De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Harry Potter Blu-Ray box disc fout!!!

    Beste,

    Ik heb vorige zaterdag de Harry Potter box aangeschaft op blu-ray, en wou Harry Potter And The Goblet Of Fire draaien op m'n PS3 maar daar wou hij de disc aan geen kanten lezen, vandaag terug gebracht naar Mediamarkt en ze hebben van diezelfde film 3 andere exemplaren ook zelf getest en allemaal wouden ze niet gelezen worden.

    Mediamarkt heeft nu contact opgenomen met Warner, en misschien volgende week info en jammer genoeg ben ik nu harry potter kwijt op blu-ray en hoop dan ook dat dit vlug opgelost wordt want wil ze terug in m'n blu-ray collectie

    Weet er iemand iets over dit probleem?
    BD (1243) What i Watch

  2. #2

    Standaard

    Ik heb geen problemen met het afspelen van alle films in deze box op de Pioneer LX70A.
    Zal wel alleen een foute batch zijn.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  3. #3

    Standaard

    Dit gaat dom zijn maar ik vraag het toch: Ben je zeker dat het een Blu-ray is? Er zijn nl. boxen in omloop waarbij in plaats van disc 5 BR accidenteel een HD-DVD steekt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Dit gaat dom zijn maar ik vraag het toch: Ben je zeker dat het een Blu-ray is? Er zijn nl. boxen in omloop waarbij in plaats van disc 5 BR accidenteel een HD-DVD steekt.
    Dat weet ik nu zelf niet, maar ze hebben in Mediamarkt ook Harry Potter and the goblet of fire die er 2 maal apart lag (dus niet in de box) proberen af te spelen op de PS3 en hij wilde hem ook aan geen kanten lezen.Vind erg spijtig dat ik nu deze box niet meer heb, mis m'n harry potter films nu al :wink:
    BD (1243) What i Watch

  5. #5

    Standaard

    Heb dit eens opgezocht op google, en zo te zien zijn er nog veel mensen zelfs uit andere landen die dit probleem hebben. Heeft er hier ook iemand last van die een PS3 bezit?
    BD (1243) What i Watch

  6. #6

    Standaard

    http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=954382

    Hier vind je het artikel over mensen met het identieke probleem, nog mensen hier last van want deze topic wordt zwaar genegeerd
    BD (1243) What i Watch

  7. #7

    Standaard

    Geen problemen hier met GOF op de PS3.
    De afbeelding op de disc is, net als bij de overige disc's in de box, ook gewoon een foto.
    Als ik die draad van het AVS forum doorlees doet het probleem zich voor bij disc,s waar geen foto op is afgedrukt, maar de afdruk biege van kleur is.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Geen problemen hier met GOF op de PS3.
    De afbeelding op de disc is, net als bij de overige disc's in de box, ook gewoon een foto.
    Als ik die draad van het AVS forum doorlees doet het probleem zich voor bij disc,s waar geen foto op is afgedrukt, maar de afdruk biege van kleur is.
    Bij mij was er een gewone foto opgedrukt, krijg hele tijd na 5 minuten ofzo een foutmelding dat de video niet wilt afgespeeld worden. Hoop dat ik eind deze week meer weet hierover van MM.
    BD (1243) What i Watch

  9. #9

    Standaard

    Vandaag terug naar MM gebeld en daar hadden ze een nieuw exemplaar binnen gekregen van Harry Potter And The Goblet Of Fire en die hebben ze tevens voor mij terug op een PS3 getest en terug wou deze blu ray niet afspelen. Weet er iemand waar je de juiste versie kan kopen die wel op een PS3 afspeelt want ik moet nu al een week deze Harry Potter box op blu ray missen en moet zeggen dat het toch afzien is.

    Nog niemand anders gehoord hierover?
    BD (1243) What i Watch

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Vandaag terug naar MM gebeld en daar hadden ze een nieuw exemplaar binnen gekregen van Harry Potter And The Goblet Of Fire en die hebben ze tevens voor mij terug op een PS3 getest en terug wou deze blu ray niet afspelen. Weet er iemand waar je de juiste versie kan kopen die wel op een PS3 afspeelt want ik moet nu al een week deze Harry Potter box op blu ray missen en moet zeggen dat het toch afzien is.

    Nog niemand anders gehoord hierover?
    BD (1243) What i Watch

  11. #11

    Standaard

    Lijkt me toch een lokaal probleem dan.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •