Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 166 worden weergegeven.

Discussie: [REG] Uwe Boll

  1. #101

    Standaard

    Enkele suggesties:
    - Op welke manier kan u het meest efficiënt zelfmoord plegen?
    - Heeft u al iemand gevonden die uw smoelwerk tot bloederige pulp gaat verbouwen?
    - Hoe bent u ooit zo'n zielige meelijwekker kunnen worden?
    - Hebt u ooit verfverdunner gedronken of bent u zo geboren?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Haha, helaas al enkele mensen op RT waren je voor met die vraag Het is natuurlijk wel de meest essentiële, daar niet van
    Het zegt al genoeg dat veel mensen, onafhankelijk van elkaar, als eerste met deze vraag komen
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #103

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom Lempers Bekijk bericht
    Uwe Boll for president! 8)
    ... Van de Razzie awards!!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #105

    Standaard

    Michael Bay neemt trouwens de uitdaging aan om tegen Uwe Boll te vechten, de toegangprijs is dat je 10 kaartjes voor zijn film Postal moet hebben om binnen te komen.

    http://www.worstpreviews.com/headlin...d=8547&count=0


    Four **** Trader & SafeTrader


  6. #106

    Standaard

    Als je verder leest onkent Michael Bay alles.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  7. #107

    Standaard

    Ik wilde het net posten.

    Het is allemaal gewoon een zeer lage trucage van Boll om meer omzet te draaien voor zijn nieuwe film, zieke gast...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  8. #108

    Standaard

    Ik had nog niet verder gelezen


    Four **** Trader & SafeTrader


  9. #109

    Standaard

    Uwe Boll is gewoon triest, maar zou het nog triester vinden als nog iemand serieus op zo'n uitdaging zou ingaan..
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  10. #110

    Standaard

    Ik kan me alleen maar vinden met de slotopmerking op bovenstaande artikel: "This is a new low."...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #111

    Standaard

    Ik begin Uwe Boll steeds meer te waarderen .

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Enkele suggesties:
    - Op welke manier kan u het meest efficiënt zelfmoord plegen?
    Goede suggestie, misschien ook meteen vragen of hij er een termijn op wil plakken

  13. #113

    Standaard

    gewoon vragen waarom ie wel grote muil heeft en wil boksen tegen amateurs maar als er iemand met wat ervaring de ringt instapt mag die plots niet meedoen.... Daar wil ik zijne grote bek wel eens zien op antwoorden
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  14. #114

    Standaard

    Voor diegenen van ons die absoluut geen genoeg kunnen krijgen van onze favoriete regisseur: hier is een link naar een podcast van een half uurtje van IFC.com (independent film community) waarin 2 filmjournalisten het fenomeen Boll en zijn oeuvre bespreken.

    http://www.ifc.com/film/film-news/20...get-uwe-bo.php

    Ik vond het best amusant, ze halen nog een hele hoop grappige quotes van Boll aan die ik zelf nog niet kende, bijv. dat hij meestal met dezelfde crew aan zijn films werkt en dat ze daarom ook allemaal hetzelfde hoge niveau van "kwaliteit" hebben

  15. #115

    Standaard

    Xboxonly.nl, 15 mei 2008 - 's Werelds "favoriete" regisseur Uwe Boll zou graag een film willen maken over Grand Theft Auto. Hij vindt zich namelijk de perfecte persoon voor een film à la Grand Theft Auto. Dit wist hij te vertellen in een recent interview met het New York Entertainment Magazine.

    Hij zou de perfecte regisseur zijn omdat al zijn vorige films gewelddadig en bloederig zijn, de ultieme ingrediënten voor een Grand Theft Auto film. Zelf denkt hij dat men de rechten voor een mogelijk Grand Theft Auto film niet aan hem zullen verlenen, maar eerder aan een andere regisseur waaronder Transformers-regisseur Michael Bay.

    Momenteel doet ook een petitie de ronde om Uwe Boll te laten stoppen met het regisseren van films gebaseerd op games. De petitie bereikte bij moment van schrijven reeds 270951 handtekeningen.

  16. #116

    Standaard

    Die gast moet eens kappen met zijn domme uitspraken...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  17. #117

    Standaard

    bijna 275.000
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  18. #118

    Standaard

    Gelukkig maar dat Take Two de filmrechten van GTA niet wil afstaan

  19. #119

    Standaard

    En weer wat Boll-nieuws, heel goed nieuws zelfs eigenlijk. Z'n nieuwe film Postal zal volgende week slechts in 4 zalen verschijnen in de Verenigde Staten in plaats van in 1500, omdat de bioscoopeigenaars geen zin hebben om films te spelen voor een lege zaal. Met een beetje geluk geraakt Boll zo definitief in het straight-to-dvd genre verzeild Het enige jammere is dat we hem nu volgende week niet meer zo fel kunnen uitlachen met z'n uitspraak dat zijn film de concurrentie zou aangaan met de nieuwe Indiana Jones en die ook zou winnen Je zou bijna denken dat hij uit schaamte zelf z'n film uit roulatie heeft gehaald, maarja dat de man geen schaamtegevoel kent is onderhand wel pijnlijk duidelijk

    http://www.cinemablend.com/new.php?id=8853

  20. #120

    Standaard

    Kijk, dát is nieuws dat ik over Boll wil horen
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  21. #121

    Standaard

    House Of The Dead was wel aardig, maar daar blijft het bij helaas...

  22. #122

    Standaard

    Uwe Boll mag 2,1 miljoen betalen goed nieuws ghehe

    http://www.guardian.co.uk/film/2008/...ch-of-contract

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Uwe Boll mag 2,1 miljoen betalen goed nieuws ghehe

    http://www.guardian.co.uk/film/2008/...ch-of-contract
    Hij mag dus blijkbaar betalen omdat hij zijn eigen distributeur had zwartgemaakt in e-mails. Hoe dom is die man toch? En eigenlijk vreemd dat het de eerste keer is dat ie zo'n boete krijgt, aangezien hij geen interview kan geven zonder de halve filmwereld uit te schelden.

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Rottentomatoes gaat Boll volgende week interviewen.
    Ik mag eind januari ook aanschuiven voor een interview met deze man Hopelijk kunnen we hem weer wat legendarische uitspraken ontlokken.

    Nu nog even een spoedcursus Boll, want ik heb alleen (het barslechte) In The Name Of The King gezien.


  25. #125

    Standaard

    Veel sterkte met zijn films, want Name of The King is nog een van zijn "betere" films.


    Four **** Trader & SafeTrader


Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •