Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 68 van 68 worden weergegeven.

Discussie: INTERVIEW: Dennoman

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Het eten waar jij het over hebt is voornamelijk de Kantonese keuken. Die staat in de rest van China eigenlijk ook wel te boek als een beetje extreem, omdat ze echt alles van het dier opeten. Dat valt inderdaad wel op, omdat ik redelijk fijne vleesproducten en dergelijke gewend ben, met veel extreme smaken erbij (groenten zoals paprika en vooral lekker veel komijn bij bijvoorbeeld het lamsvlees), maar toen ik in een Kantonees restaurant binnenstapte wist ik ook niet wat ik zag hoor: hele eendenpoten, kippenlelletjes, niertjes, ... zo is het heus niet overal. Zoals ik zei: China is onderverdeeld in vijf grote "smaakregio's", waar het eten onderling heel sterk verschilt.

    En levende, rauwe inktvis is, dacht ik, Japans, en ook heel zonderling daar
    Ik refereerde aan Oldboy, vandaar de smiley

    Maar dat is Korea geloof ik...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #52

    Standaard

    Inderdaad, de Koreanen die ik ken zijn er trouwens weg van

    Op naar Coen! ^^
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Inderdaad, de Koreanen die ik ken zijn er trouwens weg van
    Van de film of van rauwe, levende inktvis? 8)
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Van de film of van rauwe, levende inktvis? 8)
    Van het eten van rauwe levende inktvis tijdens het kijken van die film

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    Van het eten van rauwe levende inktvis tijdens het kijken van die film
    Ze zeggen dat de Koreaanse meiden echt alles slikken... 8)
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Ze zeggen dat de Koreaanse meiden echt alles slikken... 8)
    Euhm, heeft Coen zijn antwoorden al gepost?

  7. #57

    Standaard

    even offtopic (tenminste, heeft niks met DVD's te maken),

    nog iets gemerkt van de aardbeving daar, of was dat een ander gebied?

  8. #58

    Standaard

    Nee, ik heb niets gevoeld (ik zit een stuk noordelijker dan Peking). De beving heeft zich blijkbaar vooral voortgeplant naar het oosten en zuiden aangezien hij tot in Shanghai en Bangkok te voelen was. In Peking heeft het ook flink gebeefd: een oud-klasgenote van me (uit Leuven, studeert hier momenteel ook) moest haar appartement uit tot het weer veilig was. Een andere oud-klasgenote is op vakantie bij haar vriend in Ningbo (een havenstad vlakbij Shanghai) en zei ook niks gevoeld te hebben.

    Angstaanjagend boeltje...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  9. #59

    Standaard

    Blij (als is dat niet echt gepast) om te horen dat alles goed met je is! en dat er geen bekenden van je in het getroffen gebied zijn.

  10. #60

    Standaard

    Dank je ik contacteer in de loop van de dag nog een paar mensen om te horen hoe het met hen is.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  11. #61

    Standaard

    Vroeg het me ook meteen af aangezien het in de zeer wijde omtrek te voelen was. Maar goed dat je er niets van hebt gemerkt.

  12. #62

    Standaard

    Ik heb even het kaartje van de getroffen gebieden bekeken op Wikipedia en het hele noordoosten heeft niets gemerkt van de beving. Peking is echter wel vrij duidelijk getroffen...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  13. #63

    Standaard

    Hoe staat het met de infrastructuur rondom de Spelen?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  14. #64

    Standaard

    Geen beschadigingen, de laatste afwerking kan ongestoord verdergaan...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  15. #65

    Standaard

    Toch goed dat jij onze correspondent bent in China.. vind eigenlijk dat je daar moet blijven!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  16. #66

    Standaard

    Er stond trouwens een foto in de DAG vandaag (variant op de Spits) met daarop een aantal dode Chinese kinderen. Ik vind het echt belachelijk dat ze dat soort foto's in de krant plaatsen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Er stond trouwens een foto in de DAG vandaag (variant op de Spits) met daarop een aantal dode Chinese kinderen. Ik vind het echt belachelijk dat ze dat soort foto's in de krant plaatsen.
    Zo'n foto stond ook op de voorkant van Het Parool. Op de vóórkant nog wel! Toch wel schokkend. Verderop in een krant kan ik het billijken, maar niet op de voorkant. Mijn buurjongetje van 5 was erg ontdaan door die foto.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Zo'n foto stond ook op de voorkant van Het Parool. Op de vóórkant nog wel! Toch wel schokkend. Verderop in een krant kan ik het billijken, maar niet op de voorkant. Mijn buurjongetje van 5 was erg ontdaan door die foto.
    Voorkant, een andere pagina, in het algemeen vind ik het gewoon niet kunnen. Verderop stond ook nog een foto van rellen ergens, waarop je ook iemand op straat zag liggen die net door zijn hoofd was geschoten.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •