De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Beeld instellingen van PS3 als Blu-ray speler

    Ik zit met een paar vraagjes:

    Ik heb mijn PS3 via HDMI aangesloten aan mijn HD-ready LCDscherm.
    Maar op mijn PS3 kan ik het video-uitvoerformaat wijzigen tussen RGB, automatisch, Ypb/cb Pr/cr.
    Volgens mij is de laatste component, maar welke raden jullie aan als beste?

    Weet iemand ook waarom deze optie bestaat, aangezien hij al is aangesloten via HDMI?

    In hetzelfde menu staat trouwens ook de optie RGB-full range, waar dient deze voor?

    Alvast bedankt voor jullie reakties!

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jess Bekijk bericht
    Ik zit met een paar vraagjes:

    Ik heb mijn PS3 via HDMI aangesloten aan mijn HD-ready LCDscherm.
    Maar op mijn PS3 kan ik het video-uitvoerformaat wijzigen tussen RGB, automatisch, Ypb/cb Pr/cr.

    Volgens mij is de laatste component, maar welke raden jullie aan als beste?
    In BD menu:
    Ypb/cb Pr/cr


    In display menu:
    Ypb/cb Pr/cr + Super white (HDMI) on.

    Weet iemand ook waarom deze optie bestaat, aangezien hij al is aangesloten via HDMI?
    Omdat BDs dit draaien?

    In hetzelfde menu staat trouwens ook de optie RGB-full range, waar dient deze voor?
    Dat is voor als je een PC monitor hebt / je PS3 middels DVI hebt verbonden. Zet dit voor een HDMI TV maar uit.

    Heb dit alles van het AVS forum. Dacht dat ze het daar wel allemaal zouden snappen.
    Laatst aangepast door Jeroen van K. : 15-04-2008 om 10:02
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  3. #3

    Standaard

    Bedankt voor je reaktie, ik zal het uitproberen.

  4. #4

    Standaard

    Goed idee, en graag gedaan. Dat RGB Full moet je echt niet gebruiken, dat vernield zwart detail op een HDTV; is echt voor een monitor. Er zijn TVs die dit wel ondersteunen. Dan nog maakt het niets uit omdat het beeld er niet mooier op wordt. De namen 'Full' en 'Limited' zijn een beetje misleidend.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •