Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 166 worden weergegeven.

Discussie: [REG] Uwe Boll

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Deze zin is fout, hij bedoelt waarschijnlijk "ik heb gewoon publiek nodig". Die "een" is er te veel, Boll mag blij zijn als hij überhaupt publiek heeft. Niet te kieskeurig worden, Herr Doctor Uwe!!!
    Die man kan echt geen 2 zinnen zeggen in de pers zonder zichzelf tegen te spreken. Als hij dan toch een "gewoon" publiek wil, waarom maakt hij dan constant game-verfilmingen die sowieso een niche-publiek van gamende jongeren gaan aantrekken?

    Nuja, ben blij dat de game-studios dan toch ook het verstand krijgen om hun rechten niet aan eender wie af te staan

  2. #77

    Standaard

    Deze man is echt kansloos. Hij maakt (schijnbaar) flutfilms (ik heb er nog geen van gezien, maar oh de reacties!), maakt andere (wel succesvolle) regisseurs uit voor rotte vis, maakt constant dezelfde soort films die een bepaald publiek aanspreken. En vervolgens bekritiseert hij juist dat (kleine beetje) publiek.
    Wat wil deze vent nou? Hij is vast mishandeld als kind ofzo... op zoel naar negatieve aandacht?

    Is er een psycholoog aanwezig die een karakterschets kan maken van dit schertsfiguur
    Laatst aangepast door Nyarlathotep : 21-04-2008 om 20:04 Reden: typo

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht

    Eindelijk, cosmic justice
    En ja, natuurlijk wil Blizzard de filmrechten niet verkopen: ze verdienen nog steeds bakken met geld van hun franchise, dus wat zouden ze erbij winnen om een ***regisseur als Boll een film ervan te laten maken? Dit siert de mensen van Blizzard écht wel
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  4. #79

    Standaard

    Blizzard verdient alleen al aan de WoW-abbo's tientallen miljoenen euro's per maand! Als ze een film zouden willen maken, kunnen ze het bij wijze van spreken zelf financieren.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Is er een psycholoog aanwezig die een karakterschets kan maken van dit schertsfiguur
    Hier eentje, maar ik ga mijn tijd daar niet aan verspillen :wink:

  6. #81

    Standaard

    -doorbladert "Psychology for Dummies"-

    Nee, kom ik nergens mee
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  7. #82

    Standaard

    Je hoeft geen psycholoog te zijn om een diagnose te stellen.

    Vooral dit stukje vind ik treffend:

    Soms is megalomanie een uiting van een sterk gevoel van eigenwaarde, maar de oorzaak kan ook zijn dat iemand zichzelf eigenlijk minderwaardig, onbetekenend of onbelangrijk vindt. In dit geval is de megalomanie een verdedigingsmechanisme van de psyche. De megalomaan sublimeert dan zijn minderwaardigheidscomplex in het tegendeel daarvan.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #83

    Standaard

    Yep, dat is een klassieke psychologische diagnose als je erg arrogant bent, ben je eigenlijk ongelooflijk onzeker, als je een grote auto hebt, heb je een kleine... euh... mannelijkheid

    Dat soort dingen is zo oud als de straat, maar vaak wel waar


    (Ohjee, nu denk ik nooit nog hetzelfde over het feit dat de mobiele telefoons steeds kleiner worden )
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  9. #84

    Standaard

    Ik kleed me heel onzeker en kom ook zo over, dus ben ik eigenlijk heel zelfverzekerd????
    Trouwens, definitie megalomaan > jonge stoere meisjes???

  10. #85

    Standaard

    De zot is weer terug...
    http://www.youtube.com/watch?v=JlJ3VLGDOVE

    Je zou toch bijna gaan hopen dat Bay de uitdaging aanneemt en Boll tot een bloederig hoopje pulp slaat...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    De zot is weer terug...
    http://www.youtube.com/watch?v=JlJ3VLGDOVE

    Je zou toch bijna gaan hopen dat Bay de uitdaging aanneemt en Boll tot een bloederig hoopje pulp slaat...
    Ik denk eigenlijk wel dat Bay in zo'n geval een pak slaag zou krijgen, lijkt me niet echt een hele sterke kerel te zijn. Maarja, Boll is dan ook zo'n typische bully. Jij maakt betere films dan ik? Dan sla ik je in mekaar om mijn punt te halen

    Achja, laat hem maar blijven vissen naar een reactie, ik denk (hoop?) dat hij die niet van Bay gaat krijgen.

  12. #87

    Standaard

    Ik denk dat het tijd wordt dat ik ook een filmpje ga opnemen om Mel gibson uit te dagen of Oliver Stone. Zou ik die aankunnen?

    Uwe Boll, tja dit begint te lijken op grote zieligheid...

  13. #88

    Standaard

    Hahaha, dit wordt steeds leuker

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Ik denk eigenlijk wel dat Bay in zo'n geval een pak slaag zou krijgen, lijkt me niet echt een hele sterke kerel te zijn. Maarja, Boll is dan ook zo'n typische bully. Jij maakt betere films dan ik? Dan sla ik je in mekaar om mijn punt te halen

    Achja, laat hem maar blijven vissen naar een reactie, ik denk (hoop?) dat hij die niet van Bay gaat krijgen.
    Die gast heeft al tegen 5 journalisten gevochten die allemaal kritiek op zijn film hadden, hij heeft alle 5 wedstrijden gewonnen.


    Four **** Trader & SafeTrader


  15. #90

    Standaard

    Wat is deze kerel zielig zeg.. hij maakt ongelofelijke ***films en beweert een betere regisseur te zijn dan Bay haha.. yeah what ever
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Die gast heeft al tegen 5 journalisten gevochten die allemaal kritiek op zijn film hadden, hij heeft alle 5 wedstrijden gewonnen.
    Hij heeft dan ook ervaring als bokser en op meerdere sites is te lezen dat hij een journalist die ook ervaring had, heeft geweigerd voor het evenement.

    Hoewel het duidelijk is dat Boll zichzelf totaal niet serieus neemt (oh God, ik mag het hopen!) kan ik er de humor ook weer niet van in zien.


  17. #92

    Standaard

    En Uwe blijft zichzelf in de kijker werken. Deze keer begint ie een rechtszaak tegen Billy Zane. Het komt er eigenlijk een beetje op neer dat Boll hem ervan beschuldigt geld verduisterd te hebben en dat daardoor Bloodrayne geflopt is Zit die Boll even in een ontkenningsfase zeg

    http://www.hollywoodreporter.com/hr/...fa036b96bc03ca

  18. #93

    Standaard

    Ik hoop van ganser harte dat er eens iemand die boksmatch-uitdaging van Boll aanneemt en hem bij die gelegenheid al zijn tanden uitslaat.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #94

    Standaard

    Ehmm Romar Entertainment is dan toch verantwoordelijk en niet Billy Zane? Of begrijp ik iets verkeerd?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #95

    Standaard

    Mjah, ik ben nu een kleine campagne gestart om sowieso alvast zoveel mogelijk Nederlandstalige sites te doen stoppen met het posten van nieuws over Boll. Een paar grote game- en filmsites geven me alvast gelijk en hebben hun crewmembers verzocht ermee op te houden. Enkel een grootschalige persboycot kan deze aandachtshoer geven wat hij verdient: helemaal niks...

    @ Timothy: de reden waarom het allemaal niet meer grappig is, is omdat het echt al te lang duurt. Je kunt één keer een slechte film maken en dan alle regisseurs in de business lopen afzeiken: dat is wel een keertje geinig, als je daarna tenminste bewijst dat je deze mensen loopt af te rippen, respect moet hebben voor mensen met véél meer talent en ervaring, en kunt hopen ooit nog maar in hun schaduw te mogen staan... Boll maakt echter al jaren ***films (het is me nog steeds een mysterie hoe hij ervoor aan budget komt, want zijn films doen het allemaal ook nog eens depressief *** aan de kassa) en hangt vervolgens de mediahoer uit, om zich daarbij ook nog eens keer op keer te onthullen als een ruggengraatloze lafaard. Alle critici oproepen tot een boksmatch, dat wel, maar eentje kon wél boksen, veel beter dan hij overigens en had zijn zelfvoldane grijns waarschijnlijk van zijn ingeteelde muil geslagen, en die mocht niet meedoen...

    Deze hond verdient alle aandacht niet. Live and let live!
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ik hoop van ganser harte dat er eens iemand die boksmatch-uitdaging van Boll aanneemt en hem bij die gelegenheid al zijn tanden uitslaat.
    Hij hééft dacht ik al drie of vier critici K.O. gemept, maar dat waren broodmagere mannetjes zonder enige bokservaring. Eentje die de uitdaging aannam, kon Boll twee keer in qua hoogte en breedte en had jarenlang bokservaring als prof (niet semi-prof zoals Boll), en die mocht natuurlijk niet meedoen
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  22. #97

    Standaard

    Haha, Uwe Boll is echt een enorme ezel. Zal die man niet over een aantal jaren zijn eigen filmpjes terug zien en dan denken: 'Goh, wat was ik eigenlijk wel achterlijk bezig!' ..
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  23. #98

    Standaard

    Rottentomatoes gaat Boll volgende week interviewen. Als je een goede vraag voor onze favoriete regisseur denkt te hebben kan je die neerpennen onder het nieuwsartikel op de rottentomatoes site (je moet wel geregistreerd zijn denk ik).

    Ikzelf kan het niet opbrengen om een serieuze beleefde vraag te stellen aan zo'n wandelende hoop schijt

  24. #99

    Standaard

    Ik heb maar één vraag aan Herr Boll:

    Waarom!?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Ik heb maar één vraag aan Herr Boll:

    Waarom!?
    Haha, helaas al enkele mensen op RT waren je voor met die vraag Het is natuurlijk wel de meest essentiële, daar niet van

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •