De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard te weinig series op nederlandse Blu-Ray schijfjes

    Ik hou namelijk van naar series kijken. Alleen ik ga nu niet eerst op dvd nemen en later op BR nemen.

    Ik merk dat teweinig BR series hier in nederland uitkomt.
    Wie weet hoe dat komt?
    En komen ze binnenkort op BR eruit?
    Zo ja, welke?
    Blu-ray = Future

  2. #2

    Standaard

    Ik denk dat de kosten nog niet opwegen tegen de baten.

  3. #3

    Standaard

    Er is net aangekondigt dat "Band of Brothers" op BR uit komt.
    Verder denk ik dat het nog wel even zal gaan duren voordat de echte TV-series uit gaan komen op Blu-Ray / HD-DVD.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy Bekijk bericht
    Er is net aangekondigt dat "Band of Brothers" op BR uit komt.
    Verder denk ik dat het nog wel even zal gaan duren voordat de echte TV-series uit gaan komen op Blu-Ray / HD-DVD.
    Op HD DVD had je anders al Battlestar Galactica, Heroes, The Sopranos en de oude Star Trek-serie.

    Maar ik denk dat het wat tijd nodig heeft voordat er echt veel series op Blu-ray gaan verschijnen. In de beginperiode van DVD waren ze ook wat voorzichtiger met het uitbrengen van series.

  5. #5

    Standaard

    Op Blu-ray heb je een aantal series die uitgekomen zijn in de VS: Soprano's, Damages, Prison Break, Lost, Smallville, Nip/Tuck, Rescue Me.
    Meestal het laatste seizoen dat uitgekomen is (dat is niet zo lastig bij Damages ).
    Dus als je aan Engelse subs genoeg hebt, dan heb je (een klein beetje) keus.

  6. #6
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy Bekijk bericht
    Er is net aangekondigt dat "Band of Brothers" op BR uit komt.
    Verder denk ik dat het nog wel even zal gaan duren voordat de echte TV-series uit gaan komen op Blu-Ray / HD-DVD.
    Heb het ook gezien, BOB is nu echt een serie om op BR te hebben, ik ben blij dat ze deze gaan uitbrengen. Hopelijk komt Heroes S1 en 2 dit jaar ook nog op BR want dat is een serie die wel mooi is in HD formaat

  7. #7

    Standaard

    Leuk, al die reacties met voorbeelden, maar er werd gevraagd om series die hier in Nederland uit zijn gekomen, en dat zijn er toch altijd nog nul.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brian2 Bekijk bericht
    Leuk, al die reacties met voorbeelden, maar er werd gevraagd om series die hier in Nederland uit zijn gekomen, en dat zijn er toch altijd nog nul.
    Veel van de series zijn regiovrij, dus wat maakt het uit waar ze uitkomen? Dan heb je ze zelfs goedkoper..... Of je moet perse Nederlandse subs willen.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Of je moet perse Nederlandse subs willen.
    Bwaaa, subs: uit die zooi - verneukt mijn mooie beeld
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •