pruimen.
    Maar voor de duidelijkheid:Smaken verschillen,maar als Roy de eerste twee al niks vond dan moet hij van deze ook niet te veel verwachten.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    En als je deel 1 goed vond, maar deel 2 een stuk minder?
    Ik denk dat je deze dan wel goed vind. Deel 2 was zooooooooo slecht, ongelovelijk gewoon. Dit deel vind ik beter dan deel 1.
    Ga ém eens huren zou ik zeggen

  15. #15

    Standaard

    Ik vind dit een van de betere zombie-flicks naast "Return of the LIving Dead 1 (1985)" eigenlijk. Snap niet dat Gamers de film zo afkraken op slechte plot terwijl ik de gameplots maar voorspelbare jip en janneke vind. En als ze een standaard anime cgi-meisje zien vinden ze het geweldig terwijl ik dat verre van mooi vind gedaan.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Heb de trilogie op blu ray en toevallig laatst Extinction gezien. Kan het mij niet voorstellen dat mensen dit onscherp vinden. Ziet er zeer strak uit. Je kunt de zandkorrels gewoon tellen hoor.
    Kan de scherm groote ook invloedt hebben op je oordeel?
    Ik wil ook wel weten wat Sony heeft gebruikt voor deze uitgave de MPEG2 of MPEG-4 AVC

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy Langeveld Bekijk bericht
    dat Claire Redfield niet door die diezelfde muts uit het vorige deel gespeeld wordt, doet flink wat verbetering vermoeden.
    Die muts uit het vorige deel was Jill Valentine....:wink:

    Ik vind dit trouwens niet echt zombiefilms, maar actiefilms met zombies erin. Voor een zombiefilm vind ik er veel te weinig zombies in zitten en te weinig gore. Vooral deel 2 valt daarin tegen en dat vind ik dus ook het minste deel.
    Dit deel zag er beter uit qua zombies en ook de zombies zelf.Ik blijf ze wel kijken, best leuk vermaak voor een avondje.

  18. #18

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen waar ik de High Definition Trilogy kan bestellen?
    Ik vind em niet zo gauw.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KILLER Bekijk bericht
    Kan iemand mij vertellen waar ik de High Definition Trilogy kan bestellen?
    Ik vind em niet zo gauw.

    HIER, exclusief voor 49.64.
    What ?

  20. #20

    Standaard

    Zeer onderhoudende film, ik heb er van genoten. (deel 2 vond ik niet veel aan, en dit deel 3 vond ik ook beter dan deel 1)
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Brasse Bekijk bericht
    Ik vond de film goed:Als je de vorige delen niks vind kun je deze ook beter niet kijken.
    Nou, laat ik het zo zeggen: deel 1 vond ik net niet goed genoeg. Het scheelde niet veel of ik had hem nog een voldoende gegeven, maar uiteindelijk viel het resultaat toch teveel tegen. Deel 2 vond ik gewoon slecht gemaakt. Voor een no-brainer ben ik altijd te porren, maar dan wel een beetje vakkundig gemaakt. Bij deel 2 waren IMO gewoon de verkeerde mensen achter de camera gezet, kan gebeuren. Maar deel 3 is weer door andere mensen gemaakt en kreeg ook veel betere kritieken, zelfs van de serieuze pers, en daarom denk ik dat die beter is. Ik heb hem nog ergens op een harddisc staan, dus het is geen geld verspild als ik hem niet goed vind. Het is niet automatisch zo dat ik alles in een filmserie even goed vind. Blade en Blade 2 vond ik ook goed, maar deel drie vond ik om te huilen.

    Die muts uit het vorige deel was Jill Valentine....:wink:
    Idd, Marcel, het was Jill Valentine in deel 2.....
    Niettemin was die Sienna Guillory die haar speelde bepaald geen gelukkige casting. Die doet normaal kostuumdrama's, dus wat doet die ineens als stoere agente?

    Snap niet dat Gamers de film zo afkraken op slechte plot terwijl ik de gameplots maar voorspelbare jip en janneke vind.
    Wat het verhaal van de eerste twee films betreft, nee, dat was ook niet het probleem voor mij, want de games hebben ook geen al te intelligent plot (wel een verrassend plot, soms). Het lag voor mij vooral aan de uitvoering die sterk te wensen over liet. De games hebben bij mij voor een paar van de meest angstaanjagende uurtjes achter de buis gezorgd, terwijl ik me de films vooral herinner door een extreem gebrek aan angst en spanning (en misselijkheid vanwege de zwabberende camera in deel 2). Maar ik denk dat het net is als bij een goed boek, dat laat zich ook niet altijd automatisch vertalen in een goeie film.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe Bekijk bericht
    HIER, exclusief voor 49.64.
    Is dit een cover variant voor deze blu ray trilogy set?
    Ik zie namelijk ook een ander en vraag me af of er ook nog technische verschillen achter schuilen.

    Laatst aangepast door KILLER : 17-04-2008 om 02:18

  23. #23

    Standaard

    Is deel 1 ook los te verkrijgen op blu ray? Ik heb inmiddels deel 2 en 3 al, maar wist niet dat er een trilogy beschikbaar was

    Overigens is de R0 US blu ray van deze film een aanrader. Zeer veel extra's en het beeld is geweldig (geluid ook trouwens)
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  24. #24

    Standaard

    Vandaag deze dvd gehaald en het ziet er inderdaad goed uit . Vond het al een erg vette film in de bioscoop en hoop dat hij snel in Nederland op Highdef te krijgen is want ik heb helaas geen creditcard maar wat een film, lekker veel gore en leuk verbonden gebleven aan de games. Een verfilming van een game zoals hij hoort.
    Ikran is not horse!

  25. #25

    Standaard

    Komt er ook een deal 4 van? Ik heb deel 3 namelijk nog niet gezien, weet dus niet of het een open einde wordt net als de voorgaande twee delen.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •