De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard April Super aanbieding HD DVD's

    Kwam op Marktplaats de volgende advertentie tegen:

    http://link.marktplaats.nl/161401277

    Daar worden een aantal HD DVD's aangeboden die je nog geen 8 euro per stuk kosten als je er 5 of meer afneemt. Dat is goedkoper dan bij Bol.com die momenteel ook een aantal HD DVD's aanboed voor 9,99 euro per stuk. Bol.com volg ik ook al een tijdje, maar momenteel werkte hun HD DVD aanbieding niet, het zoeken naar titels liep gisteren nog goed maar vandaag lukt het even niet..... misschien nog meer in de aanbieding aan het zetten????8)

    Heb er zelf ook al een paar besteld
    Have fun and enjoy your collection

  2. #2

    Standaard

    Ja die persoon ken ik. Hij heeft ook een Videotheek hier in Arnhem waar ik toen de Harry Potter HD-DVD box heb gekocht.
    Pioneer VSX-D2011 Receiver /Cambridge Azur 540D dvdspeler Panasonic Viera TX-32LX600F/X/Pioneer DV-400 regiovrij
    HD-DVDS (55) BLURAY (6)

  3. #3

    Standaard

    Bij van leest waren de Universal hd-dvds voor 3 voor 25eu
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Kwam op Marktplaats de volgende advertentie tegen:

    http://link.marktplaats.nl/161401277

    Daar worden een aantal HD DVD's aangeboden die je nog geen 8 euro per stuk kosten als je er 5 of meer afneemt. Dat is goedkoper dan bij Bol.com die momenteel ook een aantal HD DVD's aanboed voor 9,99 euro per stuk. Bol.com volg ik ook al een tijdje, maar momenteel werkte hun HD DVD aanbieding niet, het zoeken naar titels liep gisteren nog goed maar vandaag lukt het even niet..... misschien nog meer in de aanbieding aan het zetten????8)

    Heb er zelf ook al een paar besteld
    Helaas. Deze advertentie bestaat niet. Niet getreurd, op Marktplaats.nl kunt u bijna altijd een ander, vergelijkbaar product vinden
    Zeker uitverkocht!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door snoopey Bekijk bericht
    Helaas. Deze advertentie bestaat niet. Niet getreurd, op Marktplaats.nl kunt u bijna altijd een ander, vergelijkbaar product vinden
    Zeker uitverkocht!
    De advertentie blijkt inderdaad een succes geweest te zijn, er waren heel veel mensen die erop gereageerd hadden. De plaatser van de advertentie was verbaast dat er nog zoveel HD DVD speler eigenaren waren

    Het lijkt erop dat de HD DVD's zeldzaam gaan worden, zeker die met NL subs en hoes. Hij kon deze week niet leveren, net als Bol.com, was bij Bol.com eerst de levertijd 1-5 dagen, dat is nu veranderd in 5-10 werkdagen. Ben niet bang dat ik mijn bestelling niet zal krijgen8) beter laat dan nooit.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Het lijkt erop dat de HD DVD's zeldzaam gaan worden, zeker die met NL subs en hoes.
    Kosten ze straks gewoon keihard €30 p/s!
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin Bekijk bericht
    Ja die persoon ken ik. Hij heeft ook een Videotheek hier in Arnhem waar ik toen de Harry Potter HD-DVD box heb gekocht.
    Vandaag keurig m'n bestelling binnengekregen, keurig verpakt en tijdens de deal een uitstekende feedback, alles was echt perfect afgehandeld.
    Have fun and enjoy your collection

  8. #8

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door apojapo Bekijk bericht
    http://audio-video.marktplaats.nl/dv...ta_ind=13&fs=1
    is er nog steeds, alleen een andere link
    Yep, die bedoel ik, zelfs je link werkt goed.
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •